بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اخیرا اخبار مرگ پسر نسرین مقانلو به اسم ارشیا شنیده میشود. در ادامه سوربان اخبار واقعی درباره علت واقعی فوت پسر نسرین مقانلو را ملاحظه میفرمایید. ارشیا پسری 26 ساله بود.

تفصیل کامل از فوت غیرمنتظره پسر نسرین مقانلو (ارشیا)

پسر نسرین مقانلو درگذشت

نسرین مقانلو (زادهٔ ۱ تیر ۱۳۴۷) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است. نسرین مقانلو پس از بازی در فیلم نابخشوده چند سالی را خارج از کشور گذراند. نسرین مقانلو سپس به ایران بازگشت و بازی در سینما و تلویزیون را ادامه داد. ارشیا خلیلیان متولد 18 شهریور 1375 در آمریکا می باشد، او در آنجا به دنیا آمد و بزرگ شد، مادرش هم بعد از مدتی زندگی در آمریکا برای کار بازیگری به ایران بازگشت با این حال ارشیا به همراه برادرش آرین و پدرش در شهر دالاس آمریکا زندگی می کرد.

تفصیل کامل از فوت غیرمنتظره پسر نسرین مقانلو (ارشیا)

نسرین مقانلو در صفحه مجازی خود نوشت:

بس که دوست داشتی ایران بمونی ،اومدی پیشم و همین جا ازم جدا شدی و موندگار شدی تو همینجا و رفتی به سفر ابدیت؟
فکر منو نکردی که وجودم به وجودت بسته بود
ارشیا پسرم رفتی ؟اما منو هم با خودت بردی
داغت اینقدر رو دلم سنگینه که شکستم
،با رفتنت من هم مردم پسرم
منتظرم باش مادرت به زودی پشت سرت میاد پیشت.
جات توی بهشت عزیز مهربونم
راهت روشن پسر خوش قلبم .
بی تو دیگه مادرت آرام نیست اما تو آروم بخواب.

تفصیل کامل از فوت غیرمنتظره پسر نسرین مقانلو (ارشیا)

عکس جدید منتشر شده از نسرین مقانلو و پسرش

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

تفصیل کامل از فوت غیرمنتظره پسر نسرین مقانلو (ارشیا)
نگاه عاشقانه نسرین مقانلو به پسرش ارشیا

جزئیات مرگ ارشیا

ارشیا پسرم میلاد ۲۶ سالگیت تولدت مبارک .
بهترین هدیه خداوند به من مادر
که جز خوشبختی تو و سلامتیت و موفقیت در زندگیت
از خداوند چیزی نمیخواهم،بدرخشی پسر مهربانم
و سالیان طولانی سلامت باشی و میلادت را جشن بگیری شاد باش پسرم که با شادی تو شادم.

تفصیل کامل از فوت غیرمنتظره پسر نسرین مقانلو (ارشیا)
مراسم تولد 26 فرزند نسرین مقانلو

جزئیات مرگ عجیب فرزند نسرین مقانلو

همزمان با مرگ پسر بازیگر معروف سینما، تحقیقات برای تعیین علت اصلی این حادثه از سوی بازپرس جنایی تهران آغاز شد.ساعت ۵ بعد از ظهر پنجشنبه ۷ مهر، مأموران کلانتری ۱۳۷ نصر در تماس با بازپرس ساسان غلامی از مرگ مشکوک پسر جوانی در خانه‌اش خبر دادند.نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد وی از مدتی قبل در امریکا تحت درمان بوده و روز حادثه بعد از مصرف داروهایش برای استراحت به اتاق خواب رفته است. اما دقایقی بعد وقتی مادرش به داخل اتاق رفت متوجه شد او دچار حالت تهوع شده و حال خوبی ندارد. بلافاصله با اورژانس تماس گرفته و زمانی که امدادگران راهی خانه او شدند بعد از معاینه اولیه دریافتند وی جان باخته است.بررسی‌های اولیه متخصصان پزشکی قانونی احتمال مسمومیت دارویی را علت مرگ پسر ۲۶ ساله اعلام کردند. با این حال بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای سم شناسی، بررسی نمونه‌ها از سوی متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده ارشیا، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او را صادر کرد.

تفصیل کامل از فوت غیرمنتظره پسر نسرین مقانلو (ارشیا)
عکس زیبا اخرین تولد 26 سالگی پسر نسرین مقانلو ارشیا

ماجرای مرگ پسر نسرین مقانلو

پسرم برای تحصیل به امریکا رفته بود، اما ۱۰ روز قبل برای دیدن من به ایران آمد. پسرم چند سال قبل در حادثه‌ای از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و جراحی مغزی کرده بود. بعد از آن دارو مصرف می‌کرد و تحت درمان بود. حتی در امریکا نیز به درمانش ادامه داد. روز حادثه پس از صرف ناهار به اتاقش رفت تا داروهایش را مصرف و کمی استراحت کند. اما دقایقی بعد ناگهان دچار حالت تهوع شد و از هوش رفت. بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم، اما پسرم فوت کرد.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(7 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز