بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
چطور سوگولی شوهرم باشم؟ اگر میخواهید عزیزدل شوهر خود باشید لازم است چند سیاست رفتاری را فرا گرفته و آنها را در اعمال و رفتار خود پیاده کنید در ادامه به شما خواهیم گفت این سیاست های مهم رفتاری چه مواردی هستند.

می دانیم که عشق و علاقه در زندگی مشترک بسیار میتواند بر امیدواری و احساسات مطلوب هر یک از زوجین موثر باشد.

چه بسا زمانی که زوجین بدانند چگونه با یکدیگر رفتار کنند تا خستگی یک روز کاری شان برطرف گردد و از وجود یکدیگر خوشحال بوده و سپاسگزار باشند، می‌توانند شاهد لحظات خوشی در کنار یکدیگر باشند و خاطرات خوشی را در کنار یکدیگر رقم زنند.

چه بسا اگر با خود می گوید که چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم؟ چطور عزیز دل شوهر خود باشم؟ با ما تا انتهای این مطلب از سوربان همراه باشید تا نکاتی را یادآور شویم که خودتان هم می‌دانید اما آنها را دست کم گرفته یا از آن ها غافل شده اید.

چطور سوگولی شوهرم باشم؟ | با این 10 تا سیاست عزیز جونیِ شوهرت باش!

چطور سوگولی شوهرم باشم؟

۱. به احساسات او بی توجه نباشید.

در پاسخ به سوال چطور شوهرم را دیوانه خودم کنم باید بگوییم زمانی می توانید رابطه صمیمی و نزدیکی با همسرتان داشته باشید که به احساسات هم توجه کنید، زمانی که همسرتان ناراحت و عصبی است با او صحبت کنید.

بدانید این شما هستید که پناهگاه امنی برای همسرتان محسوب می شوید که وی می‌تواند از فشار دغدغه ها و استرس ها به آغوش شما پناه ببرد بنابراین سعی کنید به احساسات همسرتان توجه کنید.

توجه به احساسات تنها محدود به هیجانات منفی نمی‌شود زمانی که همسرتان خوشحال است از شادی او استقبال کنید و از زیبایی لبخندش تعریف کنید. بدانید که توجه به احساسات یکدیگر می تواند شما را به یکدیگر نزدیک تر سازد.

۲. نیاز ها و عواطف خود را صادقانه بیان کنید.

زمانی که نیاز به شنیده شدن، استراحت کردن، مشورت کردن و حتی گله مندی و.‌. نیز دارید سعی کنید این نیازها و عواطف را با همسرتان در میان بگذارید. زمانی که این نیازها و عواطف را در دلتان نگه دارید سنگینی سرکوب این نیازها می تواند در انتها سبب بروز اختلافات شدیدی گردد‌‌..

فرضا اگر نیاز دارید پس از مدت ها با همسرتان شام بیرون بروید به جای اینکه با دعوا به این نیاز اشاره کنید یا رفتارتان را با همسرتان تغییر دهید، صادقانه احساستان را با همسایتان در میان گذاشته و از او بخواهید در زمانی مناسب به تفریح با یکدیگر بپردازید‌.

چطور سوگولی شوهرم باشم؟ | با این 10 تا سیاست عزیز جونیِ شوهرت باش!

۳. در خوشی و ناخوشی کنار او باشید.

شما نیم دیگر همسرتان هستید و همسرتان با وجود شما می تواند تکمیل شود یعنی با آگاهی از اشتباهات و عیوب خود به اصلاح آنها بپردازد و شخصیت خود را رشد دهد..

بنابراین سعی کنید چه در لحظات سخت و چه در خوشی‌ها در کنار همسرتان باشید بدون آنکه این را وظیفه خود بدانید.این نیز یکی از راه‌هایی است که می تواند سبب جذب همسرتان گردد.

۴. محبت کلامی معجزه می‌کند.

در پاسخ به سوال چگونه شوهرم را جذب خودم کنم باید بگوییم شما می‌توانید در هر زمان با محبت کلامی همسرتان را بیش از پیش عاشق خود کنید.

می توانید با کلماتی مثل آرام جانم، عزیز دلم، همدم من، شاخ و نباتم و.. همسرتان را صدا بزنید.می‌توانید در طول روز از جملاتی مثل دوستت دارم، ممنون که کنارمی و..استفاده کنید..

این را بدانید که خجالت کشیدن از عشق ورزی به همسر می‌تواند مانعی برای رابطه عمیق‌تر شما با همسرتان باشد بنابراین توصیه می‌کنیم عشق ورزی کلامی را تمرین کنید.

چطور سوگولی شوهرم باشم؟ | با این 10 تا سیاست عزیز جونیِ شوهرت باش!

۵. بیشتر زمان خود را صرف شوهرتان کنید.

سعی کنید با وجود هر مشغله‌ای زمانی را در طی روز برای یکدیگر اختصاص دهید.فرضا با همسرتان در محل کار تماس بگیرید. پس از آمدن به خانه از محل کار بدون مشغول شدن به فضای مجازی یا اختصاص دادن حداقل زمان ممکن برای آن، بیشتر زمان خود را با همسرتان وقت بگذرانید.

در طی روز یکدیگر را فراموش نکنید و با تماس‌ها و صحبت های هر چند کوتاه در محل کار با همسرتان به او یادآور شوید که به او فکر کرده و برایش ارزش قائل هستید.

۶. به حریم شخصی او احترام بگذارید.

این را بدانید که با وجود اینکه با همسرتان زندگی مشترکی را آغاز کرده‌اید با این حال باید به حریم شخصی یکدیگر احترام بگذارید. فرضا اگر می‌خواهید در طی ماه یک الی دو بار اوقاتی را با دوستانتان بگذرانید این امکان را برای یکدیگر فراهم کنید.

چک کردن گوشی همسر می‌تواند سبب برهم خوردن آرامش خاطره هر دو زندگی مشترک گردد بنابراین به بهانه مثل افزایش اعتماد به یکدیگر حریم شخصی همسرتان را نقض نکنید.

اگر همسرتان نیاز به تنهایی دارد و بابت مسئله ای دلخور است و از شما فضای امنی را می خواهد، اوقاتی را اختصاص دهید تا وی به تنهایی با خود کنار بیاید و سپس پس جویای حال همسرتان شوید. می‌توانید در این بازه زمانی غذای مورد علاقه همسرتان را پخته و بدین شکل به او نشان دهید که حال خوبش برایتان مهم است.

چطور سوگولی شوهرم باشم؟ | با این 10 تا سیاست عزیز جونیِ شوهرت باش!

۷. تلاش برای تغییر او نکنید.

شما با همسرتان ازدواج نکرده‌اید که او را تغییر دهید بنابراین تلاش نکنید علایق و سلایق همسرتان را تغییر دهید چرا که این مسئله ممکن است باعث پنهانکاری و یا حتی دروغگویی و.. در زندگی مشترک شما گردد.

با یکدیگر در خصوص ایرادات و رفتارهایی که مورد پسند شما نیست ولی از جانب همسرتان رخ می‌دهند صحبت کنید.

۸. خود واقعی تان باشید.

سعی نکنید شخصیتتان را آنطور که نیست نشان دهید.

در کنار همسرتان خودتان باشید و بدانید که وقتی خود واقعی تان را به همسرتان نشان می دهید رابطه صمیمی تری بین شما خواهد بود چرا که همه رفتارهایتان صادقانه می باشد.

چطور سوگولی شوهرم باشم؟ | با این 10 تا سیاست عزیز جونیِ شوهرت باش!

۹. قدردانی حتی بابت مسائل کوچک را فراموش نکنید.

از همسرتان بابت زحماتش تشکر کنید فرقی نمی‌کند از چه چیزی و بابت چه چیزی تشکر می‌کنید، با این قدردانی به همسرتان یادآور شوید که به محبت‌ها و زحماتش توجه می‌کنید.

۱۰. هر وقت لازم شد عذرخواهی کنید.

اگر اشتباهی کرده‌اید و مقصر بحث یا اختلافی شما هستید از همسرتان عذرخواهی کنید و پشیمانی را یاد بگیرید.به توجیه کردن همسرتان نپرداخته و بهانه تراشی نکنید چرا که این نیز می‌تواند همسرتان را نسبت به شما دلسرد کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز