بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مراکز خرید لوازم آرایشی در تهران کجاست؟ بورس لوازم آرایشی در تهران در کجا قرار دارد؟ بازار و بهترین مرکز خرید لوازم آرایش های تهران کجاست؟ تهران، شهری بزرگ و پر از مراکز خرید لوازم آرایشی بهداشتی در سراسر مناطق است که توانسته به خوبی به همه نیازها پاسخ دهد. اما خرید کردن از بورس لوازم آرایشی و بهداشتی از چند جهت اهمیت زیادی دارد:

  • دسترسی همه به برندها و انواع لوازم آرایشی: شما می توانید در بورس لوازم آرایشی همه برندها و انواع لوازم آرایشی کمیاب را به راحتی پیدا کنید.
  • قیمت بهتر: در بورس لوازم آرایشی اصولا فروش لوازم آرایشی با قیمت عمده صورت می گیرد؛ شما می توانید با قیمت عالی لوازم آرایشی مورد نظرتان را خریداری کنید.
  • بهترین جا برای مغازه داران: اگر مغازه یا غرفه فروش لوازم آرایشی دارید، صد در صد خرید لوازم آرایشی از بورس آن می تواند برای شما ارزان تر به به صرفه تر تمام شود.

برویم سراغ معرفی بهترین مراکز خرید لوازم آرایشی در تهران!

بورس لوازم آرایشی در تهران

4 بورس لوازم آرایشی در تهران | بهترین مراکز خرید لوازم آرایشی در تهران کجاست؟

1- خیابان منوچهری

امکان ندارد حرف از بورس لوازم آرایشی شود و حرفی از خیابان منوچهری زده نشود. این مرکز خرید، شناخته شده ترین و قدیمی ترین بازار فروش لوازم آرایشی در تهران است که توانسته با تامین همه محصولات موردنیاز آرایشگران به نیازهای مختلف در کادرهای مختلف آرایشی بهداشتی پاسخ دهد. برای خرید لوازم میکاپ، خرید مو طبیعی، مصنوعی و آرایش مو، لوازم کاشت مژه و ناخن می توانید به خیابان منوچهری مراجعه کنید و دست پر برگردید. اما چطور با مترو به خیابان منوچهری برویم؟

مترو فردوسی: از این مترو تا خیابان منوچهری حدود 10 دقیقه با ماشین و حدود یک ربع پیاده راه است

مترو دروازه دولت: با ماشین حدود 5 دقیقه و پیاده حدود 10 دقیقه راه است

مترو سعدی: فاصله خطوط مترو منوچهری تا سعدی با ماشین حدود 10 دقیقه و پیاده حدود 15 دقیقه است.

2- کوچه مروی

کوچه مروی هم این روزها به اندازه خیابان منوچهری شناخته شده و می تواند همه محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی را برای شما تامین کند. فروشندگان این مرکز خرید انواع لوازم آرایشی اصل و درجه یک را نیز در اختیار دارند و به قیمت عمده به فروش می رسانند. در نهایت باید اشاره کنیم که تنوع بسیار بالایی از محصولات آرایشی در این مرکز خرید شاهد خواهید بود و همینطور علاوه بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، معدن انواع شکلات، پاستیل، قهوه، چای و... از معروف ترین برندهای خارجی است.

اگر عابر پیاده نیستید می توانید با کالسکه یا ماشین های قدیمی تهران مسیر بین ایستگاه مترو تا ناصرخسرو را هم طی کنید. برای دسترسی به کوچه مروی با مترو، از متروی 15 خرداد و ده دقیقه پیاده روی در امتداد پانزده خرداد تا ناصرخسرو و سپس به سمت راست کوچه مروی بروید. همینطور می توانید در ایستگاه مترو امام خمینی پیاده شوید و پس از 15 دقیقه پیاده روی در خیابان ناصرخسرو به خیابان مروی دسترسی پیدا کنید.

3- بازار بزرگ مرجان

بازار بزرگ مرجان هم در خیابان منوچهری قرار دارد اما به خاطر وسعت فروشندگان این بازار تصمیم گرفتیم در عنوانی جدا آن را به شما معرفی کنیم. این مرکز خرید در محله فردوسی تهران واقع شده و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به راحتی می توان به آن دسترسی پیدا کرد. اگر به دنبال بهترین مرکز خرید لوازم آرایش در تهران می گردید پیشنهاد می کنیم حتماً به بازار بزرگ مرجان سری بزنید.

همانطور که می دانید در حال حاضر تحریم ایران باعث شده تا خرید لوازم آرایشی خارجی مشکل شود، اگر به بهترین مرکز خرید لوازم آرایش در تهران سر بزنید می توانید این محصولات را از برندهای معتبر خارجی و با قیمت مناسب تهیه کنید.

در این مرکز خرید می توانید انواع تجهیزات و دستگاه های آرایشی را با قیمت مناسب خریداری کرده و در کنار آن به لوازم آرایشی برندهای خارجی دسترسی داشته باشید. مرکز خرید مرجان در سه طبقه با ۱۲۰ واحد فروش احداث شده که در نوع خود بی نظیر است.

امکان دسترسی با لوازم حمل و نقل عمومی به این پاساژ فراهم است. در واقع می توانید در ایستگاه مترو سعدی از قطار پیاده شده و به راحتی خود را به پاساژ مرجان برسانید. بازار بزرگ مرجان دارای پارکینگ اختصاصی است و شما می توانید با استفاده از خودروی شخصی خود به این مرکز خرید مراجعه کنید.

4- بازار بزرگ تهران

بازار بزرگ تهران که دیگر نیاز به معرفی ندارد اما بازهم سعی داریم به شکل کوتاه درباره آن با شما عزیزان صحبت کنیم. بازار بزرگ تهران برای خرید انواع پوشاک، طلا، لوازم آرایش و ... مناسب است. از شیر مرغ تا جون آدمیزاد در این بازار پیدا می شود.

اگر خودتان صاحب فروشگاه لوازم آرایشی هستید می توانید از این مرکز خرید به بهترین شکل برای خرید عمده کمک بگیرید که حسابی به صرفه بوده و می توانید همه چیز را آنجا پیدا کنید. از اصل تا تقلبی! در هر صورت کافیست وارد بازار بزرگ 15 خرداد شوید و از فروشندگان بپرسید بورس لوازم آرایش کجای بازار است تا شما را راهنمایی کنند.

برای دسترسی به بازار بزرگ تهران با مترو می توانید به خط شماره 1 متروی تهران به کهریزک برسید. خط تجریش و در این مسیر در ایستگاه 15 خرداد پیاده شده و در 15 خرداد به بازار تحویل کمی پیاده روی کنید.

 

شما لوازم آرایش خود را از کجا خریداری می کنید؟ بهترین مرکز خرید لوازم آرایشی در تهران از نظر شما کجاست؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را در خصوص مراکز خرید لوازم آرایشی بهداشتی با ما در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 2.7 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز