بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

حتما شما نیز در سال های اخیر اسم پارچه ژاکارد را بسیار شنیده اید و مدل لباس های متنوعی را با این جنس پارچه در بوتیک ها و مزون های شهر دیده اید. این نوع پارچه جذاب که در گروه پارچه های کلاسیک و شیک قرار دارد، طیف وسیعی از جنس های مختلف و طرح های متنوع را شامل می شود. پارچه ژاکارد نخی، ویسکوز، تافته، ارگانزا، ابریشم و سیملی پر طرفدارترین جنس های این پارچه هستند.

بهترین پارچه های ژاکارد برای استایل های رسمی، کژوال و دخترانه

اما سوال هایی که برای اغلب خانم ها پیش می آید این ها هستند که این پارچه محبوب و پرمصرف برای چه سبک پوششی مناسب است؟ از پارچه ژاکارد برای کدام استایل ها می توان استفاده کرد؟ چه مدل لباس هایی برای دوخت با انواع پارچه ژاکارد مناسب هستند؟ از کجا می توان باکیفیت و متنوع ترین مجموعه پارچه ژاکارد را دید و با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی خریداری کرد؟ در ادامه ما به پاسخ این سوال ها و بررسی سه پارچه ترندی ژاکارد مجلسی، ژاکارد نخی و ژاکارد پفکی می پردازیم.

استایل رسمی و پارچه ژاکارد مجلسی مشکی

بهترین پارچه های ژاکارد برای استایل های رسمی، کژوال و دخترانه

رنگ مشکی یکی از اصلی ترین رنگ ها برای استایل های رسمی یا مجلسی است که مورد پسند اکثر افراد قرار دارد. استایل رسمی به استایلی گفته می شود که برای موقعیت های رسمی، اداری، جدی و تشریفاتی استفاده می شود. در استایل رسمی از پارچه های گران قیمت، کلاسیک و حتی مجلسی استفاده می شود. ترکیب پارچه ژاکارد مجلسی و رنگ مشکی، استایل رسمی بسیار شیک و لوکسی را فراهم می کند. پارچه ژاکارد مجلسی مشکی با جنس ها و طرح های متنوع در بازار موجود است. این پارچه از نوع مات تا براق و سیملی را شامل می شود.

قیمت پارچه ژاکارد مجلسی مشکی

همان طور که در بالا به آن اشاره شد، پارچه ژاکارد جنس های مختلف و انواع زیادی دارد. بر همین اساس قیمت گذاری پارچه ژاکارد مجلسی مشکی با توجه به کیفیت، مواد اولیه و نوع تولید آن انجام می شود. البته وارداتی بودن و یا تولید در داخل کشور نیز به روی قیمت پارچه تاثیرگذار است. اغلب به دلیل کم بودن هزینه حمل و نقل و هزینه گمرکات، پارچه های داخلی مقرون به صرفه تر هستند.

قیمت پارچه ژاکارد مجلسی مشکی بین 110 تا 600 هزار تومان متغیر است. قیمت پارچه ژاکارد در هر فروشگاه و پارچه فروشی متفاوت است. بنابراین بهتر است پیش از خرید پارچه مورد نظر خود را در فروشگاه های مختلف بررسی کرده و سپس بهترین کیفیت و قیمت را خریداری کنید.

پارچه ژاکارد نخی مناسب استایل کژوال و راحتی

بهترین پارچه های ژاکارد برای استایل های رسمی، کژوال و دخترانه

قیمت پارچه ژاکارد نخی نسبت به انواع دیگر پارچه ژاکارد اقتصادی تر و ارزان تر است. به همین خاطر از این پارچه برای طراحی و دوخت لباس های کژوال و روزمره استفاده می شود. به همین خاطر پارچه مناسب برای این استایل باید ایستایی و تنخور راحتی داشته باشد. پارچه ژاکارد نخی نسبت به دیگر پارچه های ژاکارد ضخامت کمتری دارد اما به نازکی پارچه های نخی نیز نیست.

قیمت پارچه ژاکارد نخی

برای خرید پارچه ژاکارد نخی مانند دیگر پارچه ها، طیف قیمت متنوعی وجود دارد. عوامل تاثیرگذار به روی قیمت پارچه ها، شهر محل فروش یا هزینه حمل و نقل، کیفیت الیاف، شیوه تولید و واسطه های فروش است. هر چه واسطه های فروش پارچه کمتر باشد، قیمت فروش پارچه کمتر می شود. پارچه ژاکارد نخی نیز که در چند سال گذشته برای فصول بهار و تابستان ترند شده است قیمت کمتری نسبت به دیگر انواع پارچه ژاکارد دارد.

قیمت پارچه ژاکارد نخی از 80 تا 200 هزار تومان در فروشگاه های مختلف قابل تغییر است. با این وجود خرید از پارچه فروش هایی که بدون واسطه یا با کمترین واسطه محصولات را به دست مصرف کنندگان می رسانند، باعث می شود که بتوان با قیمتی مقرون به صرفه پارچه ژاکارد نخی راه تهیه کرد. قیمت پارچه ژاکارد نخی را به صورت حضوری و اینترنتی بررسی کرد تا با بهترین قیمت خرید را انجام داد.

پارچه ژاکارد پفکی مناسب استایل های دخترانه و فانتزی

پارچه ژاکارد پفکی که در گروه پارچه های فانتزی قرار دارد، اغلب با جنس ویسکوز، تافته یا ارگانزا تولید می شود. پارچه ژاکارد پفکی به نوعی از پارچه ژاکارد اطلاق می شود که زمینه تخت با طرح های برجسته و نیمه برجسته دارد. این پارچه مات تا براق و سیملی دارد و اغلب برای استایل های دخترانه و فانتزی مورد مصرف قرار می گیرد. استایل های دخترانه به لباس ها و سبک پوشاکی گفته می شود که برای دختران نوجوان و جوان کاربردی است.

قیمت خرید پارچه ژاکارد پفکی

بهترین پارچه های ژاکارد برای استایل های رسمی، کژوال و دخترانه

خرید پارچه ژاکارد پفکی با قیمتی متوسط تا بالا در پارچه فروشی های مختلف امکان پذیر است. پارچه ژاکارد پفکی جزو پارچه های با کیفیت است و به همین خاطر با قیمت متوسط تا بالا به فروش می رسد. این پارچه محدوده قیمتی بین 150 تا 500 هزار تومان را شامل می شود.

قیمت خرید پارچه ژاکارد پفکی نیز مانند پارچه های دیگر رابطه مستقیمی با کیفیت آن دارد. ممکن است در برخی فروشگاه ها پارچه های ارزان قیمت تری نیز وجود داشته باشد، اما از نظر کیفیت پارچه مرغوب و خوب نباشد. به همین خاطر همیشه پیشنهاد می شود که خرید پارچه ژاکارد پفکی از پارچه فروشی های معتبر انجام شود. بهتر است پیش از خرید از قیمت پارچه ژاکارد پفکی در فروشگاه های مختلف مطلع شوید تا بهترین فروشگاه را انتخاب کنید.

مدل لباس های دخترانه با پارچه ژاکارد پفکی

یکی از محبوب ترین و جذاب ترین مدل لباس های دخترانه، پیراهن پفی است. مدل فانوسی، آستین های پفی، دامن های چین دار، پیراهن های کوتاه و شلوارک های پیلی دار با استفاده از پارچه ژاکارد پفکی نتیجه جذاب و زیبایی دارد. پارچه های ژاکارد تافته پفکی ممکن است که کمی خاصیت کشسانی داشته باشند. به دلیل این ویژگی برای لباس های جذب و تنگ مناسب هستند.

نکات خرید پارچه ژاکارد پفکی، مجلسی مشکی و ژاکارد نخی

هنگام خرید پارچه ژاکارد پفکی، مجلسی مشکی و ژاکارد نخی باید به نکاتی از قبیل قیمت، کیفیت، تناسب مدل لباس با پارچه، جنس و ایستایی توجه کرد. در این مطلب به محدوده قیمت این پارچه ها و موارد مصرفشان اشاره شد. برای تشخیص جنس و ایستایی پارچه ها و تناسب با مدل لباس، بهترین راه سوال پرسیدن از فروشندگان پارچه است. معمولا در صورتی که مدل لباس خود را انتخاب کرده و به فروشنده نشان دهید. پارچه فروشان با تجربه با بالایی که دارند شما را به خوبی راهنمایی خواهند کرد.

خرید حضوری و اینترنتی

انتخاب فروشگاهی معتبر و شناخته شده که هم از نظر کیفیت، قیمت و تنوع محصولات مورد پسند مخاطب قرار گیرد، کار چندان راحتی نیست. در ادامه فروشگاهی را معرفی خواهیم کرد که تمامی این ویژگی ها را در خود دارد. و به علاوه مزایای دیگری نیز برای خرید اینترنتی دارد. فروشگاه پارچه نگار با امکان خرید حضوری از خیابان گاندی تهران و همچنین خرید اینترنتی، تنوع بی نظیری از انواع پارچه ژاکارد و دیگر پارچه ها را ارائه می دهد.

پارچه نگار با سابقه طولانی در فروش خرده و عمده، پارچه های مرغوب با قیمتی مناسب را با کمترین واسطه در اختیار مصرف کنندگان مانند خیاطان، مزون داران و تولیدی ها قرار می دهد. قیمت پارچه ژاکارد مجلسی مشکی و ژاکارد پفکی در فروشگاه پارچه نگار کاملا مقرون به صرفه است.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)

نظرات شما:
  • خانم آقاجانی دوشنبه, 14 شهریور 1401

    این پارچه ها به درد عروس نمی خوره جالب نبود


عناوین جذاب امروز