بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند عینک آفتابی چیست؟ بهترین مارک عینک آفتابی کدام است؟ در این مطلب قصد داریم به معروف ترین برند های عینک آفتابی كه باید بشناسید اشاره کنیم. عینک آفتابی يکی از اکسسوری های كاربردی و پرطرفدار است كه انتخاب صحیح آن روی استایل شما تاثیرات بسیاری می گذارد، کمپانی های بسیاری دست به تولید عینک دودی - آفتابی زده اند كه در این مطلب مشهورترین ها را به شما معرفی می کنیم.

معروف ترین برند های عینک آفتابی چیست؟ معرفی 14 بهترین برند عینک آفتابی

معروف ترین برند های عینک آفتابی چیست؟ | معرفی 13 بهترین برند عینک آفتابی

ورساچه بهترین برند عینک آفتابی 

عینک های برند ورساچه در ایتالیا با کمک مواد با کیفیت بالا و بادوام مثل استات سلولز، فولاد ضد زنگ و تیتانیوم ساخته می شود. ورساچه طیف وسیعی از عینک های طبی را در سبک های مردانه و زنانه ارائه می دهد.  بیشتر عینک ها با لوگوی طلایی معروف ورساچه روی قاب ها تزئین شده اند.

عینک دودی برند كارتیه

كارتیه قدیمی ترین برند عینک آفتابی در زمینه فروش جواهرات، ساعت و عینک می باشد. برای این برند فرانسوی دو مدل تلفظ دیده می شود. كارتیر و كارتیه. در زبان فرانسوی به آن گخیته می گویند. 

عینک آفتابی مارک فندی

محصولات فندی هوادارن سرسختی داشته كه صاحب امتیازان این برند برایشان تولید عینک آفتابی را هم درنظر گرفتند. طرفداران مارک Fendi محصولاتش را با طرح F می شناسند. 

عینک آفتابی برند دیور

در سال 1947 کریستین دیور آغاز به كار کرد. كارش را با تولید محصولات زنانه شروع نمود و در ادامه عطر و عینک آفتابی را هم در لیست تولیدات خود قرار داد. این برند فرانسوی به اندازه كافی در صنعت مد و پوشاک و كالاهای لاکچری شناخته شده می باشند.  به خانم ها برای خرید عینک آفتابی، برند دیور يک پیشنهاد عالی می باشد.

عینک آفتابی مارک  ری بن

این شرکت آمریكایی برخلاف سایر رقبای خود، تولیداتش فقط در زمینه عینک آفتابی و عینک مطالعه می باشد. با این حال بازهم تنوعش را در تولید عینک آفتابی تا جایی حفظ کرده كه شما می توانید متناسب با هر استایل تان يک مورد را انتخاب کنید. 

عینک آفتابی Tom Ford

عینک آفتابی تام فورد پیشنهاد مناسبی برای خرید عینک مردانه می باشد. به ذهن کمتر کسی می رسد كه فیلم نامه نویس، كارگردان و تهیه کننده، طراح مد هم باشد. علی رغم اینكه فعالیتش را دیر تر از سایرین و در سال 2005 شروع کرد، اما باز هم جایگاه مناسبی در بازار فروش عینک آفتابی پیدا کرد. 

عینک آفتابی برند  Prada

برند پرادا هم مثل سایر رقبا، تولیداتش را كالاهای لوکس و مردانه، چمدان و کیف دستی شروع کرد. تاریخ اولین محصولش به سال 1913 برمی گردد و شهرت و ارائه محصولش را هم از ایتالیا شروع کرد. برند عینک آفتابی پرادا را می توان جز اولین برندهای تولید عینک آفتابی دانست. 

عینک آفتابی برند میومیو Miu Miu

میو میو از سال 1993 در ایتالیا شروع به فعالیت کرده می باشد. میومیو مارک معتبر و زیر مجموعه برند معروف Prada می باشد. مارکی كه درکنار طراحی پوشاک زنانه، عینک آفتابی های زنانه فانتزی هم عرضه می کند. 

عینک آفتابی برند Armani

اگر طرفدار عینک هایی هستید فریم ضخیمی دارند عینک آفتابی آرمانی را به شما پیشنهاد می کنیم. عینک آفتابی، جواهرات، كالاهای لوکس، پوشاک و لوازم آرایشی از محصولاتی می باشند كه جورجیو آرمانی ایتالیایی تولید کرد. 

عینک آفتابی برند رندولف

شاید بتوان گفت بعد از ری بن، رندولف دیگر برند عینک آفتابی است كه بطور تخصصی و از ابتدا در زمینه تولید عینک فعالیت داشته می باشد. اگر قصد خرید عینک آفتابی را دارید، بهترین گزینه برای شماعینک آفتابی رندولف می باشد.

معروف ترین برند های عینک آفتابی چیست؟ | معرفی 13 بهترین برند عینک آفتابی

عینک آفتابی برند Gucci

برای خرید عینک آفتابی نگین دار و لاکچری به شما برند گوچی را معرفی می کنیم. برخی از خانم ها علاقه بسیاری به اکسسوری های پر از زرق و برق و لاکچری دارند و ترجیح می دهند عینکی را استفاده کنند که روی دسته آن نگین جک شده باشد یا فریمی خاص و شيک داشته باشد. برند گوچی خدای این دسته از عینک هاست.

عینک آفتابی مارک Dolce & Gabana

دولچه و گابانا به خاطر طراحی های منحصر به فرد و تیپ خاصشان مشهور می باشند. اما ذهن خلاق این دو نفر بیشتر سمت طراحی فریم های خیالی و انتزاعی میل می کند. مثلا عینک آفتابی كه فریم ریش ریشی دارد.

عینک دودی روبرتو كاوالی

شرکت ایتالیایی روبرتوكاوالی از سال 1970 با تولید كالاهای لوکسی مثل اکسسوری، ساعت، جواهرات، عینک آفتابی، کفش و… خودش را به بازار مد و فشن معرفی کرد.

 

این هم از مقاله معرفی بهترین مارک عینک دودی كه سعی کردیم به بهترین های مد و زیبایی بپردازیم. با ما همراه شوید و در بخش نظرات بگویید كه از نظر شما بهترین مارک عینک آفتابی کدام است؟



به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما: