بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در فصول پاییز و زمستان به دلیل گستردگی نوع پوشش می توان شاهد استایل های متفاوت جذابی بود. در میان این همه سبک ترند و روز فصول پاییز و زمستان، در این بخش قصد داریم به معرفی 10 استایل جذاب و منحصر به فرد مردانه بپردازیم.

چطور می توانیم مناسب ترین و جذاب ترین استایل های مردانه برای فصل پاییز و زمستان را انتخاب کنیم؟

ایده ها می تواند به آقایان در تعیین و انتخاب یک استایل و پوشش شیک و مردانه به منظور ایجاد استایل جذاب در فصل پاییز و زمستان کمک کند. از این رو در ادامه به معرفی پوشش هایی می پردازیم که با ترکیب آن ها با سایر البسه می تواند استایل خیره کننده ای را در شما به وجود آورد.

اگر به دنبال لباس هایی با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب هستید میتوانید محصولات سایت  https://corumofficial.com مشاهده نمایید.

10 استایل مردانه جذاب برای پاییز و زمستان

  1. کت چرمی، لباس مردانه زمستانی برای خوش‌تیپ‌ها!
    کت چرمی مردانه از بالاپوش های منحصر به فرد و جذاب در استایل های کژوال مردانه است که انتخاب آن ها عموما متناسب با نوع استایل هر فرد، متفاوت خواهد بود. یکی از جذاب ترین استایل های زمستانی، ترکیب کت چرم مشکی با شلوار کتان یا جین سیاه به همراه هودی یا تی‌شرت نخی سفید رنگ ساده است
  2.   پالتوی دبل برست
    این پوشش، در دسته البسه مهم زمستانی قرار می گیرد که همواره می توان شاهد حضور آن در کمد آقایان بود. این محصول هم شیک و زیبا بوده و هم می تواند شما را در برابر سرمای زمستان، در امان نگاه دارد.
     عموما از پالتوی دبل برست در استایل های رسمی و نیمه رسمی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توانید برای ایجاد یک تیپ مناسب آن را برای استایل های کژوال  که شما را رسمی تر خواهد کرد،  ترکیب کنید.
  3.   اورکت پشمی
    اگر قصد دارید پیش چشم سایر افراد دیگر خوش پوش و شیک به نظر برسید، انتخاب یک اورکت پشمی در رنگ های سرمه‌ای، زغالی و شتری می تواند بسیار کارساز باشد.. عموما از اورکت ها برای استایل های رسمی و نیمه رسمی استفاده می شود که به سادگی می توانید آن را با انواع شلوار جین، کتان و ترکیب آن با بوت و پلیور های مردانه، ست کنید.
  4.   کت بلیزر پشمی
    یکی از محصولات مناسب برای فصول پاییز و زمستان، کت بلیزر پشمی است. این کت سبک، به راحتی امکان فعالیت های روزمره را برای شما (فراهم خواهد کرد) و می تواند در عین سادگی، جذاب باشد. می توانید کت بلیزر پشمی را به همراه یک پلیور سفید و شلوار جین یا کتان ست کنید.
  5.    شال‌گردن‌ها
    فصل پاییز و زمستان مناسب برای استفاده از شال گردن است. ترکیب شال گردن با سایر استایل های دیگر، از جذابیت خیره کننده ای برخوردار خواهد بود. سعی کنید در انتخاب آن به رنگ، نوع و ابعاد شال گردن توجه کنید. این اکسسوری را عموما می توانید با پالتو ها، اورکت های مردانه و سایر البسه زمستانی دیگر، بر تن کنید.
  6.   ژاکت و بافت جذاب و پاییزی مردانه
    ژاکت و بافت دو عضو جدای ناپذیر استایل های پاییزی هستند، ترکیب آن ها به همراه البسه دیگر در رنگ های سرد و تیره پاییزی می تواند استایل منحصر به فردی را برای شما ایجاد کند. همچنین ژاکت و بافت مناسب فصل زمستان نیز هستند و به عنوان پوشش زیرین انواع کت، پالتو، اورکت و سایر البسه دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.
    فارغ از مد روز و استایل‌های جدید، پلیور و بافت مردانه همیشه جای خود را در بین لباس‌های مردان خوش‌پوش حفظ کرده‌اند. از نظر رنگ و مدل، بافت یا پلیور آن‌قدر تنوع دارند که بتوانند تکمیل کننده بسیاری از استایل‌های شما در طول پاییز و زمستان باشند. پیلور‌های جلو باز و جلو بسته در طرح‌های خاص و رنگ بندی متنوع موجود بوده و آقایان شیک پوش می‌توانند بر اساس سلیقه خود، پلیور و بافت مناسبی را خریداری نمایند.
     

    10 استایل مردانه جذاب برای پاییز و زمستان

  7.    شلوار جین یا پشمی مناسب برای مد پاییزی مردانه
    شلوار های جین در ترکیب رنگی مشکی و آبی، توانایی ایجاد خیره کننده ترین استایل های زمستانی و پاییزی را برای شما به همراه خواهند داشت. ترکیب آن ها با یک پیراهن آکسفورد، اورکت مردانه، پالتو، ژاکت و بافت می تواند بسیار جذاب باشد.
  8. چکمه و بوت های شیک و پاییزی
    در فصول پاییز و زمستان که بارندگی و سرمای هوا به شدت بالاست، انتخاب چکمه و بوت مردانه می تواند به منظور ایجاد گرما، عدم لیز خوردن بر روی سطوح و موارد دیگر مناسب باشد.
  9. پلیور یقه اسکی
    پلیور یقه اسکی را می توان یک پوشش مناسب برای فصول پاییز و زمستان دانست. این پوشش در عین سادگی به راحتی قابلیت ست شدن با انواع پوشش های دیگر را دارد. به عنوان مثال از آن می توان به همراه یک پالتو و اورکت مردانه به منظور ایجاد یک استایل متفاوت خاص استفاده کنید. ترکیب رنگی متنوع پلیورهای یقه اسکی این امکان را به شما می دهند تا بتوانید آن ها را با تمامی رنگ ها ترکیب و استایل های جذابی را به وجود آورید.
  10. کت جین خز دار
    یکی از انتخاب های مناسب و البته گرم برای این فصول کت جین خزدار است. پوششی که استایل متفاوت و منحصر به فردی را در شما ایجاد خواهد کرد. این پوشش به دلیل خز های سفید رنگ در کنار ترکیب رنگی آبی یا مشکی جین، می تواند باعث خیره شدن تمامی نگاه ها به شما شود.

مناسب ترین رنگ ها برای فصل پاییز و زمستان

نکته دیگری که در انتخاب نوع پوشش خود باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب رنگ مناسب است. در فصل پاییز و زمستان رنگ های متنوعی از جمله قهوه ای، مشکی، خردلی، زرد، سفید، ابی، سورمه ای، بنفش، نارنجی، قهوه ای و سبز زیتونی و مشتقات آن می تواند به شما در ایجاد استایل جذاب مناسب فصل پاییز و زمستان کمک کند.

جمع بندی

فصل پاییز و زمستان به دلیل ترکیب رنگی متفاوت و نوع پوشش منحصر به فرد از آن دسته از فصولی است که به سادگی می توانید استایل های متفاوتی را برای خود ایجاد کنید. نکته ای که در این فصل بیش از پیش به نظر می رسد، این است که عدم ترکیب رنگی مناسب می تواند استایل رسمی، نیمه رسمی و کژوال شما را به صورت کلی برهم بزند. اگر به دنبال ایجاد هارمونی بهتر و مناسب فصل پاییز و زمستان هستید، حتما نکاتی را که در این بخش به آن پرداختیم را مورد بررسی قرار دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: