بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای داشتن دیزاین خاص و شیک برای سفره عقد بهتر است رنگ و شکل وسایل تزیینی با یکدیگر مطابقت داشته باشند . در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای سفره عقد ترمه ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]

سفره عقد ترمه با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" سفره عقد ترمه " در چیدمان سنتی سعی کنید انتخاب اولتان ظروف سفالی و یا فلزی باشد. ظروف سفالی به نسبت ظروف فلزی بیشتر در دسترس هستند و از سویی قیمت پایین تری هم دارند. در چیدمان مدرن دستتان برای انتخاب ظروف بیشتر باز است. ظروف شیشه ای مثل کریستال و یا ظرف های گیلاسی شکل بزرگ جلوه زیبایی دارند.

ظرف عسلی که انتخاب می کنید بهتر است کوچک و سبک باشد. روی آن را هم می توانید چند تا گل نرگس بگذارید. اگر نمی خواهید عسل را با دست در دهان هم بگذارید، از قاشق مخصوص عسل خوری استفاده کنید و آن را کنار ظرف بگذارید.

توجه داشته باشید که زاویه ی قرار گرفتن آیینه را با جایی که صندلی های عروس و داماد قرار دارد، جوری تنظیم کنید که هر دو با نزدیک کردن سرهایشان به یکدیگر بتوانند تصویر خود را در آیینه ببینند. با در نظر گرفتن اندازه شمعدان هایتان و البته ترکیب رنگی که در سفره از آن استفاده کردید، شمع مناسبی برای سفره تان تهیه کنید. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل سفره عقد ترمه فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

سفره عقد ترمه 1402

برای داشتن دیزاین خاص و شیک برای سفره عقد بهتر است رنگ و شکل وسایل تزیینی با یکدیگر مطابقت داشته باشند تا تزیین سفره عقد شما متفاوت و خاص به نظر برسد. اجزای سفره عقد قرآن و نبات و نقل و سکه و آینه و شمعدان و فندق و گردو و بادام و تخم مرغ و نان و پنیر و سبزی و گل و میوه و عسل و کله قند هستند و بسته رسم و رسومات برخی اوقات اجزای دیگری نظیر اسفند و گلاب و برنج و نمک و دانه خشاش و چای کندر و رازیانه نیز بر سر سفره عقد گذاشته می شوند.

امروزه تزیینات سفره عقد دچار تشریفات و تجملات زیادی شده است و اغلب در تالار های شیک و بزرگ، باغ تالار های مدرن و سالن های عقد در فضای باز چیده و دیزاین می شوند، حال با توجه به طراحی خاص و زیبای باغ تالار ها و سالن های بزرگ در فضای باز قطعا تزیین سفره عقد نیز خاص و زیبا خواهد بود، استفاده از این تزیینات شکیل در زیباتر شدن و خاطرانگیز شدن عکس و فیلم عروسی نیز تاثیر زیادی خواهد داشت؛ نورپردازی زیبا، گل آرایی شیک با گل های طبیعی، استفاده از ظروف کریستالی و گران قیمت، آینه آرایی و غیره می تواند به ایجاد سفره عقد مدرن و لاکچری کمک زیادی نماید، 

همچنین اگر برای مراسم عقد، به دنبال یک مرکز کرایه سفره عقد هستید، بازدید از لیست مراکز اجاره سفره عقد تهران سایت سوربان را فراموش نکنید.

سفره عقد ترمه 2023

سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]

سفره عقد ترمه 1402 

سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]

سفره عقد سنتی با ترمه 

سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]

سفره عقد جدید با ترمه    

سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]

سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]سفره عقد ترمه 2023 جدید؛ تزیین و چیدمان بسیار زیبا [ویژه سالن عقد]


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز