بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
ماشین ریش تراش چه مارکی خوبه؟ معرفی ۶ برند عالی برای تهیه شیور مردانه خوب و باکیفیت. قبل از خرید ماشین اصلاح صورت، این مارک‌ها را بشناسید!

از هر برندی ماشین اصلاح صورت مردانه نخرید! با توجه به تنوع زیاد تولیدکنندگان شیور، اکثر افراد برای انتخاب یک مارک خوب و مطمئن خارجی یا ایرانی دچار سردرگمی می‌شوند. به همین علت تصمیم گرفتیم در این راهنما ۶ تا از بهترین مارک ریش تراش مردانه موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنیم تا با خیال راحت خریدتان را انجام دهید.

کدام مارک ریش تراش بهتر است؟ ۶ برند ماشین اصلاح صورت مردانه

ماشین ریش تراش چه مارکی خوبه؟

 

۱. ریش تراش صورت وال Wahl

 

وال یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید‌کننده ریش تراش مردانه به‌حساب می‌آید که در سال 1919 هنگامی‌که آقای لئو جی وال موفق شد اولین ماشین الکتریکی اصلاح مو را اختراع کند، فعالیتش را آغاز کرد. تنها یک سال بعد، شرکت موفق شد هزار دستگاه شیور تولید کرده و آن‌ها را به فروش برساند. این موفقیت موجب شد تا Leo J.Wahl انگیزه دوچندانی پیدا نماید و دو سال بعد از راه‌اندازی کمپانی خود، کلیپر دیگری را طراحی کند.

 

تقریباً تا ده سال بعد، هیچ محصول جدیدی توسط این برند تولید نشد، تا این‌که سال 1935 شیور Silent Giant طراحی شد که صدای بسیار کمتر و دوام بالاتری نسبت به تولیدات قبلی داشت و توانست رقبا را از میدان به در کند. این شرکت در طول سال‌های طولانی فعالیت خود همواره به‌عنوان یکی از رهبران این صنعت شناخته‌شده است.

 

اگر می‌خواهید از بازار ایران ریش تراش‌های وال را تهیه کنید، حتما از اصل بودن آن مطمئن شوید؛ زیرا نمونه‌های غیر اصلی آن نیز وجود دارد. در ادامه برخی از ویژگی‌های شیور صورت وال که آن را به یکی از بهترین مارک های ریش تراش دنیا تبدیل کرده بررسی می‌کنیم:

 

ویژگی‌های ریش تراش وال:

  • طراحی ارگونومیک که استفاده از آن را برای افراد حرفه‌ای و کاربران خانگی بسیار راحت کرده و به آن‌ها اجازه می‌دهد با صرف کمترین زمان ممکن، اصلاح صورت خود را انجام دهند.
  • تیغه‌های تیز و ضدزنگ که کارایی دستگاه را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده و تمیز کردن آن را راحت کرده است.
  • باتری‌های قدرتمندی که می‌توان با یک بار شارژ، چندین‌ بار صورت را اصلاح کرد بدون این‌که عملکرد دستگاه افت کند.
  • وزن مناسب که از خستگی افراد به‌ویژه برای استفاده طولانی جلوگیری می‌کند.
  • استفاده از تکنولوژی برش مستقیم که کیفیت اصلاح را افزایش می‌دهد.

 

 

اگر می‌خواهید بهترین مدل‌های ماشین اصلاح صورت مردانه را در بازار ایران بشناسید، پیشنهاد می‌کنیم این مطلب از سایت بیگ سرچ را ببینید: لیست بهترین ریش تراش مردانه برای ته ریش، خط زن و صفر زن

 

 

۲. ریش تراش مارک فیلیپس Philips

فیلیپس از دیگر برندهایی است که ماشین ریش تراش مردانه باکیفیت و بادوام تولید می‌کند. این شرکت یکی از قدیمی‌ترین تولید‌کنندگان تجهیزات الکترونیکی در جهان به‌حساب می‌آید که در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس تاسیس شد. جالب است بدانید که اولین محصول آن‌ها لامپ بود که هیچ ارتباطی به صنعت زیبایی نداشت.

کدام مارک ریش تراش بهتر است؟ ۶ برند ماشین اصلاح صورت مردانه

 

در حال حاضر این کمپانی بزرگ در سه حوزه محصولات الکتریکی خانگی، تجهیزات روشنایی و لوازم‌آرایشی مشغول به فعالیت است و دستگاه ریش تراش صورت فقط یکی از تولیدات آن‌ها به‌حساب می‌آید. از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ریش تراش برای ته ریش و صفر زن فیلیپس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ویژگی‌های ریش تراش فیلیپس:

  • مقاومت بالای تیغه‌ها و بدنه که طول عمر دستگاه را افزایش داده است.
  • وزن مناسب ریش تراش که موجب می‌شود به‌راحتی و با صرف کمترین انرژی، شیور مردانه را روی صورت حرکت داد.
  • وجود شانه‌های مختلف که این امکان را فراهم کرده تا افراد بتوانند به‌راحتی بخش‌های مختلف صورت خود را اصلاح‌کرده و موها را به‌اندازه دلخواه کوتاه کنند.
  • تیغه‌های تیز دستگاه شیور موجب می‌شود اصلاح یکنواخت و مرتبی انجام دهید. علاوه بر این از آسیب به پوست نیز جلوگیری می‌کند.
  • جزو بهترین مارک ماشین ریش تراش مردانه
  • طول عمر باتری خوب برای ریش تراش های شارژی

 

 

۳. ماشین اصلاح صورت موزر Moser

یکی از پرطرفدارترین و شناخته‌شده‌ترین برندها در کشور ایران که از دیرباز بسیاری از افراد به دلیل کیفیت بالای این دستگاه از آن به‌منظور اصلاح صورت خود استفاده می‌کردند. موزر را می‌توان اولین و بهترین ریش تراش صفر زن ایران دانست که موجب شد بسیاری از آقایان دیگر از تیغ استفاده نکنند. به‌احتمال فراوان هنگامی‌که به آرایشگاه مراجعه کنید یکی از محصولات این برند را مشاهده خواهید کرد.

 

این شرکت آلمانی در سال 1946 توسط آقای موزر با بیست کارمند فعالیت خود را در شهر آینتراخت آغاز کرد و پس از سال‌ها فعالیت، سال 1993 دومین شعبه خود را در مجارستان راه‌اندازی کرد. البته تنها سه سال بعد، برند گفته‌شده به Moser Electrograte تغییر نام داد و توسط وال خریداری شد. شش سال پس‌ازاین ماجرا این شرکت به یکی از زیرمجموعه‌های وال تبدیل شد و در حال حاضر تمام محصولات خود را تحت لیسانس این برند روانه بازار می‌کند. از ویژگی‌های این ریش تراش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

ویژگی‌های شیور برند موزر:

  • بهره بردن از تکنولوژی اصلاح مستقیم
  • استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت تیغه‌ها
  • وزن مناسب برای اصلاح صورت به‌صورت طولانی‌مدت

 

 

۴. شیور صورت پاناسونیک Panasonic

شرکتی ژاپنی که در سال 1918 توسط کونوسوکه ماتسوشیتا با نام تجاری ماتسوشیتا فعالیت خود را آغاز کرد و محصولاتی چون اتوی برقی، لامپ و... را تولید می‌کرد. با گذشت زمان، این کمپانی تنوع محصولات خود را افزایش داد و رفته‌رفته شهرت جهانی پیدا کرد. پس از جنگ جهانی دوم به دلیل آسیب‌های جدی که به کارخانه‌ها واردشده بود، آقای ماتسوشیتا اقدام به بازسازی کامل آن‌ها کرد و در همین زمان، نام شرکت را به پاناسونیک تغییر داد.

 

یکی از محصولات تولید‌شده توسط این شرکت شیور مردانه برای ته ریش، صفر زن و... است. بیشتر محصولات برند گفته‌شده در حال حاضر در کشور ژاپن تولید می‌شود؛ اما می‌تواند برخی مدل‌های خاص از دستگاه‌ها را مشاهده کرد که در چین و تایوان تولیدشده‌اند.

کدام مارک ریش تراش بهتر است؟ ۶ برند ماشین اصلاح صورت مردانه

 

Panasonic یکی از بهترین برند ریش تراش در دنیا است که محصولات آن بسیار باکیفیت و با طول عمر بالا تولید می‌شوند. همچنین، این کمپانی در شیورهای مردانه خود از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌کند. مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین ماشین اصلاح صورت پاناسونیک عبارت‌اند از:

 

ویژگی‌های ریش تراش پاناسونیک:

  • کیفیت بالای ساخت به دلیل استفاده از مواد اولیه مناسب و تکنولوژی‌های روز
  • عملکرد عالی هنگام استفاده، به دلیل کیفیت بالای موتور و تیغه‌های دستگاه
  • تیغه‌های ضدزنگ که عموماً از جنس اتیل ساخته‌شده و می‌توان برای مدتی طولانی با بالاترین کیفیت، اصلاح صورت را انجام داد.
  • دارای ریش تراش های ضد آب با کیفیت ساخت بالا

 

 

۵. ماشین ریش تراش براون Braun

براون یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین مارک ماشین اصلاح صورت در بازار ایران و دنیا می‌باشد که در آلمان تاسیس شده است. این برند آلمانی در سال 1921 فعالیت خود را با راه‌اندازی یک فروشگاه کوچک در فرانکفورت آغاز کرد. اگرچه جنگ جهانی موجب شد تا این برند مشکلات متعددی را تجربه کند، اما با درایت مدیران خود، موفق به پشت سر گذاشتن تمام چالش‌ها شد و در حال حاضر به یکی از بهترین شرکت‌های دنیا تبدیل‌شده است. برخی از مهم‌ترین دلایلی که دستگاه‌های تولیدی این شرکت به جایگاه فعلی خود رسیده‌اند عبارت‌اند از:

 

ویژگی‌های ریش تراش مارک براون:

  • تکنولوژی اصلاح مستقیم
  • ضد زنگ بودن تیغه‌ها به دلیل استفاده از استیل
  • ریش تراش صفر زن باکیفیت
  • ضد آب بودن بسیاری از محصولات که به شما امکان استفاده زیر آب را می‌دهد.
  • شارژ شدن دستگاه در مدت زمانی کمتر از 60 دقیقه

 

 

۶. شیور برند رمینگتون Remington

 

برندی که در سال 1816 در آمریکا فعالیت خود را به‌عنوان یک کمپانی تولید‌کننده اسلحه آغاز کرد و بعدها آن را گسترش داد. در سال 1927 این شرکت با رند کاردکس ادغام شد و نام آن به رمینگتون رند تغییر کرد. سپس به یکی از کارخانه‌های پیشتاز در حوزه تولید محصولات اداری تبدیل شد. پس از سال‌ها فعالیت، سهام‌داران شرکت تصمیم گرفتند در سال 1973 اقدام به تولید اولین ماشین اصلاح صورت کنند و تا به امروز محصولات متنوعی را تولید کرده و به یکی از غول‌های این صنعت میلیون دلاری تبدیل‌شده‌اند.

کدام مارک ریش تراش بهتر است؟ ۶ برند ماشین اصلاح صورت مردانه

 

ماشین‌های اصلاح صورت رمینگتون که کیفیت بسیار خوبی در تمیز کردن صورت دارند، در بازار ایران پرفروش بوده و اکثر خریداران از آن راضی هستند. اگر به دنبال تهیه ریش تراش از بهترین مارک شیور مردانه هستید، برند Remington را فراموش نکنید. از مهم‌ترین مزایای این ماشین اصلاح صورت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مزایای شیور رمینگتون:

 

  • تمیز کردن آسان تیغه دستگاه
  • تنوع تیغه‌ها و برس‌های متنوعی که می‌توان از آن به‌منظور اصلاح بخش‌های مختلف صورت استفاده کرد.
  • امکان استفاده در محیط‌های خشک و مرطوب به دلیل استفاده از قطعات ضد آب
  • شارژ سریع
  • جزو بهترین برند ماشین ریش تراش آمریکایی
  • طول عمر بالای باتری

 

معایب ماشین اصلاح صورت رمینگتون:

 

  • قیمت بالا نسبت به سایر رقبا
  • نبودن لوازم جانبی در برخی از مدل‌ها
  • مناسب نبودن برای پوست‌های خیلی حساس

 

 

کدام مارک ریش تراش مردانه بهتر است؟

سازندگانی که در این راهنما معرفی کردیم، همگی در گروه بهترین برند ماشین اصلاح صورت در دنیا هستند. شما می‌توانید بر اساس قیمت و نیازی که دارید، یکی را طبق سلیقه خود انتخاب کنید. سوالی که ممکن است برایتان ایجاد شود این است که آیا فقط همین برندها برای خرید بهترین شیور مردانه مناسب هستند؟ قطعا خیر! این کمپانی‌ها صرفا پیشنهاد ما و خریداران است. فقط توصیه می‌کنیم از برندهایی که متفرقه هستند خرید نکنید؛ این محصول با پوست شما در ارتباط است و اگر کمی بیشتر هزینه کنید و دستگاه جنس خوب تهیه کنید، بهتر است.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز