بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
مانتو های نخی رنگ روشن و گشاد برای فصل تابستان می تواند انتخاب مناسبی باشد. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدل مانتو تابستانی امسال ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال؛ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" مدل مانتو تابستانی امسال " مدل مانتو تابستانی امسال 1402 | مدل مانتو تابستانی امسال جلو بسته | مدل مانتو تابستانی امسال ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانی امسال جلو باز | مدل مانتو تابستانی امسال جدید | مدل مانتو تابستانی امسال کوتاه | مدل مانتو تابستانی امسال مشکی | 

با توجه به گرم بودن هوا ، بهترین انتخاب مانتو نخی و نازک است. از استفاده کردن مانتوهایی که درآن از الیاف مصنوعی استفاده شده است به شدت بپرهیزید. الیاف نخی و کتان انتخاب های خوبی به نظر می رسند.
توجه داشته باشید که بهتر است برای جلوگیری از تعریق زیاد در فصل تابستان از پوشیدن مانتو های تنگ و چسبان در روز های گرم خودداری کنید. مدل مانتو نخی ساده و مدل مانتو نخی طرح دار اگر متناسب با فرم اندام انتخاب شود ظاهر شما شیک و جذاب تر از همیشه به نظر می رسد. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو تابستانی امسال فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مدل مانتو تابستانی امسال 1402؛ که حتما باید آن ها را مشاهده کنید


شانتون ریز بافت، لینن، کرپ نخ، حریر، ابریشم، سیلک ، ژوژت، کرپ استفانی،کریشه، نخی، پوپلین، کتان نخ نازک،کدری، ترگال، کج را، کرپ هایی با گرم پایین، وال،  عبایی.
رنگ یکی از مهمترین مولفه‌ها در انتخاب لباس است. رنگ مناسب در فصل‌های گرم سال طبیعتا رنگ‌های روشن هستند. این رنگ‌ها، گرمای خورشید را جذب نمی‌کنند و با دفع گرما، حس خنکی را به بدن فرد منتقل می کنند. برای انتخاب رنگ در مدل مانتو تابستانی، باید به شرایط استفاده از مانتو هم دقت کرد. عموم مراکز اداری اجازه‌ی استفاده از رنگ‌های شاد و روشن را نمی‌دهند. در این موارد انتخاب یک پارچه‌ی نخی و با جنس خنک، می‌تواند مشکل تیرگی رنگ را حل کند.
مدل‌های فرم شومیز و پیراهن مردانه نیز برای مدل مانتو تابستانی جلو بسته کاربرد زیادی دارند. این مانتوها را می‌توان با شلوارهای نخی گشاد، یا شلوارهای اسلش ست کرد. معمولا دختران جوان و نوجوان طالب این تیپ لباس پوشیدن هستند. این مدل‌ها را می‌توان با کفش‌های اسپرت و کالج و یا با کتانی‌های مدل آل استار ست کرد.

جدیدترین ژورنال مدل مانتو تابستانی امسال 2023

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال 1402 | مدل مانتو تابستانی امسال جلو بسته 

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال ۱۴۰۲ | مدل مانتو تابستانی امسال جلو باز | مدل مانتو تابستانی امسال جدید  

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال کوتاه | مدل مانتو تابستانی امسال مشکی | مدل مانتو تابستانی امسال دخترانه

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال لنین | مدل مانتو تابستانی امسال بلند | مدل مانتو تابستانی امسال دیجی کالا

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال 1400 | مدل مانتو تابستانی امسال۱۴۰۱ 

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستان امسال | مدل مانتو تابستانه امسال | مدل مانتوهای تابستانی امسال    

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک مدل مانتو تابستانی امسال 2023 برای داشتن تابستانی خنک و راحت شیک

به انتهای مقاله جدیدترین مدل مانتو تابستانی امسال سال 2023 رسیدیم، اگر از مدل های معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. همچنین اگر نظری دارید آن را از بخش دیدگاه برای ما بنویسید.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز