بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین مدل موی کوتاه تیکه تیکه ویژه سال 2023 - 1402 جلب می نماییم. 

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)

مدل موی کوتاه تیکه تیکه با طرح های شیک و زیبا مد سال 

" مدل موی کوتاه تیکه تیکه " مدل موی کوتاه تیکه تیکه 2023 | مدل موی کوتاه تیکه تیکه زنانه | مدل موی کوتاه تیکه تیکه دخترانه | مدل موی کوتاه تیکه تیکه مردانه | مدل موی کوتاه تیکه تیکه بلند | مدل کوتاهی مو تیکه تیکه | اموزش مدل موی کوتاه تیکه تیکه | مدل موی تیکه تیکه ی کوتاه

مدل موی تکه تکه یا به اصطلاح آرایشگری لایه ای، به موهای شما حجم بیشتری می‌دهد و آن را به انتخابی عالی برای هر شکل صورت تبدیل می‌کند. با این حال، این برش برای همه انواع مو به خوبی جواب نمی دهد. برای افرادی که موهای صاف یا موج دار دارند که ریز یا متوسط ​​هستند مناسب است، اما این مدل برای افرادی که موهای خیل مجعد یا درشت دارند به خوبی خوش حالت نمی شود.
موهای خود را برای لایه بندی آماده کنید. با موهای تمیز و مرطوب شروع کنید، زیرا زمانی که با موهای خیس کار می کنید کنترل طول آن دشوارتر است. از یک شانه دندانه پهن برای شانه کردن تمام گره های موهایتان استفاده کنید تا لایه هایی که ایجاد می کنید مرتب و مرتب شوند. ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل موی کوتاه تیکه تیکه فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402

 لایه برداری موهای کوتاه به تنهایی دشوارتر از لایه برداری موهای بلند است، زیرا شما هر لایه را به صورت جداگانه ایجاد می کنید. به خاطر داشته باشید که این روش فقط برای برش های سبک پیکسی کار می کند. به موهای خود نگاهی بیندازید و قبل از شروع دقیقاً تصمیم بگیرید که می خواهید لایه ها کجا باشند و چقدر کوتاه هستند.
مو را تقسیم بندی کنید. تکنیک های تقسیم بندی، شامل چهار، پنج و هفت قسمت است، که می توانید در دوره های آموزشی بیاموزید. البته ممکن است مدل های متفاوت دیگری در دوره ها ببینید، زیرا هر جایی اصول و قواعد خودش را دارد. تقسیم بندی هفتایی انجام دهید که شامل قسمت بالای سر، قسمت راست و چپ، راست و چپ تاج سر، راست و چپ پشت گردن. برای شروع و قیچی کردن، مقدار کمی مو را به صورت شل حدودا 1.5 سانت رها می گذاریم.

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 2023

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 2023 | مدل موی کوتاه تیکه تیکه زنانه 

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)

مدل موی کوتاه تیکه تیکه دخترانه | مدل موی کوتاه تیکه تیکه مردانه 

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)

مدل موی کوتاه تیکه تیکه بلند | مدل کوتاهی مو تیکه تیکه |   

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)

اموزش مدل موی کوتاه تیکه تیکه | مدل موی تیکه تیکه ی کوتاه 

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)

مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)مدل موی کوتاه تیکه تیکه 1402 رنگ شده و نچرال (زنانه)


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(29 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز