بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند فیلر زیر چشم چیست؟ بهترین برندهای فیلر زیر چشم کدام است؟ مارک خوب برای فیلر زیر چشم چیست؟ به تزریق ژل هیالورونیک اسید به زیر چشم جهت رفع گودی و چین و چروک و تیرگی فیلر زیر چشم گفته می شود. فیلر زیر چشم انواع مختلفی دارد که با توجه به ویژگی هایی که دارند توسط پزشک انتخاب می شوند. در این مطلب بهترین برندهای فیلر زیر چشم را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

بهترین برند فیلر زیر چشم چیست؟ معرفی 7 برند برتر فیلر زیر چشم

بهترین برند فیلر زیر چشم چیست؟ | معرفی 7 مارک فیلر زیر چشم محبوب و پرطرفدار

1- فیلر پرفکتا - Complement

فیلر پرفکتا فرانسوی بوده و به واسطه قیمت خوبی که دارد جزو بهترین ها شناخته می شود. این محصول ماندگاری قابل قبولی داشته و از نظر پزشکان می تواند بهترین فیلر برای زیر چشم باشد. این فیلر در اولین لایه پوست تزریق شده و می تواند خطوط پنجه کلاغی دور چشم و درمان و به صورت کامل محو سازد.

ژل Complement پرفکتا برای تزریق زیر چشم بوده و برای از بین بردن چین و چروک پوست طراحی شده است. این فیلر پیوند متقاطع مولکولی با BDDE و اسید هیالورونیک آزاد دارد که موجب آسان شدن تزریق ژل به داخل لایه های پوستی می گردد.

2- فیلر بلوترو

فیلر بلوترو برای یکنواخت کردن و رفع و توده های ناخوشایند تولید شده که با سبکی و کیفیت خوبی که ارائه می کند می تواند چین و چروک همه نواحی صورت را پوشش دهد.

3- فیلر استایلج

این فیلر از طرفی مورد تأیید سازمان غذا داروی آمریکا است؛ در نتیجه بدون هیچ نگرانی می توان از آن استفاده کرد و پوستی در ترکیبات خود از بی حسی موضعی لیدوکائین برخوردار است؛ درمان چروک های پیشانی، اصلاح فرم بینی، لب و گونه، چروک های دهان، گود افتادگی زیر چشم، اصلاح فرم لب های نازک، تقویت استخوان گونه، کانتورینگ صورت، بازگرداندن حالت ارتجاعی و حجم از دست رفته صورت و… به کمک این فیلر ممکن می باشد.

4- فیلر رستیلن

این فیلر قابل مقایسه با ژوویدرم است و اثرات درمان مشابهی دارد حتی گفته شده که رستیلن ماندگار تر بوده و جهت حجیم سازی لب، حجم دهی به گودی های زیر چشم و پاک سازی خطوط ظریف پوست کاربرد دارد.

5- فیلر تئوسیال

این محصول سوئیسی نسلی جدید از محصولات تئوکسان (TEOXANE) بوده که برای رفع خطوط و چین وچروک صورت کاربرد دارد. ژل تئوسیال (TEOSYAL) از بهترین و استاندارد ترین ژل های درمانی در اروپا بهره برده که در سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) هم مورد تأیید قرار گرفته است.

6- فیلر ژوویدرم برای زیر چشم

فیلر ژوویدرم حجم صورت شما را افزایش می دهد و تمامی چین و چروک ها را از بین می برد، ژوویدرم 6 تا 12 ماه ماندگاری و دوام دارد. همچنین از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند. فیلر همراه با کمی لیدوکائین برای کاهش درد تزریق خواهد شد؛ بنابراین در طول مدت استفاده از فیلر هیچگونه دردی را احساس نخواهید کرد.

7- فیلر زیر چشم نورامیس

فیلر زیر چشم نورامیس جهت رفع چروک های سطحی و نه چندان عمیق کاربرد دارد. فیلر زیر چشم نورامیس تخصصاً برای رفع چین و چروک های صورت ، لب ها و زیر چشم ها و چین و چروک اطراف دهان استفاده می شود. ژل نورامیس برای زیر چشم حاوی 1 میلی لیتر سرنگ با 2 سوزن می باشد. همچنین سوزن بکار رفته در این فیلر از نوع 30 جی است. تزریق این ژل در پوست به از بین بردن و حذف چین و چروک ها، حجم دهی لب، حجم دهی چانه، اصلاح خط خنده و حجم دهی گونه کمک می کند.

 

 

در این مطلب به معرفی بهترین برند فیلر زیر چشم پرداختیم، امیدواریم توانسته باشیم رضایت شما را در معرفی مارک های محبوب و پرطرفدار به دست آوریم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید کدام برند فیلر می تواند به عنوان بهترین معرفی شود؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز