بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آشنایی قبل از ازدواج

در ادامه این مقاله مد از مجله سوربان، برای شما، نکاتی درباره آشنایی قبل از ازدواج را فراهم آورده ایم. اگر جشن و مراسم عقد یا عروسی شما هم نزدیک است، پیشنهاد می کنم از مطالب ما دیدن فرمایید و ایده های جدید را یاد بگیرید.

آشنایی قبل از ازدواج همراه با نکات کلی که باید بدانید
آشنایی قبل از ازدواج همراه با نکات کلی که باید بدانید

 

این دوره (آشنایی قبل از ازدواج) یکی از دوره های بسیار مهم می باشد که دو طرف وقت دارند به یک اشنایی و شناختی راجب هم برسند و این زمان باعث میشود این دو تصمیم خود را بگیرند. هرچند که حتی با سالیان سال شناخت هم ممکنه ادما تغییر کنند و رفتارای جدید از خودشون نشون بدن!!

تو ازدواج سنتی بیشتر رایجه و بعد از اینکه اقا پسر اقدام میکنند برای خواستگاری اگر بدون شناخت باشه خانواده ها ترجیح میدهند که یک تایمی برای اشنایی بیشتر دختر خانم و اقا پسر و خانواده ها باهم در ارتباط باشند. مدت زمان این دوره معمولا بین ۱ تا ۶ ماه هستش که اگر با اطلاع خانواده ها باشه میتونه مفید تر باشه چون ازادی عمل بیشتری دارید.

یکسری از خانواده ها برای راحتی بیشتر دختر خانم و اقا پسر اجازه خونده شدن صیغه محرمیت رو میدن و بعضی از خانواده ها بخاطر عدم تعهدی که توی صیغه محرمیت ممکنه از سمت اقا پسر ایجاد بشه این اجازه رو نمیدن.

تو این دوره باید هردو طرف سعی کنید به کوچکترین رفتار ها و حرکات طرف مقابلتون دقت کنید تا به شناخت کاملی از فرد برسید و همچنین از یک سری اشتباهات پرهیز کنید مثل:

۱.احساسی شدن و تبدیل رابطه به یک رابطه رومانتیک

۲.کنار گذاشتن اعتقادات و علایق خودتون

۳.کم اهمیت کردن مسائل مهم و نادیده گرفتن اشتباهات طرف مقابل

۴.فکر کردن به اینکه میتونید طرف مقابلتون رو بعد از ازدواج تغییر بدید

۵.خجالت کشیدن توی سوال پرسیدن

۷.مقایسه کردن طرف مقابل با فردی که در گذشته تو زندگیتون بوده یا افراد دیگه

۸.مهمترین اشتباه رایج توی این دوران این هستش که افراد فکر میکنند این اشنایی لزوما باید به ازدواج ختم بشه و سعی میکنند به جای شناخت طرف مقابلشون خودشون رو برای ازدواج با اون فرد اماده کنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.8 از 5)

نظرات شما: