بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
آبرسان کلینیک پوست خشک انواع مختلفی دارند که در این مقاله به آنها اشاره شده است.

آبرسان های کلینیک این روزها خیلی غوغا کرده اند. اکثریت افراد که به دنبال محصولات مراقبت پوستی هستند با برند کلینیک و آبرسان های بی نظیرش آشنا هستند. برند کلینیک یک برند آمریکایی است که سالهاست محصولاتش را در کل دنیا به فروش می رساند. برتری محصولات کلینیک نسبت به سایر برندهای آرایشی این است که از نظر آلرژی زایی تست شده اند. کلینیک یکی از اولین برندهایی بود که رویکرد پوستی را برای مراقبت از پوست ارائه کرد. چیزی که کلینیک را متفاوت کرده است این است که از هرگونه موادی که به طور بالقوه می تواند پوست را تحریک کند یا باعث آلرژی شود، مانند عطر، اجتناب می کند. حتی امروزه محصولات کلینیک عاری از پارابن، فتالات و عطر هستند.

ابرسان کلینیک مخصوص پوست خشک

دکتر نورمن اورنتریش، متخصص پوست موسس کلینیک، چهار نوع پوست را هنگام فرمولاسیون سیستم 3 مرحله ای مراقبت از پوست کلینیک شناسایی کرد:

بسیار خشک تا خشک (پوست نوع 1)
ترکیبی خشک (پوست نوع 2)
ترکیبی چرب (پوست نوع 3) 
چرب(پوست نوع 4)  
روی درب جعبه محصولات مراقبت از پوست کلینیک اعدادی نوشته شده است که هر عدد نمایش دهنده نوع پوستی است که می تواند از آن محصول خاص استفاده کند و همانطور که در تصویر می بینید هنگامیکه اعداد 1 و 2 و 3 و 4 قید شده به این معناست که تمامی انواع پوست می توانند این محصول را استفاده نمایند.

آبرسان کلینیک پوست خشک

کمپانی کلینیک آبرسان های متعددی را روانه بازار کرده است که هر کدام مناسب نوعی از پوست هستند. در اینجا دو مدل آبرسان کلینیک مناسب پوست خشک را معرفی می کنیم که بسیار پرطرفدار بوده و حتی میکاپ آرتیست ها نیز برای آماده سازی پوست قبل از آرایش از آنها استفاده می کنند:

  1. آبرسان کلینیک پوست خشک دراماتیکالی دیفرنت : لوسیون آبرسان کلینیک، آبرسانی ۸ ساعته،  تسکین دهنده پوست، هیدراته کردن برای داشتن پوستی نرم، صاف و بهبود سطح آن،به تقویت سد رطوبتی خود پوست کمک می کند تا رطوبت بیشتری در آن باقی بماند، تعادل چربی و آب پوست را برای داشتن یک پوست سالم برقرار می کند.
  2. آبرسان کلینیک ۷۲ساعته مویسچرسرج اینتس : پوست را به مدت 72 ساعت هیدراته نگه می دارد و آن را درخشان، حجیم و مخملی می کند. سیکای آرام بخش به تسکین پوست خشک یا کم آب کمک می کند.

اگر شخصی هستید که پوست خشکی دارین از هر دو مدل آبرسان کلینیک پوست خشک فوق می توانید استفاده نمائید. اما تفاوت این آبرسان ها در چیست ؟

ابرسان کلینیک مخصوص پوست خشک

ابرسان کلینیک مخصوص پوست خشک

این محصولات هر دو مرطوب کننده های عمومی ایمن هستند و در مجموع 6 ماده مشترک دارند و مرطوب کننده های همه منظوره ای که لایه بالایی سلول های پوست را آبرسانی می کنند.
ویژگی های جالب این دو محصول اینکه هر دو حاوی لایه بردار و اسید هیالورونیک هستند و فاقد هرگونه الکل، آلرژن های رایج، عطر، پارابن و سولفات می باشند.

قیمت آبرسان کلینیک پوست خشک

قیمت آبرسان کلینیک پوست خشک در سایز 125 میل در سایت کمپانی کلینیک را در اینجا آورده ایم: آبرسان 72 ساعته کلینیک اینتنس 84 دلار آمریکا و آبرسان دراماتیکالی کلینیک پوست خشک 32.5 دلار می باشد. به دلیل عدم ثبات قیمت های ریالی که در اثر عدم ثبات نرخ ارز می باشد از آوردن قیمتهای ریالی معذوریم. قیمت های به روز ریالی را از سایت LiliumRose.com می توانید ملاحظه نمائید.

مواد تشکیل دهنده آبرسان های کلینیک

   Dramatically Different       Moisture Surge™ 72H  Intense  
از 22 ماده تشکیل شده از 39 ماده تشکیل شده
فاقد الکل هست فاقد الکل هست
فاقد رایحه هست فاقد رایحه هست
فاقد چربی نیست فاقد چربی هست
در مقابل آکنه قارچی ایمن نیست در مقابل آکنه قارچی ایمن نیست
ضد آلرژی هست ضد آلرژی هست
وگان نیست وگان نیست
ضد خشونت علیه حیوانات نیست ضد خشونت علیه حیوانات نیست
فاقد پارابن هست فاقد پارابن هست
فاقد سولفات هست فاقد سولفات هست
فاقد سیلیکون هست فاقد سیلیکون نیست
            حاوی لایه بردارو اسید هیالورونیک               حاوی لایه بردار و اسید هیالورونیک و پپتاید و ویتامین E

مزایای آبرسان های کلینیک پوست خشک

   Dramatically Different     Moisture Surge™ 72H  Intense 
دارای یک فاکتور آبرسان پوست دارای 5 فاکتور آبرسان پوست 
 دارای یک فاکتور ترمیم کننده بافت پوست                   _____
دارای یک فاکتور روشن کننده پوست   دارای 2 فاکتور روشن کننده پوست
____ دارای 2 فاکتور کاهنده قرمزی
____            دارای یک فاکتور کاهنده تحریکات پوستی            
____ حاوی ویتامین E

 هر دوی این آبرسان ها در ترکیبات خود موادی دارند که ممکن است برای رزاسه و اگزما مناسب نباشد. آکنه معمولی به عنوان آکنه ولگاریس شناخته می شود. آکنه زمانی ایجاد می شود که فولیکول های پوست توسط سبوم، مو، سلول های پوست یا روغن مسدود می شوند. انواع مختلفی از آکنه وجود دارد: جوش‌های سرسفید، جوش‌های سرسیاه، پاپول‌ها، پوسچول‌ها، ندول‌ها و کیست‌ها (پوسچول یا چرک دانه یکی از انواع جوش هستند که هنگامی که دیواره های اطراف منافذ پوست شما شکسته می شوند، پوستول ها نیز می توانند ایجاد شوند. بر خلاف پاپول ها، پوسچول ها با چرک پر می شوند. این برجستگی ها از پوست بیرون می آیند و معمولا قرمز رنگ هستند. آنها اغلب دارای سرهای زرد یا سفید در بالا هستند)
آبرسان 72 ساعته کلینیک دارای 2 ماده است که ممکن است دارای این ویژگی باشند و این در حالیست که لوسیون آبرسان کلینیک دراماتیکالی فاقد این مواد است:  ایزوپروپیل ایزواستئارات، اسید لینولئیک

نحوه استفاده از آبرسان های کلینیک 
هر دو آبرسان را صبح و شب می توانید استفاده کنید و بدلیل وجود هیالورونیک اسید در ترکیباتشان،  هر دو را بایستی روی پوست مرطوب اعمال کنید.
همه آبرسان های فوق مرحله سوم روتین پوستی هستند. شستشوی پوست (مرحله اول) - تونر ( مرحله دوم)

اما آبرسان دیگری از کلینیک که این روزها بسیار بسیار مورد توجه قرار گرفته است، آبرسان 100 ساعته کلینیک می باشد که برای انواع پوست ها مناسب می باشد. بنابراین اگر پوست خشکی دارید از این آبرسان هم می توانید استفاده کنید. در اینجا مقایسه ای هم بین آبرسان دراماتیکالی دیفرنت پوست خشک کلینیک و آبرسان 100 ساعته مناسب انواع پوست آورده ایم:

مواد تشکیل دهنده آبرسان های کلینیک

   Dramatically Different         Moisture Surge™ 100H    
از 22 ماده تشکیل شده از 43 ماده تشکیل شده
فاقد الکل هست فاقد الکل هست
فاقد رایحه هست فاقد رایحه نیست
فاقد چربی نیست فاقد چربی هست
              در مقابل آکنه قارچی ایمن نیست                                  در مقابل آکنه قارچی ایمن نیست                  
ضد آلرژی هست ضد آلرژی هست
وگان نیست وگان نیست
ضد خشونت علیه حیوانات نیست ضد خشونت علیه حیوانات نیست  
فاقد پارابن هست فاقد پارابن هست
فاقد سولفات هست فاقد سولفات هست
فاقد سیلیکون هست فاقد سیلیکون نیست
حاوی لایه بردارو اسید هیالورونیک حاوی پپتایدو اسید هیالورونیک

مزایای آبرسان های کلینیک

   Dramatically Different         Moisture Surge™ 100H    
دارای یک فاکتور آبرسان پوست دارای دو فاکتور آبرسان پوست
      دارای یک فاکتور ترمیم کننده بافت پوست                     دارای یک فاکتور ترمیم کننده بافت پوست           
دارای یک فاکتور روشن کننده پوست دارای سه فاکتور روشن کننده پوست
_____ دارای دو فاکتور کاهنده قرمزی
_____ دارای یک فاکتور کاهنده منافذ باز
_____ دارای یک فاکتور کاهنده تحریکات پوستی
_____ دارای دو فاکتور ضدپیری
_____ دارای یک فاکتور کاهنده لکه های تیره
_____ دارای یک فاکتور مبارزه با آکنه
_____ حاوی ویتامین C
_____ حاوی ویتامین E

لازم به ذکر است که آبرسان دراماتیکالی دیفرنت کلینیک پوست خشک در ترکیبات خود موادی دارد که ممکن است برای رزاسه و اگزما مناسب نباشد و این در حالی است که آبرسان 100 ساعته عاری از این مواد است.

برای خرید محصولات مراقبت از پوست کلینیک اصلی، لیلیوم رز را همیشه در خاطر داشته باشید. لیلیوم رز با تکیه بر تجربیات چندین ساله، محصولات اورجینال از برندهای روز دنیا را عرضه می کند.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: