بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
پریناز ایزدیار بازیگر محبوب زن ایرانی تولد 37 سالگی خود را در دل طبیعت با ژست های عکاسی زیبا در صفحه مجازی خود منتشر کرد.

ژست عکاسی تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت و جنگل سرسبز + عکس

تولد پریناز ایزدیار 37 سالگی با استایلی متفاوت

پریناز ایزدیار متولد سال 1364/6/8 در بابل میباشد. وی اخیرا در نقش جیران غوغایی بپا کرده است. در حال حاضر مجرد می باشد و نظرش درباره ازدواج این است که دوست دارد عشق را تجربه کند و مادر شود اما این امر مستلزم یک پختگی است که فکر می کند هنوز زمانش نرسیده است. پریناز ایزدیار بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال پرمخاطب و البته حاشیه ساز "جیران" مهمون خونه های مردمه. پریناز ایزدیار اولین بار با بازی در سریال جذاب "زمانه" تونست توانایی های بی بدیلش رو در زمینه بازیگری به رخ بکشه.

ژست عکاسی تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت و جنگل سرسبز + عکس
جدیدترین عکس منتشر شده از پریناز ایزدیار

عکس های لو رفته از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار با نوشت این متن تولد 37 سالگی خود را تبریک گفت:
یک سال دیگه هم گذشت 
ممنونم از عزیزانی که تولدم رو تبریک گفتن 
۱۴۰۱/۶/۸

ژست عکاسی تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت و جنگل سرسبز + عکس
استایل متفاوت پریناز ایزدیار در دل طبیعت

مدل موهای فرفری جدید پریناز ایزدیار

در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصهٔ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلمهای زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد مؤتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد.

ژست عکاسی تولد پریناز ایزدیار در دل طبیعت و جنگل سرسبز + عکس
عکس های آتلیه از پریناز ایزدیار تولد 37 سالگی اش

جدیدترین تصاویر دیده نشده از پریناز ایزدیار

خانواده‌ام موافق نبودند که تحصیلاتم در زمینه بازیگری باشد، به همین خاطر در دوران دبیرستان رشته تجربی را خواندم و در پیش‌دانشگاهی، به هنر تغییر رشته دادم، تا در دانشگاه گرافیک بخوانم. ولی علاقه به بازیگری همیشه در وجودم موج می‌زد و دوستان من هم از این علاقه باخبر بودند. تا این‌که یکی از همین دوستان به من اطلاع داد حسن هدایت مشغول گرفتن تست از افرادی است، که چهره نیستند. من هم با توجه به علاقه‌ام مراجعه کردم و پس از تستی که احمد نجفی از من گرفتند، برای آن نقش انتخاب شدم. سه روز بعد برای فیلمبرداری به آبادان رفتم.


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: