بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ ؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ " مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستان ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۲ بلند | مدل مانتوی تابستانه ۱۴۰۲ | مدل مانتوهای تابستانی ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانی 1402 | مدل مانتو تابستانه دخترانه ۱۴۰۲ | مدل مانتو های تابستانه ۱۴۰۲ | مدل مانتو بلند تابستانه ۱۴۰۲ | جدیدترین مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ اینستاگرام | مدل مانتو نخی تابستانه ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانه سال ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانه شیک ۱۴۰۲ | مدل مانتو دخترانه تابستانی ۱۴۰۲

افراد دارای فرم بدنی دایره‌ای باید از مانتوهای بسیار تنگ و کوتاه دوری کنند. بهترین انتخاب برای آنها، مانتوهای بلند با خطوط یا برش‌های عمودی است. از آنجایی که این افراد پاهای لاغرتری به نسبت قسمت میانی بدن خود دارند، بهتر است از شلوارهای گشاد و خنک در کنار مانتو تابستانی بهره بگیرند.
همان طور که می‌دانید بهترین فرم بدنی است. این گونه افراد می‌توانند هر مدل مانتویی را بدون محدودیت خریداری کنند. اما اگر می‌خواهید باریکی کمر خود را بیشتر نمایان کنید از مانتو هایی که کمربند دارند، غافل نشوید. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید

تابستان فصل رنگ های زنده و شاد است.همه ما میدانیم پوشیدن لباس های تیره در این فصل باعث جذب بیشترآفتاب شده و در نهایت گرما را افزایش میدهد.
یکی دیگر از اصولی که هنگام انتخاب و خرید یک مانتوی تابستانی باید به آن توجه داشت مدل یقه یک مانتو است.مانتوهایی با یقه بزرگ میتوانند  اشتباه ترین انتخاب شما باشند، زیرا یقه آنها روی گردنتان قرار گرفته و گرما را تشدید میکنند.از این رو مانتوهای فاقد یقه یا انواعی که یقه های کوچک دارند میتوانند انتخاب های مناسبتری برای فصل گرما باشند.
لی کاغذی: ترکیبی از کتان و پنبه است. این پارچه خنک و سبک است و برای تیپ‌های اسپرت پیشنهاد می‌شود.
شانتون: این نوع پارچه خوش‌دوخت که به سختی هم چروک می‌شود، حتی با داشتن در صد کمی الیاف مصنوعی باز هم از بهترین گزینه‌ها برای مانتو تابستانی محسوب می‌شود.
کرپ: کرپ حریر و کرپ اسکاچی از پارچه‌ای هستند که در روزهای گرم تابستان می‌توان از آن‌ها بهره برد. کرپ مازراتی نیز، یکی از انواع کرپ است که بافت کلفت تری از دو نوع قبلی دارد اما برای یک ست مانتو شلوار شیک در هنگام بهار، می‌تواند مناسب باشد. پس به این نکته در هنگام خرید ست مانتو شلوار، توجه داشته باشید.
لنین: این پارچه پر طرفدار که هم در استایل‌های رسمی و هم مینیمال استفاده می‌شود در اصل از کتان ساخته شده. لنین، رطوبت را به راحتی جذب می‌کند و زود هم خشک می‌شود.
کتان: پارچه کتان، یک استایل اسپرت و یا نیمه رسمی به شما ارائه می‌کند. جذب بالایی دارد و همچنین هوا به راحتی در آن جریان می‌یابد.

جدیدترین ژورنال مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ 

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستان ۱۴۰۲ | مدل مانتو دخترانه تابستانی ۱۴۰۲ 

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

مدل مانتو تابستانی ۱۴۰۲ بلند | مدل مانتوی تابستانه ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانه شیک ۱۴۰۲  

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

مدل مانتوهای تابستانی ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانی 1402 | مدل مانتو تابستانه سال ۱۴۰۲  

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

مدل مانتو تابستانه دخترانه ۱۴۰۲ | مدل مانتو های تابستانه ۱۴۰۲ | مدل مانتو نخی تابستانه ۱۴۰۲  

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

مدل مانتو بلند تابستانه ۱۴۰۲ | جدیدترین مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ اینستاگرام | 

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]35 مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲شیک؛ جادویی در استایلت [بلند و کوتاه]

به انتهای مقاله جدیدترین مدل مانتو تابستانه ۱۴۰۲ سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز