بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند لوازم آرایشی ایرانی چیست؟ چه کمپانی به عنوان بهترین مارک لوازم آرایشی شناخته می شود؟ برای خرید بهترین لوازم آرایشی ایرانی چه برندی را انتخاب کنیم؟ در این مطلب فصد داریم شما را با بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی آشنا کنیم.

با توجه به افزایش استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی، همچنین افزایش تولید بی کیفیت این محصولات و اثرات مخربی که بر انسان دارد، موضوع کیفیت و اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی چند برابر اهمیت پیدا کرده است. در این میان کمپانی های ایرانی توانسته اند دست به تولید لوازم آرایش باکیفیت و مناسبی بزنند که توجه افراد بسیاری را جلب نموده است.

لطفا از تولید کنندگان ایرانی حمایت کنید!

 محصول هر کشور  با آب و هوای کشوری که در آن تولید شده سازگاری دارد. فرمول به دست آمده آن فراورده از آب و هوای همان منطقه بوده پس برای همین موضوع خریدن محصولات ایرانی را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا با آب و هوای ایرانی سازگارتر می باشند. همینطور شما با خرید محصولات ایرانی این فرصت را برای کشور خود محیا کرده اید که ثابت کنید محصولات کشور شما بسیار با کیفیت می باشند و از کالای ایرانی نیز حمایت کرده اید.

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی را بشناسید!

بهترین مارک های لوازم آرایشی خوب ایرانی | معرفی 6 برند برتر لوازم ارایش ایرانی

مای - بهترین برند لوازم آرایش در ایران

برند مای تولید کننده انواع لوازم آرایشی بوده و برند آرایش و بهداشتی محبوب در ایران است که شهرت بسیار زیادی دارد و امروزه جزو بهترین برند لوازم آرایشی در ایران و پر فروش ترین برندهای خاورمیانه به شمار می رود. این برند دارای انواع محصولات آرایشی با کیفیت است که به دلیل برآورده کردن انتظار مصرف کنندگان و استفاده از مجهز ترین دستگاه آزمایشگاه خاورمیانه برای تولید سبد محصولات خود، می توان گفت در جایگاه اول کیفیت جای می گیرد. محصولات آرایشی و بهداشتی مای تحت نظارت شرکت آلمانی Kahl&CO است.

این لی - پرفروش ترین مارک لوازم آرایش ایرانی

در راستای سیاست های اصلی کمپانی طبیعت زنده و برند این لی، محصولات این برند در لاین های اصلی آرایشی و با تنوع بسیار بالا تولید و عرضه می شوند. این برند با ترکیبات محصولاتی فوق العاده ضدپیری برای حفاظت از پوست با تاثیراتی عالی غیر قابل انکار با ماندگاری بالا برای افزایش زیبایی پوست سعی می کند که همه محصولات آرایشی مورد نیاز برای یک آرایش زیبا و کامل را متناسب با سلایق تولید کرده و وارد بازار کند.

شون - بهترین برند لوازم آرایش ایرانی

لوگوی برند شون نیز نشان دهنده گیاهی بودن تولیدات آن بوده و ترکیب جوانه ها در لوگوی این برند، نماد ارگانیک بودن ترکیبات طبیعی موجود در محصولات است. تاریخچه برند شون از کشور ایران آغاز شد و تولیدات آن، در دسته آرایشی و بهداشتی قرار دارند و حاوی مواد اولیه با کیفیت گیاهی می باشند. فرمولاسیون محصولات شون بر پایه مواد گیاهی می باشد و ضامن سلامت و زیبایی پوست شماست. محصولات این برند، از کیفیت و ماندگاری خوبی برخوردار می باشند و به خاطر کاور عالی، برای رفع عیب و نقص های پوست و دوچندان کردن زیبایی آرایش شهرت دارند.

کالیستا - متنوع ترین محصولات لوازم آرایش ایرانی

کالیستا به معنای زیباترین است و نام مجموعه رنگارنگ و متنوعی از لوازم آرایشی بوده که دارای کیفیتی عالی، قیمتی بسیار مناسب و تنوع در رنگ می باشد. رنگ های آرایشی برند کالیستا، از اروپای شمالی و آمریکا تهیه می شوند و تامین کننده مواد اولیه محصولات آرایشی و بهداشتی کالیستا شرکت اروپایی کرودای سوئیس و گرین تک فرانسه می باشند.

سینره - با کیفیت ترین برند ایرانی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی

کسانی که برای پوستشان اهمیت قائل هستند، نام برند سینره را شنیده اند.  افراد بسیاری تجربه استفاده از حداقل یکی از محصولات سینره را داشته اند. مواد اولیه تولیدات سینره بر پایه گیاهان دارویی، مواد تقویت کننده طبیعی و ویتامینه است.

سی گل - برند ایرانی لوازم آرایش

برند سی گل، نام آشنایی در بازار لوازم آرایشی و دارویی بوده و یکی از پرفروش ترین مارک لوازم آرایشی در ایران محسوب می شود که توسط شرکت لابراتوار اخوی تولید می شود. لابراتوار تولید کننده محصولات برند سی گل ، گواهینامه استاندارد ایزو 9002 از QMI کانادا بوده و امروزه مورد تایید پزشکان و متخصصان پوست دارد.

 

به پایان مقاله معرفی بهترین لوازم آرایشی ایرانی رسیدیم، خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و بگویید که چه برند دیگری است که لیاقت قرار گرفتن در این لیست را دارد؟ خوشحال می شویم با کمک شما، بتوانیم مطلبی کامل تر داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)

نظرات شما: