بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک هایلایتر صورت چیست؟ بهترین هایلایتر پودری کدام است؟ چه محصولی توانسته بهترین هایلایتر مایع باشد؟ هایلایتر محصولی برای آرایش پوست صورت به شکل پودری یا مایع بوده که برای بالا بردن درخشش بعضی از نقاط پوستی مثل بالای استخوان گونه به کار می رود. هایلایتر محصول آرایشی دوگانه است که با قابلیت جذب نور آرایش خاص تری فراهم می کند، این محصول بخش هایی که موردنظر شماست را برجسته کرده و موجب لیفت به نظر رسیدن ساختار استخوانی صورت می شود. هایلایتر آرایش و ظاهر پوست صورت شما را از بی روحی در آورده و باعث می شود پوست جوان و شاداب تر به نظر برسد. در این مطلب قصد داریم بهترین مارک هایلایتر را به شما معرفی کنیم تا با یک انتخاب درست، آرایش خوب و لذت بخشی را تجربه کنید.

معرفی بهترین مارک هایلایتر صورت - بهترین هایلایتر پودری - مایع - استیکی

محصولات معرفی شده در این صفحه، طبق نظر خریداران آنلاین شاپ ها و امتیاز آن ها انتخاب شده اند.

1- هایلایتر مایع آرکانسیل سری Magic مدل Cuivre شماره 003

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

هایلایتر آرکانسیل سری Magic مدل Cuivre شماره 003  به عنوان بهترین هایلایتر مایع شناخته می شود که با تناژ مسی و فرمولاسیون ضد آب و سبک می تواند رضایت شما را جلب کند. هایلایتر مجيک آرکانسیل با ماندگاری طولانی، موجب ایجاد چربی و حالت غیر طبیعی روی پوست نخواهد شد. فرمولاسیون این هایلایتر به صورتی است كه از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری کرده و در شادابی پوست را هدیه می کند.  در فرمولاسیون این محصول از فیلر میکرولیز به کار رفته كه این ترکیب موجب می گردد این محصول برخلاف هایلایترهای دیگر به صورت تنهایی یا روی آرایش و به صورت مرطوب و خشک کمک گرفتن از آن بهترین نتیجه را عاید شما کند.

2- بهترین هایلایتر استیکی میکاپ فکتوری شماره 02

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

بهترین هایلایتر استیکی میکاپ فکتوری شماره 02 با تناژ صدفی و نقره ای طبیعی ترکیباتی از هایلایتر و رژ گونه براق بوده كه صورت شما را هایلایت کرده و نقاط مورد نظر را برجسته می سازد. این هایلایتر را دومین محصول در لیست بهترین مارک هایلایتر صورت قرار داده ایم، چرا که این محصول در فرمولاسیون خود ار هیچ مواد نگهدارنده و پارابن استفاده نکرده (ضد حساسیت و ضدالتهاب است) و افراد با پوست های حساس قادر هستند به آسانی از این محصول برای برجسته سازی نقاط مورد نظر صورت خود بهره مند شوند. این هایلایتر در مقابل نفوذ رطوبت مقاومت کرده و از چرب شدن پوست جلوگیری می کند. در نهایت باید اشاره کنیم که به علت وجود تناژ گرم و رنگ بندی براق به عنوان سایه چشم هم مورد استفاده شما خواهد بود.

3- هایلایتر پودری سمپیور مینرالز مدل sparkle شماره 100

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

بهترین هایلایتر پودری سمپیور مینرالز مدل SPARKLE با ویتامین و فرمولاسیون مفید معدنی غنی شده و کاملا ارگانيک بوده كه با برجسته تر سازی گونه، حجیم سازی لب، باريک نشان دادن بینی ایجاد جذابیت دو برابری صورت را به دنبال دارد. این محصول ضد التهاب و ضد حساسیت برای کسانی با پوست های حساس مناسب است. این محصول با کاور فوق العاده ای كه روی پوست دارد برای آرایش شبانه و روزانه نیز مناسب است.

4- هایلایتر کرمی میکاپ فکتوری سری مدل Luminous Glow شماره 3

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

این هایلایتر یکی از پرفروش ترین لوازم آرایش هاست، چرا كه علاوه بر استروبینگ، برای کانتورینگ صورت هم می تواند فوق العاده باشد.  این محصول به صورت مایع براق در اختیار شما قرار می گیرد كه به وسیله آن می توانید نقاط مورد نظر صورت خود را برجسته سازی نمایید. این هایلایتر به علت تناژ گرم و رنگ بندی براق به عنوان سایه چشم هم مناسب خواهد بود.

5- هایلایتر خارجی گلدن رز مدل Strobing شماره 01

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

بهترین هایلایتر خارجی گلدن رز مدل Strobing شماره 01 با 3 رنگ براق رضایت شما را جلب خواهد کرد. از منحصر به فردترین خصوصیات این هایلایتر می توان به قابل استفاده بودن به تنهایی یا روی آرایش و به صورت مرطوب یا خشک اشاره داشت. این هایلایتر با فرمولاسیون نرم و براق خود حالت ابریشمی روی پوست ساخته و با ظاهر درخشان و زیبایی که دارد با انواع پوست سازگار است و ماندگاری آن بالاست.

6- هایلایتر ایرانی روبی سان شماره 231

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

بهترین مارک هایلایتر صورت ایرانی چیست؟ بهترین هایلایتر ایرانی روبی سان شماره 231 موجب منافذ پوستی را نمی بندد و در پوست شاداب و یکدستی را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با کمک بافت نرم و ابریشمی پوششی یکنواخت بر روی پوست صورت ایجاد می کند. 

7- پالت هایلایتر اسنس مدل Gl0

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

پالت هایلایتر اسنس یکی دیگر از محصولات لیست بهترین مارک هایلایتر صورت است که فروش زیادی داشته و کیفیت آن کاملا راضی کننده خواهد بود. پالت هایلایتر اسنس به علت درخشان بودن به عنوان سایه چشم هم قابل استفاده است. این هایلایتر باکمک 3 طیف رنگی موجب درخشش طبیعی بر روی پوست شده و زیبایی آرایش صورت شما را دو برابر می کند.

8- پالت هایلایتر دودو گرل شماره 04

بهترین مارک هایلایتر صورت - معرفی 8 بهترین هایلایتر پودری - مایع و استیکی

پالت هایلایتر دودو گرل شماره 04 با برجسته تر سازی گونه، حجیم سازی لب، باريک نشان دادن بینی ایجاد جذابیت دو برابری صورت را به دنبال دارد. این محصول با کاور فوق العاده ای كه روی پوست دارد می تواند بهترین مارک هایلایتر پوست باشد. این محصول ضد التهاب و ضد حساسیت برای کسانی با پوست های حساس مناسب است. 

 

در این مطلب سعی کردیم بهترین هایلایترهای آرایش صورت را در انواع مختلف به شما معرفی کنیم. نظر شما چیست؟ کدام محصول می تواند بهترین برند هایلایتر باشد؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز