بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

متاسفانه چندی پیش، خبر فوری تصادف عمو قناد فراگیر شده و طرفداران برنامه محبوب فیتیله را دچار تشویش و نگرانی کرده است. این مجری مهربان و محبوب کودک و نوجوان چند روز پیش تصادف شدیدی کرد که او را در معرض خطر مرگ قرار داد.

تصادف عمو قناد | آخرین خبر تصادف عمو قناد فیتیله ای ها توروخدا براش دعا کنید! از شایعه ها تا حقیقت

آخرین وضعیت تصادف عمو قناد - خبر خوش و مژده برای طرفداران نگران مجید قناد!

مجید قناد که چند روزی می شود از ناحیه سر تحت عمل جراحی قرار گرفته، به گفته پسرش وضعیت خوبی دارد و عمل او خوشبختانه با موفقیت صورت گرفته است. سپهر قناد- فرزند مجید قناد درباه وضعیت پدرش و دلیل تصادف مجید قناد توضیح داد: 40 روز قبل پدرم تصادفی کرد که در آن تصادف اتفاق خاصی نیفتاد.

چند روز پیش احساس کردیم که با سختی راه می رود و بعد از چند روز با مراجعه به پزشک با عارضه ای مبنی بر ایجاد خون در سر ایشان و به تشخیص پزشک تحت عمل جراحی قرار گرفت. در حال حاضر عمل جراحی وی با موفقیت انجام شده و در حال حاضر در بخش مراقبت های ویژه بستری است و و هیچ جای نگرانی نیست و همه چیز بسیار خوب جلو می رود.

بیوگرافی کوتاه عمو قناد

مجید قناد متولد 8 شهریور 1333 در شادگان، مجری، تهیه کننده و کارگردان برنامه کودک است، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است که بیشتر به نام عمو قناد در تلویزیون مشهور شد و حالا تدریس هم می کند. از مهم ترین آثار او می توان به برنامه فیتیله جمعه تعطیله اشاره کرد. به صورت پخش زنده از سال 1380 تا 1389 بی وقفه در روزهای جمعه و اعیاد مختلف پخش میشد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز