بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

با تعدد بالای فروشگاه های فروش اکانت بازی شما نیز ممکن است با ابهامات زیادی جهت انتخاب یک فروشگاه معتبر مواجه باشید. اکانت ها به عنوان هویت گیمرها شناخته می شوند؛ بنابراین یک گیمر برای اجرای بازی های موردعلاقه خود به این اکانت ها نیاز مبرمی دارد. نکته ای که بایستی بدانید این است در صورت خرید دیسک های بازی نیز نیاز به اکانت خواهید داشت تا بتوان فعالیت های خود را ادامه داد. اکانت های بازی دربردارنده اطلاعات بسیار مهمی هستند.

این اطلاعات شامل نام، لیست بازی ها، کیف پول، رکورد و... می شوند که بایستی به درستی نگهداری شوند. با توجه به این موضوع شما باید حتما خرید اکانت را از طریق فروشگاه های معتبر انجام دهید؛ زیرا امنیت این حساب های کاربری اهمیت بسیار زیادی دارد. پرسشی که مطرح می گردد این است که بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی کدامند؟ در ادامه این مطلب به این پرسش پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی

بهترین فروشگاه های عرضه کننده اکانت های قانونی شامل موارد زیر می شوند.

سایت مای گیمز استور

در سال 1401 سایت مای گیمز استور به طور رسمی فعالیت خود را آغاز نمود و با ارائه خدماتی باکیفیت و بی نظیر توانست طی مدت زمان کوتاهی به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی شناخته شود. خدماتی که به واسطه این مجموعه دریافت می کنید از سرعت بالایی برخوردار بوده و می توانند نیازمندی های شما را به بهترین حالت ممکن فراهم سازند. با خرید اکانت بازی از فروشگاه آنلاین مای گیمز استور این امکان را خواهید داشت تا به اکانت هایی امن با قیمتی مناسب دست یافته و بازی های موردعلاقه خود را با بالاترین کیفیت تجربه کنید. در صورت هرگونه ابهام در این زمینه کارشناسان مای گیمز استور مشاوره های بی نظیری را به شما ارائه می دهند تا در سریع ترین زمان ممکن به نتایج موردانتظار خود دست یابید.

بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی

سایت آنلاین کیز

این وب سایت نیز در حوزه خرید و فروش اکانت های بازی فعالیت داشته و در سال 1396 راه اندازی شده است. طراحی جذاب و سرعت بالای سایت را می توان از جمله ویژگی های بارز فروشگاه آنلاین کیز دانست. شما به واسطه این مجموعه می توانید انواع مختلفی از اکانت ها، سی دی کی ها و گیفت کارت ها را خریداری نمایید. این وب سایت نیز خدمات پشتیبانی خاصی را برای شما در نظر گرفته است و شما با ارسال یک پیام متنی می توانید با کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید. این وب سایت تنها نسخه های آنلاین محصولات دیجیتال را به فروش می رساند و در راستای ارائه نسخه های فیزیکی بازی ها خدماتی را ارائه نمی نماید.

سایت دیکاردو

یکی از امکانات بی نظیر سایت دیکاردو امکان خرید یک آیتم برای بازی های دیجیتالی است. به موجب این امر شما می توانید پس از خرید اکانت ps4 یا هر پلتفرم دیگری به صورت جداگانه آیتم خاصی از بازی موردعلاقه خود را نیز تهیه کنید. در این سایت انواع اکانت های ظرفیتی و قانونی با قیمتی مناسب ارائه می شوند. این اکانت ها از تنوع بالایی برخوردار بوده و شامل اکانت قانونی کالاف دیوتی، اکانت قانونی فیفا 23 و... می شوند که هرکدام از بهترین بازی های صنعت گیم به شمار می روند. با مراجعه به این سایت و مشاهده لیست محصولات می توانید به راحتی اکانت خود را ثبت سفارش نمایید. با انتخاب سایت دیکاردو دیگر دغدغه ای برای خرید برنامه ها و بازی های موبایلی نیز نخواهید داشت؛ چرا که این وب سایت در این حوزه نیز خدمات امنی را ارائه می نماید.

سایت گیم هایپر

از دیگر سایت های پرطرفدار و فعال در حوزه خرید و فروش اکانت های آنلاین می توان به سایت گیم هایپر اشاره نمود. این سایت فعالیت خود را در سال 1392 آغاز نمود و در حال حاضر یکی از بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی است. لازم به ذکر است که این وب سایت در ابتدا پشتیبانی و اطلاع رسانی بازی کلش آف کلنز را انجام می داد؛ اما در ادامه موفق به گسترش فعالیت های خود شد. در سال 1398 بود که به فعالیت در حوزه فروش و عرضه انواع بازی های دیجیتالی پرداخت. فراموش نکنید که این وب سایت نیز همچون فروشگاه های معتبری همچون مای گیمز استور از نماد اعتماد الکترونیکی برخوردار بوده و می تواند خریدی امن را به شما هدیه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات سایت گیم هایپر می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی

گیم استور

این مجموعه نیز از بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی است که امکان خرید اکانت Diablo IV و صدها بازی دیگر را برای شما عزیزان فراهم ساخته است. اگر بخواهیم اشاره ای به تاریخ راه اندازی و آغاز فعالیت این سایت داشته باشیم می توان گفت که گیم استور در سال 1399 راه اندازی شد و در حال حاضر نیز فعالیت های گسترده ای در راستای فروش اکانت بازی های دیجیتال دارد. با انتخاب این مجموعه می توانید امکانات قابل توجه و مرتبطی را برای اکانت های بازی دریافت نمود و شرایطی بهتر را تجربه کنید. همچنین به واسطه این سایت می توانید به اطلاعات مفیدی در راستای کسب درآمد از طریق بازی ها دست یابید.

پشتیبانی قوی را می توان یکی از مهم ترین ترین دلایل تمایز و برتری گیم استور دانست که موجب شده تا این مجموعه خدمات ویژه تری را به کاربران خود ارائه نماید. محصولات این مجموعه از قیمت مناسبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که گیم استور توانسته محیط مناسبی را برای تمام رده های سنی ایجاد کند تا خریدی عالی را تجربه کنند.

بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی

سایت موجوجم

موجوجم از دیگر فعالانی است که توانسته به جایگاه قابل توجهی در راستای فروش و عرضه اکانت های بازی دست یابد. این فروشگاه در سال 1393 آغاز به کار نمود و توانست فرهنگ درست گسترش بازی های دیجیتالی را به جامعه القاء نماید. در این وب سایت بستری مناسب جهت دریافت اکانت ها بازی در اختیار خواهید داشت که می تواند لذت یک بازی هیجان انگیز را به شما هدیه دهد. در ابتدا مجموعه موجوجم تنها در راستای ارائه خدمات خریدهای درون برنامه ای فعالیت داشت؛ اما در حال حاضر خدمات متنوع دیگری همچون فروش اکانت بازی های آنلاین، فروش کنسول های بازی، ارائه مطالب آموزشی بازی و فروش گیفت کارت ها را نیز ارائه می نماید.

سایت آی آر دوتا

اگر به دنبال یک فروشگاه واسطه تخصصی برای خرید و فروش اکانت های بازی هستید ما به شما سایت آی آر دوتا را پیشنهاد می نماییم. خدمات این سایت با بهترین کیفیت ارائه می شوند و شما می توانید محصولات موردنیاز خود را با عالی ترین قیمت تهیه کنید. همچنین این سایت از پتشیبانی سریع و خدمات امنی برخوردار است که می توانند هر گیمری را شگفت زده کنند.

در این سایت شاهد درگاه خرید امن خواهید بود تا بدون چالش خاصی موفق به تهیه اکانت های موردنیاز خود شوید. در این مجموعه نیز امکان خرید انواع اکانت های بازی فراهم شده است و می توانید آموزش های ویژه ای را برای بازی های آنلاین دریافت کنید. طراحی های صورت گرفته برای این سایت بی نظیر بوده و رابط کاربری آن نیز بسیار ساده و کاربردی است.

بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی

سایت آی گیم

این سایت از طراحی ساده ای برخوردار بوده و دارای آموزش های لازم برای خرید اکانت نیز هست. شما به واسطه این سایت معتبر می توانید انواع اکانت های ps4 و ps5 را خریداری نموده و خدمات قابل توجهی را دریافت کنید.

وی جی استور

وی جی استور را می توان به عنوان یک مکان امن و مورداعتماد معرفی نمود که امکان خرید انواع اکانت ها را برای شما فراهم ساخته است. وی جی استور با 7 سابقه در این زمینه یکی از بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی است که می توانید به واسطه آن بازی های متنوعی را تهیه کنید.

کلام آخر

در این نوشتار به معرفی فروشگاه هایی پرداختیم که هرکدام با امکانات و خدمات بی نظیر خود جایگاه ویژه ای دارند. شما به واسطه این فروشگاه ها می توانید انواع اکانت های بازی خریداری نمایید. این اکانت ها با قیمتی مناسب و در بستری کاملا امن به فروش می رسند. از بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی می توان به مای گیمز استور، آنلاین کیز، دیکاردو، گیم استور، موجوجم، گیم هایپر، وی جی استور، آی گیم و آی آر دوتا اشاره نمود.

سوالات متداول

ظرفیت اشتراکی چیست؟

افزایش قیمت دلار بر روی قیمت اکانت های بازی نیز تاثیر دارد و شما با خرید ظرفیت اشتراکی می توانید قیمت این اکانت ها را کاهش دهید. نحوه عملکرد این ظرفیت ها به گونه ای است که دونفر می توانند به صورت همزمان به این اکانت دسترسی یابند.

آیا اکانت های قانونی بن می شوند؟

خیر! بن شدن تنها برای اکانت های هکی رخ خواهد داد؛ چرا که شرکت سونی این امر را تخلف دانسته و پیگیری می نماید.

بهترین فروشگاه های فروش اکانت بازی کدامند؟

این فروشگاه ها شامل گیم هایپر، مای گیمز استور، گیم استور، وی جی استور، آی گیم، موجوجم و دیکاردو می شوند.

آیا اکانت های قانونی گارانتی دارند؟

بله این اکانت ها گارانتی مادام العمر داشته و شما می توانید از خدمات پشتیبانی باکیفیتی بهره مند شوید.

آیا اکانت های ظرفیتی قابلیت فروش مجدد دارند؟

تنها اکانت های ظرفیت دوم و سوم از قابلیت فروش مجدد برخوردار هستند.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز