بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند لوازم آرایشی خارجی چیست؟ چه کمپانی به عنوان بهترین مارک لوازم آرایشی شناخته می شود؟ برای خرید بهترین لوازم آرایشی خارجی چه برندی را انتخاب کنیم؟ در این مطلب فصد داریم شما را با بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب خارجی آشنا کنیم. لوازم آرایشی مستقیما در زیبایی و سلامتی ما تاثیر دارد و همین باعث شده توجه به کیفیت آن واقعا اهمیت پیدا کند. به خصوص لوازم آرایش خارجی که برای خرید آن هزینه نسبتا بالاتری پرداخت می کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب خارجی را بشناسید!

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب خارجی چیست؟ | 8 برند لوازم آرایش خارجی باکیفیت

برند لوازم آرایشی لورآل – L’Oreal

برند لورآل یک رهبر جهانی در صنعت زیبایی است. این شرکت توسط یوجین شولر، شیمی دان، بازرگان و صنعتگر فرانسوی در سال 1909 در فرانسه تأسیس شده است. لورال بزرگترین برند آرایشی در جهان بوده و علاوه بر محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست، مراقبت از مو، ضد آفتاب، رنگ مو و عطر ارائه می دهد. این شرکت در زمینه تولید محصولاتی مثل رنگ مو، ضد آفتاب، لوازم آرایشی، عطر، محصولات مراقبت از پوست و مراقبت از مو فعالیت دارد و توانسته است بیشترین ثبت اختراع در زمینه نانو تکنولوژی آمریکا را از آن خود کند. شما از خرید محصولات لورآل احساس رضایت خواهید کرد. این برند علاوه بر اینکه در تولید محصولاتی مثل ضد آفتاب، رنگ مو و مراقبت از پوست، محبوبیت زیادی دارد؛ درزمینهٔ ی فناوری نانو نیز اختراعاتی را ثبت کرده است.

برند لوازم آرایشی مک – M·A·C

برند آرایشی مک توسط فرانک توسکان و فرانک آنجلو در سال 1984 میلادی در تورنتو تأسیس شد. مک یکی از بهترین برندهای لوازم آرایشی است که تقریباً همه افراد آن را توصیه می کنند. مک به طور ماهرانه ای، نیاز علاقه مندان به آرایش در هر سن، نژاد و جنسیت را برطرف می کند. مشهورترین محصولات این برند کرم پودر Studio Fix Fluid و رژ لب Ruby Woo می باشند. لوازم آرایشی مک حالا تحت مالکیت شرکت ایستی لادر است و یکی از کارخانجات پیشرو دنیا در تولید محصولات مراقبت از پوست و مو، آرایشی و عطر و ادکلن است که در حال حاضر در بیش از 105 کشور محصولاتش به فروش میرسد.

برند لوازم آرایشی میبلین – Maybelline

برند میبلین سرانجام در سال 1996 توسط شرکت فرانسوی لورال خریداری شد و در حال حاضر میبلین، از زیرمجموعه های این برند فرانسوی است. دفتر اصلی میبلین ابتدا در شیکاگو بود اما در 1996 بعد از واگذاری برند به لورال، دفتر اصلی هم به نیویورک منتقل ش محصولات میبلین بسیار باکیفیت می باشند و حتی یک فرد مبتدی هم می تواند با کمک آن ها آرایشی بسیار شیک و جذاب داشته باشد. محصولات برند میبلین Maybelline بسیار باکیفیت می باشند و با رعایت استانداردهای بهداشتی بین المللی ساخته می شوند. از طرف دیگر میبلین محصولاتش را روی حیوانات تست نمی کند و در ساخت لوازم آرایشی، هیچ نوع مواد شیمیایی بکار نمی برد.

برند لوازم آرایشی شنل – Chanel

ازآنجایی که این برند آخرین ترندهای آرایشی و بهترین کیفیت را ارائه می دهد، بسیاری از سلبریتی ها و هنرمندان از آن استفاده می کنند. برند محبوب لوازم آرایشی شنل در سال 1909 میلادی توسط خانم گابریل کوکو شنل طراح و خیاط ِفرانسوی تأسیس شد.

با کمک طیف لوازم آرایشی شنل، می توانید زیبایی خود را دوچندان کنید. شاید تعجب کنید ولی شنل در فهرست 10 برند برتر آرایش جهان قرار دارد. برند شنل علاوه بر اینکه در محصولات آرایشی بسیار پرطرفدار است، درزمینهٔ عطر، جواهرات، کیف و پوشاک نیز به جایگاه ویژه ای رسیده و محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند.

برند لوازم آرایشی استی لودر – Estee Lauder

رند استی لادر Estee Lauder که با نام های استی لادر یا استه لودر هم شناخته می شود، یک برند قدرتمند آمریکایی، فعال در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. استی لودر توسط یک زن کارآفرین و آرایشگر مشهوری با اصالت آمریکا به نام جوزفین لودر و همسرش جوزف لودر تأسیس گردید و حالا یکی از بهترین برندهای آرایشی در دنیا است. این کمپانی مجموعه ای از محصولات آرایشی، عطر و مراقبت از پوست را با کیفیت بالا تولید و در بیش از 150 کشور عرصه می کند.

برند لوازم آرایشی دیور– Christian Dior SE

این برند فرانسوی که معمولاً با نام دیور شناخته می شود، توسط طراح مشهور کریستین دیور در سال 1946 تأسیس شد. در صورتی که تابه حال از محصولات دیور استفاده نکرده اید، پیشنهاد می کنیم که هر چه زودتر آن را تجربه کنید و مطمئن باشید که از خرید لوازم آرایشی دیور راضی خواهید بود. محصولات آرایشی این برند شامل ریمل، رژ و رژگونه، خط چشم، کانسیلر و … است. همچنین این شرکت پوشاک، کالاهای چرمی، جواهرات، کفش، عطر و موارد دیگر را طراحی می کند.

برند لوازم آرایشی کلینیک – Clinique

برند لوازم آرایشی کلینیک زیرمجموعه ای از برند استی لودر است. کرم پودر، پنکیک، کانسیلر، رژ گونه و کرم های مراقبت از پوست برند کلینیک پرطرفدار می باشند و مشتریان وفادار زیادی دارد.  برند کلینیک، در سال 1968 به عنوان یکی از تولیدکننده های قدیمی لوازم آرایش و مراقبت پوستی، در آمریکا راه اندازی شد. این شرکت جزو اولین هایی بود که تست ضد آلرژی را برای محصولات خود اجرا کرد و هم اکنون همه محصولات آرایشی آن به لحاظ سلامتی و درماتولوژی ایمن و تست شده، می باشند. در تمام محصولات آن تنوع و کیفیت بالا حفظ شده است. این برند آمریکایی امروزه محصولات خود را به بیش از 80 کشور جهان صادر می کند.

برند لوازم آرایشی نارس – Nars

برند نارس را به جرات می توان یکی از بهترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده محصولات آرایشی ئ بهداشتی دانست. محصولات این کمپانی به دلیل کیفیت و عملکرد فوق العاده ای که دارند، به خوبی در کنار برندهای درجه یک دنیا رقابت می کنند. این برند فرانسوی که مدت زمان زیادی هم از شروع فعالیتش نمی گذرد، توانسته است که خود را در میان بهترین برندهای سراسر جهان قرار دهد. از محصولات نارس می توان به انواع رژ گونه، رژ لب، کرم چند منظوره، روشن کننده، لاک لب و ناخن را اشاره کرد که در کشورهای زیادی مثل قاره آمریکا، اروپا، ژاپن و جنوب شرقی آسیا عرصه می شود.

 

به پایان مقاله بهترین برند لوازم آرایش خارجی رسیدیم، نظر شما چیست؟ کدام مورد را به عنوان بهترین و با کیفیت ترین قبول دارید؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز