بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک خارجی رنگ مو چیست؟ بهترین رنگ موی خارجی را کدام برند تولید می کند؟ برای خرید رنگ موی باکیفیت از کدام مارک استفاده کنیم؟ اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید یا این که هیراستایلیست هستید و برای مشتریان خود دنبال مارک رنگ موی خارجی خوب می گردید این مطلب برای شما تهیه شده! یک رنگ موی خوب، علاوه بر زیبایی دارای کیفیت و ماندگاری مناسبی است و همینطور کمترین آسیب را برای مو به دنبال دارد. برای اینکه بتوانید به بهترین شکل ممکن از رنگ مو و تأثیرات آن برروی چهره و آرایش استفاده کنید با ما در ادامه این مطلب همراه شوید.

معرفی بهترین مارک خارجی رنگ مو

معرفی بهترین مارک خارجی رنگ مو چیست؟ معرفی 8 بهترین مارک رنگ موی خارجی

1- رنگ مو ایگورا

اولین محصول لیست بهترین رنگ مو خارجی خود را از برند ایگورا شروع می کنیم.  این برند آلمانی بوده و با فرمولاسیون مخصوصی که دارد جلوی شکست مو را می گیرد. رنگ موی دودی خاکستری خیلی روشن 8.21 ایگورا Igora Royal 8-21 پرفروش ترین محصول این برند می باشد. با استفاده از رنگ موهای این کمپانی علاوه بر زیبایی رنگی که به موهای شما می بخشد، موهای شما آسیب نمی بیند و نرم و مقاوم تر هم می شود.

2- رنگ موی اسکالیم

اسکالیم را می توان به جرئت بهترین مارک رنگ مو ایتالیایی دانست که ماندگاری و پوشانندگی مناسبی دارد و در تقویت و تغذیه بافت مو نقش موثری خواهد داشت. رنگ مو اسکالیم در ترکیبات خود دارای ویتامین های A  و E و عصاره هایی همانند عصاره گل نیلوفر، گیاه کتان و روغن آرگان است که موهای سالم و باطراوتی را برای شما به ارمغان می آورد.

3- کیت رنگ موی گارنیه

کیت رنگ مو گارنیه نیز فروش بسیاری داشته و در فرمولاسیون خود از ویتامین های مفید استفاده کرده که مزیت های زیادی برای موها خواهند داشت. این برند دارای بوی کمی داشته که باعث شده برای کسانی که به بوی رنگ مو حساسیت دارند مناسب باشد.

4- کیت رنگ موی لورآل سری Excellence

لورال یکی دیگر از بهترین برندهای خارجی رنگ مو است که توانسته بازار خوبی برای خود درست کند. از خصوصیات این رنگ می توان به ماندگاری و کیفیت رنگ مناسب اشاره داشت.  اغلب رنگ موهای لورال به صورت کیت تولید می شوند که کار شما را راحت کرده و هر آنچه برای رنگ کردن موهایتان نیاز دارید را به شما می دهند.  کیت رنگ مو لورآل سری Excellence از محبوب ترین محصولات این کمپانی می باشد.

5- رنگ مو فیتو

اگر به دنبال بهترین رنگ مو خارجی هستید، برند فرانسوی فیتو هم می تواند رضایت شما را به دست آورد. رنگ موهای این برند گیاهی و فاقد آمونیاک می باشند، برای مو و پوست سر آسیب زاد نیستند و موجب تقویت و درخشندگی مناسب تر موها می شوند. محصولات این برند ارائه کننده طیف رنگی بزرگ و طبیعی می باشند. پرفروش ترین محصول این برند نیز بلوند تیره 6 بدون آمونیاک 6 Phyto Blond Fonce بوده که همه موهای خاکستری و سفید را می پوشاند.

6- رنگ مو پالت

اگر به دنبال بهترین رنگ موی خارجی بدون آمونیاک هستید برند پالت محصول کشور آلمان برای شما مناسب است و در ترکیبات خود از کمترین میزان آمونیاک استفاده کرده است تا سلامت مو و پوست سر را حفظ کند.  ماندگاری این برند نیز راضی کننده است و قیمت خوبی هم دارد.

7- رنگ مو اسنسیتی

برند اسنسیتی محصول کشور آلمان یکی دیگر از بهترین مارک های رنگ موی خارجی می باشد که بدون آمونیاک، سیلیکون، پارافین و بو است. استفاده از روغن های گیاهی و روغن هسته انگور در این رنگ موها موجب تقویت مو و رفع شکستگی موها خواهد شد. طیف رنگ موهای این مارک نیز گسترده است تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

8- رنگ مو کئون

یکی دیگر از موارد بهترین مارک رنگ موی خارجی، برند کئون است که محصول کشور هلند می باشد. ماندگاری بالا، رنگ دهی در 15 دقیقه، درخشان کنندگی مو و ... بعضی از ویژگی های این رنگ موی پرطرفدار می باشند. همچنین از آن جایی که فرمولاسیون این رنگ مو حاوی مولتی ویتامین است، موجب تقویت و تغذیه موها نیز خواهد شد. در نهایت باید بگوییم که محصولات کئون سرشار از پروتئین ابریشم برای نرم کردن و لطافت بخشیدن به مو می باشند. 

 

این هم از مقاله معرفی بهترین برند رنگ مو خارجی که سعی کردیم پرفروش ترین ها را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر فکر می کنید محصولی یا برندی هست که در معرفی آن کوتاهی کرده ایم پیشنهاد می کنیم در بخش نظرات به ما اعلام کنید تا با کمک شما مطلب کامل تری داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز