بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
مدل موی جدید نامزدی 2021, مدل مو نامزدی جدید برای موهای کوتاه و بلند با مدل های صاف و فردار در این مطلب سوربان.

مدل موی جدید نامزدی 2021

با گذشت زمان سلیقه ها به طرف طبيعي بودن آرایش و مدل مو می رود و برعکس گذشته که آرایش های غلیظ و سایه های رنگارنگ خلیجی مد و مدل مو ها چند طبقه و عجیب و غریب پر از تافت مد بود، اکنون معمولاً همه حتی عروس خانم‌ها طرف دار آرایش های لایت، مدل مو باز یا مدل مو بسته ساده هستند. زیرا با این روش زيبايي طبيعي و دخترانه پیدا می کنند که خيلي جذاب تر از ظاهر مصنوعي و ماسک دار است.

در ادامه جذاب ترین مدل موهای عروس جدید سال را برای جشن عقد و نامزدی را میبینیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021جدید ترین مدل مو نامزدی در سال 2021


مدل موی ساده برای نامزدی 


حتما تا به حال، انواع مدل موی ساده برای عروسی رفتن را امتحان کرده‌اید. اما انتخاب مدل مو باز مخصوص جشن عقد یا نامزدی، کاملا متفاوت است. برای انتخاب این استایل مو، باید حتما مدل لباس، استایل شخصی، فرم صورت و قد موهای‌تان را درنظر بگیرید. مدل موی عقدکنان، باید با مدل آرایش عقد متناسب باشد. درک تناسب این دو آیتم مهم در استایل عروس خانم، بر عهده آرایشگر است. مدل مو نامزدی، باید در عین سادگی، جذابیت، زیبایی، دخترانگی و معصومیت را تداعی کند. 


مدل مو کوتاه برای عقد و نامزدی


اگر موهای کوتاهی دارید، حتما مدل موی ساده برای عروسی رفتن شما، استفاده از فرکننده‌ها و سنجاق سرهای زیبا برای مدل دادن به مو است. این استایل به‌عنوان مدل مو برای عروسی دخترانه شناخته می‌شود. اگر موهای کوتاهی دارید، حتما از هیراستایلیست‌تان بخواهید که چند مدل که برای روز نامزدی مدنظر دارد را به شما نشان دهد و بهترین آن را در یک جلسه تست میکاپ و شینیون، انجام دهید تا خیال‌تان راحت باشد.


مدل مو بلند برای عقد و نامزدی


اگر موهای بلندی داشته باشید، می‌توانید مدل موی نامزدی باز جدید را امتحان کنید. این سبک مدل‌ها، به‌عنوان مدل مو مجلسی ساده شناخته می‌شود. حتی این سبک‌ از مو برای جشن عروسی نیز، طرفداران زیادی دارد. مدل مو عروس با تاج، بسیار ساده، زیبا و جذاب است. پس اگر موهای بلندی دارید، در انتخاب مدل مو عروس باز اصلا شک نکنید. خصوصا اگر جشن عروسی‌تان در فصول خنک سال است. 

 


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

پیشنهادها برای شما

ميترا مولايي میکاپ آرتیست در تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عروس مریم رئوف تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن آرایش و عروس مینل تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی گل یاس در شرق تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی و عروس دوژه تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن زیبایی و عروس شیوانا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما: