بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

همراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنی

مانتو برای عید ۱۴۰۲ با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" مانتو برای عید ۱۴۰۲ " مانتو برای عید ۱۴۰۲ | مانتو برای عید ۱۴۰۲ دخترانه | مانتو برای عید ۱۴۰۲  | مانتو برای عید 1402 | مانتو جدید برای عید ۱۴۰۲ | مانتو شیک برای عید ۱۴۰۲ | جدیدترین مانتو برای عید ۱۴۰۲ | مانتو کتی برای عید ۱۴۰۲ | مدل مانتو برای عید ۱۴۰۲ دخترانه

ست کردن رنگ مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین و در عین حال ساده ترین کاری است که هر خانم ایرانی باید در آن خبره باشد. در ایران اساس استایل خانم ها بر پایه مانتو شکل می گیرد و مانتو هم در دنیایی از رنگ و طرح مختلف دوخته می شود. ما در این مطلب می خواهیم چگونگی ست کردن مانتو با شال و روسری و یا دیگر اکسسوری ها را یاد بگیریم. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو برای عید ۱۴۰۲ فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مانتو برای عید ۱۴۰۲

مانتو در طرح های ساده تک رنگ و یا طرح دار و رنگی دوخته می شود. به طور کلی بهتر است مانتوهای ساده به رنگ خنثی را با شال و روسری رنگ گرم و یا رنگ سرد ست کنید. با این کار به استایل تان روح می بخشید. در ادامه همین مقاله به طور کامل با رنگ های خنثی و سرد و گرمی یک رنگ آشنا می شوید. در مانتوهای طرح دار مانند مانتو چهارخونه و … نیز بهتر است از رنگ های استفاده شده در طرح پارچه مانتو برای شال و روسری و یا اکسسوری های تان استفاده کنید. رعایت این نکته در این استایل خاص مه لقا باقری موجب جذابیت دوچندان تیپ اش شده است. رنگ شال از درون طرح چهارخونه مانتو ایشان انتخاب شده است.

همچنین اگر برای خرید انواع مختلف مانتو اسپرت و مجلسی، مانتو عروس، مانتو عقد، به دنبال یک مزون هستید، بازدید از لیست مراکز خرید مانتو عقد شهر های ایران سایت سوربان را فراموش نکنید.

مانتو برای عید ۱۴۰۲

همراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنی

مانتو برای عید ۱۴۰۲ | مانتو برای عید ۱۴۰۲ دخترانه | مانتو برای عید ۱۴۰۲  

همراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنی

مانتو برای عید 1402 | مانتو جدید برای عید ۱۴۰۲ | مانتو شیک برای عید ۱۴۰۲ 

همراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنی

جدیدترین مانتو برای عید ۱۴۰۲ | مانتو کتی برای عید ۱۴۰۲ | مدل مانتو برای عید ۱۴۰۲ دخترانه   

همراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنی

همراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنیهمراه ما باشید با مدلهای مانتو برای عید ۱۴۰۲ جدید و دیده نشدنی


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(24 امتیاز , میانگین: 4.6 از 5)

نظرات شما: