بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدلهای مانتو لنین طرح دار ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402

مانتو لنین طرح دار با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" مانتو لنین طرح دار " مانتو لنین طرح دار 2023 | مانتو لنین طرح دار جدید | مانتو لنین طرح دار بلند | مانتو لنین طرح دار دیجی کالا | مدل مانتو لنین طرح دار | مانتو با لنین طرح دار | مانتو با پارچه لنین طرح دار | مدل مانتو پارچه لنین طرح دار | مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار

 پارچه لنین یکی از پارچه های شگفت انگیز در صنعت نساجی می باشد.قدمت این پارچه را به حدود 30 هزار سال قبل می دانند و می توان گفت جز اولین پارچه هایی است که توسط بشر استفاده می شده است. جالب است که بدانید از این پارچه حتی برای مومیایی نمودن اجساد مصر باستان نیز استفاده می گردید. امروز برای تزئینات و دکور ساختمان، لباس و حتی مبلمان نیز به سراغ پارچه لنین می روند. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مانتو لنین طرح دار فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مانتو لنین طرح دار 1402

ویژگی‌های مطلوب لینن آن را به یکی از پر استفاده‌ترین منسوجات در جهان تبدیل کرده است. این پارچه قدمتی نزدیک به 30000 سال و یا حتی بیشتر دارد، و به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پایدارترین پارچه‌ها محسوب می‌شود. در کمد همه ما حداقل یک لباس از جنس لینن یافت می‌شود.
پارچه لینن به خاطر شرایط خاصی که دارد، گرما را از خود خارج کرده و اجازه تنفس کشیدن به منافذ پوستی را می­دهد. البته در کنار همه این محسنات، باید اضافه کرد که این پارچه در برابر خاصیت چروک شدن، بسیار منفعل بوده و به راحتی اتوی خود را از دست می­دهد. اما جای نگرانی نیست؛ به خاطر اینکه چروک­های این پارچه را با دست خیس هم برطرف می شوند.

مانتو لنین طرح دار 2023

مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402

مانتو لنین طرح دار 2023 | مانتو لنین طرح دار جدید | مدل مانتو با پارچه لنین طرح دار 

مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402

مانتو لنین طرح دار بلند | مدل مانتو پارچه لنین طرح دار 

مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402

مانتو لنین طرح دار دیجی کالا | مدل مانتو لنین طرح دار | مانتو با لنین طرح دار | مانتو با پارچه لنین طرح دار  

مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402

مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402مانتو لنین طرح دار بلند و کوتاه بسیار راحت و خنک برای تابستان 1402


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(67 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:
  • جعفر دوشنبه, 25 ارديبهشت 1402

    عالی دومی خیلیییی خوشگله


عناوین جذاب امروز