بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک بی بی کرم کدام است؟ بی بی کرم ها بافت بسیار سبکی دارند و برای استفاده روزانه مناسب می باشند و در واقع در دسته کرم های بدون ضرر برای پوست قرار دارند. بی بی کرم یا Beauty Balm در واقع يک محصول آرایش صورت بوده كه ترکیبی از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست مانند آب رسان و کرم ضد آفتاب می باشد. 

در صورتی که با بهترین مارک بی بی کرم آشنایی ندارید و در جست و جوی خرید بهترین بی بی کرم برای انواع پوست خشک، معمولی و چرب یا مختلط هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا شما را با معرفی بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی آشنا کنیم.

معرفی بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی

1- کلینیک، بهترین بی بی کرم خارجی

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

این بی بی کرم همه چیزی كه از کرم بی بی می خواهید را در خود دارد.  کلینيک یکی از قدرتمندترین برندهای تولید لوازم آرایش بوده كه با بی بی کرم کلینيک SPF 30، سروصدای زیادی در دنیای کرم ها به پا کرده. از با اهمیت ترین خصوصیات bb کرم کلینيک به کاور عالی، ماندگاری بالا، آب رسانی، عدم سولفات و پارابن اشاره می کنیم.

2- بی بی کرم خارجی باکیفیت - شیسیدو

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

 این بی بی کرم خارجی می تواند مشکلات پوستی شما را به خوبی کاور کند و جلوه یکدستی را برای شما فراهم سازد. بی بی کرم شیسیدو spf 30، فاقد چربی بوده و غیرکمدون زا می باشد. بی بی کرم شیسیدو با آب رسانی عالی، بخشیدن درخشش به پوست صورت، کاهش منافذ باز و محافظت از پوست را در مقابل اشعه های آفتاب یک انتخاب خوب خواهد بود.

3- فارماسی 1in 7، بهترین بی بی کرم برای پوست خشک

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

این محصول می تواند به عنوان بهترین مارک بی بی کرم خارجی برای پوست خشک معرفی می گردد.  ایجاد کاور بالا، کاهش لكه های صورت و محافظت از پوست در برابر خورشید، از دیگر خصوصیات اصلی این کرم BB است. بی بی کرم تولیدی برند ترکی فارماسی، با کمک عصاره جو، پروتئین ابریشم، ویتامین b3، ماکادامیا و ... رطوبت پوست را افزایش داده و از پیری زودرس پوستی پیشگیری می کند.

4- بهترین بی بی کرم خارجی برای پوست های چرب و مستعد جوش - نوت

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

ساختار بی بی کرم نوت طوری بوده كه به آسانی به پوست جذب شده و مشکلات پوستی را می پوشاند. این محصول فاقد چربی بوده و در فرمولاسیون آن ویتامین E، انواع آنتی اکسیدان و عصاره مرکبات به کار رفته است. بی بی کرم نوت، توانایی محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و حفظ رطوبت پوست را دارد. 

5- درماتیپیک، بهترین بیبی کرم برای پوست چرب

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

BB Cream درماتیپیک، سرشار از ویتامین های A،C و E بوده و قابلیت محافظت از پوست در برابر اشعه های UVA، UVB و IR را دارد. بی بی کرم درماتیپيک (SPF20)، یکی از بهترین bb کرم های ایرانی بوده كه تحت لیسانس فرانسه تولید می گردد. این محصول به علت تنظیم ترشح سبوم، می تواند انتخاب ایده آلی برای پوست های چرب و مختلط باشد. 

6- بی بی کرم خوب ایرانی برای انواع پوست - سینره

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

یکی از خصوصیات مثبتی كه در bb کرم سینره وجود دارد، بافت سبک و کاوردهی یکنواخت آن می باشد.  سینره یکی دیگر از برندهای معروف ایرانی است، كه توانسته تلفیقی از آب رسان و ضد آفتاب را در ساختار بی بی کرم خود پیاده سازی کند. این محصول علاوه بر اثر آرایشی، جنبه مراقبتی را هم داشته و می تواند از پوست در برابر نور آفتاب محافظت کند.

7- بهترین بی بی کرم ایرانی برای پوست خشک - آردن

معرفی 7 بهترین مارک بی بی کرم ایرانی و خارجی | بهترین مارک BB کرم چیست؟

بی بی کرم آردن فقط يک محصول آرایشی نیست! این بی بی کرم دارای SPF 20 بوده و  از پوست شما در مقابل آفتاب محافظت می کند. این محصول باکیفیت ترین bb کرم ایرانی بوده كه مناسب پوست های خشک و دهیدراته است. وجود شی باتر، ترکیبات روغن هسته انگور، چای سبز و ویتامین های مغذی در این محصول، شادابی و لطافت صورت شما را افزایش می دهد و از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. 

 

در این مطلب شما را با 7 بی بی کرم خوب خارجی و ایرانی آشنا کردیم. امیدواریم بتوانید از آن ها به بهترین شکل استفاده کنید. نظر شما چیست؟ کدام محصول می تواند بهترین بی بی کرم باشد؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.

0000000000000000000000000000000000000000

بهترین ژل مو برای موهای فر

 

فولیکا، بهترین ژل خیس برای موهای فر

در صورتی که در جست و جوی بهترین ژل خیس برای موهای فر هستید، توصیه می کنیم حتماً ژل مو فولیکا آبی را امتحان کنید. این محصول دارای فیلتر ضد آفتاب بوده و با کمک ویتامین B5 موها را تقویت خواهد کرد. با مصرف این ژل مو آثار سفیدی روی مو مشاهده نمی گردد.

دیگر خواص این ژل مو عبارت هستند از:

  • حالت دهنده
  • نرم و تقویت کننده
  • تامین رطوبت مورد نیاز مو

سینره، بهترین ژل فر کننده مو مردانه

ژل مو مردانه سینره یکی دیگر از نمونه های بهترین ژل مو برای موهای فر آقایان می باشد. این محصول فاقد الکل بوده و موجب خشکی یا شکنندگی موهایتان نمی گردد. علاوه بر آن با کمک پروویتامین B5 و فیلتر UV باعث محافظت از موها و تقویت آن ها خواهد شد.

از دیگر مزیت های این محصول می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • عدم ایجاد شوره
  • رفع الکتریسیته ساکن
  • حفظ حالت مو به مدت طولانی

ژل موی ویتامینه سینره حجم 150 میلی لیتر56,430 تومان

%15

خرید محصول

 

 

تاپ شاپ، بهترین ژل مو فر درخشان کننده

ژل مو تاپ شاپ با عصاره آلوئه ورا، برای انواع مو به ویژه موهای فر و مجعد مناسب بوده و قادر است موها را درخشان کند. این محصول با دارا بودن عصاره آلوئه ورا و روغن جوجوبا، از خشکی موها جلوگیری کرده و درخششی طبیعی در آن ها ایجاد خواهد کرد.

دیگر خواص این محصول به شرح زیر می باشند:

  • مغذی
  • حالت دهنده قوی
  • با ماندگاری بالا
  • ایجاد انعطاف پذیری مناسب

کرم ژل مو تاپ شاپ حاوی عصاره آلوئه ورا حجم 200 میلی لیتر75,440 تومان

%20

خرید محصول

 

 

لیمپیو، بهترین ژل خیس برای موهای فر آب رسان

در صورتی که در جست و جوی بهترین ژل فر کننده مو مردانه یا زنانه هستید، ژل مو لیمپیو مدل Wet Look انتخاب خوبی به نظر می رسد. این محصول با قدرت ۵، حالت موها را تا ۲۴ ساعت ثابت حفظ می کند و باعث نرمی، براقیت و آب رسانی به موهایتان خواهد شد.

بعضی خصوصیات این ژل مو عبارت هستند از:

  • حاوی فرمولاسیون مرغوب
  • عدم ایجاد سفیدک و شوره
  • حاوی ویتامین B5، آلوئه ورا و گلیسیرین

نلی، بهترین ژل مو فر خارجی

ژل موی نلی برای موهای فر، ضمن دارا بودن ماندگاری ۲۴ ساعته از خشک شدن کوتیکول و ساقه مو جلوگیری می کند. این محصول دارای نرم کننده موقتی بوده كه از زبری موها یا گره خوردن آن ها پیشگیری خواهد کرد. عدم ایجاد سفیدی و چسبندگی از دیگر مزیت های این محصول می باشند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 4.1 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز