بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند لنز رنگی چشم چه برندی است؟ با کیفیت ترین لنز رنگی چشم توسط کدام کمپانی تولید می گردد؟ برای خرید بهترین لنز چشم رنگی کدام مارک را انتخاب کنیم؟

لنزهای رنگی که کاربرد زیبایی دارند و با تغییر رنگ چشم ها ظاهری جدید برای شما به ارمغان می آورند در رنگ های متنوع تولید شده اند که می توانید در کمتر از چند ثانیه رنگ چشم خود را به رنگ مورد علاقه تغییر دهید.

لنز چشم برای استفاده زیبایی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد و از آن جایی که با حساس ترین عضو بدن یعنی چشم ها در تماس است باید در خرید آن ها دقت زیادی به خرج دهیم. عدم مرغوبیت لنز، برای سلامت چشمان شما تهدیدی جبران ناپذیر می باشد. اگر لنزهای بی کیفیت استفاده کنید با آلرژی، حساسیت، قرمزی، سوزش، خشکی و عفونت چشمی رو به رو خواهید شد. حتی دیده شده در پی استفاده از لنزهای تقلبی افراد نابینا شده اند.

اما نگران نباشید! هنوز هم می توانید با کمترین خطر، رنگ چشم های خود را به برکت بهترین لنزهای رنگی تغییر دهید و از چشم های خود در مقابل آسیب ها محافظت نمایید. در این مقاله چند نمونه از بهترین برند لنز رنگی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در کمترین زمان، لنز رنگی مناسب چشم خود را انتخاب کنید.

معرفی 7 مورد از بهترین برند لنز رنگی چشم

بهتر است اشاره کنیم که ما در تهیه این لیست از نظرات افراد در آنلاین شاپ ها و همینطور فروشندگان استفاده کرده ایم و سعی کردیم با توجه به نظرات کلی یک لیست خلاصه اما جامع را در اختیارتان قرار دهیم.

بهترین برند لنز رنگی چشم 2022

بهترین لنز چشم رنگی خارجی سولکو (soleko)

اولین محصولی که در لیست معرفی بهترین مارک لنز رنگی چشم قرار داده ایم از برند مشهور سولکو می باشد که برای چشم های تیره ایرانی های عزیز بهترین انتخاب به شمار می رود. زیرا این محصول ایتالیایی باعث ایجاد جلوه ای طبیعی روی قرنیه چشم های تیره شده و با کمک مواد هایدروژلی با اکثریت چشم ها سازگار است.

محصولات این برند در انواع لنز چشم فصلی و دوردار و سالانه و بدون دور وجود دارند که می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود از آن ها بهره مند شوید. لنزهای سولکو  دارای ویژگی های بهترین مارک لنز طبی رنگی هستند و تکنولوژی بی نظیر Soleko Queen موجب ایجاد بافت ظریف و طبیعی رنگ آمیزی لنزها شده است.

لنز رنگی با کیفیت نئو ویژن

اگر به دنبال بهترین لنز رنگی کره ای هستید پیشنهاد می کنیم از برند نئو ویژن استفاده کنید و از انتخاب خود راضی باشید! این محصول با 45 درصد آب در ساختار خود به حفظ رطوبت چشم ها می پردازد و با رنگ بندی بی نظیری که دارد می تواند در ساخت ظاهر مورد علاقه به شما کمک کند. لنزهای این برند کره ای سالانه هستند و با گذشت ماه ها، کیفیت خود را مانند روز اول حفظ می کنند.

لنز چشم رنگی عالی ماکسیما

برند ماکسیما، به عنوان بهترین مارک لنز چشم انگلستانی با تولید لنزهای فصلی و سالانه با دو نوع رنگ پرلا آیس و جیالو هم در لیست بهترین ها قرار دارد. رنگ پرلا آیس این لنز طرفدار زیادی دارد و می تواند نظر مثبت شما را هم جلب کند. این محصول با جلوگیری از تشکیل رسوب بر سطح لنز به سللامت چشم ها کمک می کند و همینطور دارای لایه روان کننده سطح چشم می باشد.  این لنزها با اندازه کاملا طبیعی ساخته شده اند و همچنین اثر محافظتی در برابر اثرات مضر اشعه UV را دارا هستند.

پرفروش ترین لنز رنگی چشم دهب

یکی از پرفروش ترین لنزهای رنگی چشم در سطح جهانی را برند دهب تولید کرده که ساخت کشور کره جنوبی می باشد. محصولات این برند با تنوع رنگی بالا به شما کمک می کنند بتوانید دقیقا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب و خریداری نمایید. این لنزها باقت طبیعی و سبکی دارند که موجب خستگی چشم ها نمی گردد. نکته مهمی که باعث شده این برند را در لیست خود قرار دهیم این است که لنزهای دهب قابلیت استفاده از هر دو رو را دارند و  یک طرف آن بدون دور و طرف دیگر دوردار است.

لنز رنگی آناستازیا، محبوب ترین محصول 2022

برند مشهور آناستازیا نیز ساخت کشور کره جنوبی بوده و دارای رنگ و جلوه های بسیار جذاب و طبیعی می باشد. طیف رنگی زیبای لنزهای این برند موجب فروش بالای محصولات شده است. از خصوصیات قابل توجه لنز رنگی چشم آناستازیا به اکسیژن رسانی بالا، سبکی و استفاده آسان، تنوع رنگی بالا و در نهایت قیمت مناسب اشاره می کنیم.

بهترین مارک لنز رنگی چشم خارجی دسیو

لنز رنگی دسیو هم در سراسر دنیا به عنوان بهترین لنز چشم رنگی یاد می شود که در دو نوع رنگی و طبی رنگی وجود دارد. البته اجازه دهید که اشاره کنیم لنزهای این برند ایتالیایی برای کسانی که چشم های تیره ای دارند خیلی مناسب نیست. پس اگر چشم های عسلی و روشنی دارید به شما پیشنهاد می کنیم این برند را انتخاب کنید.

بهترین برند لنز رنگی برند ایراپتیکس( Air optix)

آخرین محصولی که آن را به عنوان بهترین مارک لنز رنگی چشم به شما معرفی می کنیم آمریکایی بوده و ایراپتیکس نام دارد، این لنز رنگی با کیفیت خارجی سبک بوده و شماره های مختلفی برای کسانی که چشمان نزدیک بین، دوربین و آستیگمات دارند در انواع رنگی دارد.

لنز ایراپتیکس آلودگی های محیط را جذب نکرده و از این نظر دید کاملا راحت و شفافی برای چشمان شما به ارمغان می آورد. درصد اکسیژن رسانی آن 138 واحد است که چند برابر سایر لنزهای موجود در بازار می باشد.

 

این هم از مقاله معرفی بهترین مارک لنز رنگی چشم که سعی کردیم به صورت خلاصه پرفروش ترین برندها را به شما معرفی کنیم، نظر شما درباره محصولات معرفی شده چیست؟ به نظرتان چه برندی هست که حس می کنید جایش در این لیست خالیست؟ در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: