بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آبی بنفش (Very Peri) با کد PANTONE ۱۷-۳۹۳۸ رنگ سال ۲۰۲۲ است. در ادامه توجه شما را به دیدن رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ شیکترین و جدیدترین مدلهای جلب می نماییم. همراه سوربان باشید.

تصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدید

رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ با طرح های شیک و زیبا مد سال

" رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ " عکس از رنگ رژ لب آبی بنفش مناسب سال 2022 - 1401+ جدیدترین و زیباترین مدل های رنگ رژ لب آبی بنفش سال 1401 به همراه مدلهای جدید آرایش لب همراه با رژ لب های زیبا و جدید آبی بنفش همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

آلبومی از رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱

به قرمزی که ته مایه بنفش داشته باشد، بنفش قرمز می گویند. این رنگ در بین خانم ها ایرانی محبوبیت خاصی دارد. مزیت رژ لب بنفش قرمز این است که شما می‌ توانید از آن هم در طول روز و هم برای مهمانی‌ های شبانه استفاده کنید. این رنگ رژ لب زیبایی چشمگیری به پوست های روشن می بخشد. رژ لب بنفش مایل به ارغوانی این رژ لب زیبایی بی نظیری روی پوست گندمی به وجود می آورد، به خصوص تناژهای تیره تر آن.

تن رنگی سرد
برای پوست بور و روشن و سفید: قهوه ای یا نود

برای پوست سبزه: صورتی یا قرمز تیره زغال اخته ای

برای پوست برنزه یا تیره: یاقوتی یا شرابی

تن رنگی گرم
برای پوست بور و روشن و سفید: صورتی کم رنگ یا نود هلویی

برای پوست سبزه، برنزه یا تیره: رژلب هایی به رنگ مسی یا برنز

تن رنگی خنثی
برای پوست با تن رنگی خنثی، طیف گسترده ای از رنگ ها هم شامل رژهای مناسب برای پوست با تن رنگی سرد و هم تن رنگی گرم مناسب است.

رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ 

تصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدید

تصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدیدتصاویری از انواع رنگ رژ لب سال ۱۴۰۱ برای نوروز سال جدید


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(22 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)

نظرات شما:
  • مریم پنجشنبه, 12 اسفند 1400

    خیلی خوبه

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنون از شما همراه عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز