بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
این نوع مانتو در انواع مدل های مختلف کتی، جلو باز و بسته، توسط طراحان داخلی تولید می شود. انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه ی شخصی و فرم اندام بستگی دارد. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای مانتو کوتاه جلب می نماییم. 

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه

مانتو کوتاه با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" مانتو کوتاه "  مانتو کوتاه دخترانه | مانتو کوتاه طرح دار | مدل مانتو کوتاه و تنگ | مدل مانتو کوتاه اسپرت 1401 | مانتو کوتاه اسپرت دخترانه | مدل مانتو کوتاه جلو باز | مدل مانتو کوتاه جدید تابستانی | مانتو کوتاه شیک این مدل ها در نوع خود بسیار شیک و جذاب هستند و استایل شما را بسیار خارق العاده می کنند. بهتر است که این مانتوها را در مراسمات رسمی بپوشید و از استایل کژوال خود لذت ببرید. همانگونه که میدانید پوشیدن مانتوهای کوتاه در بعضی مکان ها مثل دانشگاه، منع است و با این گونه پوشش ها مخالفت می شود. مانتوهای کوتاه را بیشتر در دورهمی ها، بازار و... می پوشند و گزینه ی بسیار عالی برای کوهنوردی می باشد. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو کوتاه فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مانتو کوتاه 1401

شلوار های اورال از جنس پارچه های لخت و سبک می باشند. این قسمت مخصوص خانوم هایی است که دوست دارند قدشان کشیده تر به نظر بیاید در عین حال می خواهند مانتوی کوتاه بپوشند.
امروزه بسیاری از مدل مانتوهای کوتاه و چه بسا بلند به صورت جلو باز دوخته و تهیه می شود، این مدل مانتو دارای تن خور منحصر به فرد است که بین خانم ها بسیار پرطرفدار می باشد. تمرکز بیشتر این مدل از مانتوهای کوتاه بر روی راحتی است که در نهایت با استفاده ی روزمره رابطه ی مستقیمی دارد. این مدل ها هم به صورت اسپرت و هم به صورت مجلسی مورد استفاده قرار می گیرد.

اگر می خواهید به یک قرار عاشقانه اما صمیمانه بروید و یک استایل جسور و راحت داشته باشید این ترکیب را به شما پیشنهاد می دهیم.
شلوار های اسکینی باعث می شود پاهای شما به خوبی نمایان شود همچنین اگر شلوار های اسکینی را با مانتوی کوتاه ست کنید قد شما را بلند تر نشان خواهد داد.
حالا اگر می خواهید اندام شما ظریف تر نشان داده شود. آن را با یک کفش پاشنه دار ترجیحا ساده ست کنید. سعی کنید در این ترکیب از رنگ های روشن استفاده کنید چرا که تیپ شما را دخترانه تر خواهد کرد.
شلوار راسته تقریبا برای هرکسی با هر اندام و سنی مناسب است. شلوار راسته محیطش از بالا تا پایین یک اندازه است یعنی از زانو به پایین اندازه آن تفاوتی نمی کند و پاچه شلوار گشاد نمی شود. این شلوار روی محل طبیعی کمر نگه داشته می شود و از بالا تا پایین خیلی گشاد نیست. ترکیب مانتوی کوتاه و شلوار راسته باعث می شود شما یک تیپ رسمی و در عین حال راحت داشته باشید حالا با ست کردن یک کفش پاشنه دار با مانتو و شلوار خود علاوه بر رسمی بودن جسور هم به نظر خواهید رسید.

مانتو کوتاه 2022

 مانتو کوتاه شیک 

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه

مدل مانتو کوتاه جدید تابستانی  

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه

مدل مانتو کوتاه جلو باز  

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه

مانتو کوتاه اسپرت دخترانه  

مدل مانتو کوتاه اسپرت 1401  

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه

مدل مانتو کوتاه و تنگ  

مانتو کوتاه طرح دار  

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه

مانتو کوتاه دخترانه  

مانتو کوتاه 1401  

مانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقهمانتو کوتاه 1401 برای 4 فصل سال مناسب خانم های خوش سلیقه


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(57 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)

نظرات شما:
  • سکینه حسینی سه شنبه, 01 شهریور 1401

    عالی

    پاسخ مدیر:

    ممنون از شما دوست عزیز سوربان.