بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک لوازم آرایشی بدون تست حیوانی کدام است؟ آیا برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی را می شناسید؟ هدف از تولید محصولات وگان و Cruelty-free کمک به حفظ زندگی حیوانات است و این موضوع برای تمام افراد و به ویژه دوستداران و حامیان حیوانات اهمیت زیادی دارد. اگرچه این برندها شاید کمی سخت تر پیدا شوند اما آشنا بودن با این برندهای وگن و بدون تست حیوانی باعث می شود اطلاعاتی عالی در این زمینه داشته باشیم و در صورت وجود و دسترسی، از این محصولات استفاده کنیم.

چند سال پیش اعتراض به انجام آزمایش محصولات آرایشی روی حیوانات، با فیلم کوتاه و کمپینی با عنوان "رالف را نجات دهیم"، شروع شد و بسیاری از بانوا كه در جست و جوی لوازم آرایشی بودند، تشویق کنند که از محصولاتی استفاده کنند که در ساخت آن ها آزمایش روی حیوانات انجام نمی گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و آشنایی با دیگر برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی، در این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین مارک لوازم آرایشی بدون تست حیوانی | برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

بهترین برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

در حال حاضر برندهای مختلفی وجود دارند كه برای ساخت محصولات آرایشی خود از هیچ تست های حیوانی استفاده نمی کنند. از جمله این برندها می توان به برند ایوروشه، برند دی اوردینری و بادی شاپ اشاره داشت كه در سطح جهانی شناخته شده می باشند.

در ادامه لیستی از دیگر برندهای فعال در زمینه ساخت لوازم آرایشی بدون تست حیوانی وجود دارد:

  • کیکو
  • الف
  • آردل
  • بلیس
  • ایورشه
  • گارنیه
  • ان وای ایکس
  • کاتریس
  • بادی شاپ
  • اوردینری
  • سینره

در لیست زیر هم نام بعضی از برندهایی وجود دارد كه برای ساخت محصولات خود از تست های حیوانی استفاده می کنند:

  • لانکوم
  • مک
  • شنل
  • بنفیت
  • تام فورد
  • جورجیو آرمانی
  • لورآل

 

محصولات برندهای آرایشی بدون تست حیوانی ارزش خرید بیشتری دارند!

برندهایی مانند بادی شاپ، ایوروشه، اوردینری و سینره محصولات خود را بدون هیچ تستی روی حیوان و با ضمانت Cruelty Free ارائه می دهند. شما می توانید محصولات این برندها را از فروشگاه های معتبر به صورت آنلاین یا حضوری خریداری کنید.

سینره؛ از جمله بهترین برند ایرانی لوازم آرایش بدون تست حیوانی

در حال حاضر، سینره انواع محصولات مراقبت از مو، مراقبت از پوست، کرم ضد آفتاب، محلول های ضد لک و روشن کننده صورت، محصولات مراقبت از بدن و لوازم آرایشی را تولید و به بازار عرضه می کند. شما می توانید همین حالا محصولات این برند را از فروشگاه های معتبر داخلی خریداری کنید. این برند با لابراتوارهای داروهای گیاهی كه در اختیار دارد، همواره در تلاش است تا انواع لوازم آرایشی را بدون هیچ آزمایشات حیوانی و با فرمولاسیون گیاهی به بازار عرضه کند.

اوردینری؛ برندی با اصول اخلاقی در زمینه عدم انجام تست حیوانی برای ساخت لوازم آرایشی

 این برند در حال حاضر به عنوان یکی از برترین فعالان در زمینه حمایت از عدم انجام تست های حیوانی شناخته می گردد. اوردینری، یکی از برندهای کانادایی در زمینه ساخت این لوازم بوده كه بیشترین فروش را در کشورهای بریتانیا، آمریکا و سوئد دارد. تقریبا روی تمام محصولات این برند لوگوی مربوط به عدم انجام تست های حیوانی قابل مشاهده است. اوردینری در حال حاضر انواع لوازم آرایشی و مراقبت از پوست را به بازار عرضه می کند كه از جمله آن ها می توان به سرم آب رسان، سرم لایه بردار و انواع کرم های مرطوب کننده اشاره داشت. 

ایوروشه؛ یکی از پیش گامان ساخت لوازم آرایشی بدون تست حیوانی

این برند فرانسوی فعالیت خود را در سال 1959 شروع کرده و توانسته است از همان ابتدا، خود را به یکی از مشهور ترین برندهای تولیدکننده انواع لوازم آرایشی تبدیل کند. در صورتی که قصد خرید محصولات آرایشی از برندهای بدون تست حیوانی را دارید، ایوروشه یکی از بهترین گزینه های شما خواهد بود.

در حال حاضر، مجموعه های مختلفی محصولات ایوروشه را برای فروش ارائه می دهند. در گذشته، مانند بسیاری از برندهای لوازم آرایشی دیگر، ایوروشه هم برای ساخت محصولات خود از تست های حیوانی استفاده می کرد. اما حالا برای تولیدات خود، این برند از تست های غیر حیوانی کمک می گیرد و روی بسیاری از محصولات آن، عبارت Cruelty Free قابل مشاهده است. 

 

چرا برندهای آرایشی بدون تست حیوانی، بهتر از برندهای دیگر می باشند؟

 پیشنهاد می کنیم برای خرید لوازم آرایشی به سراغ برندهای بدون تست حیوانی بروید، چون محصولات آرایشی بدون تست حیوانی از نظر سلامتی هم برای افرادی كه آن ها را استفاده می کنند، بسیار سالم تر می باشند. همینطور در صورتی که برای ساخت يک لوازم آرایشی از تست های حیوانی استفاده شود، هیچ تضمینی وجود ندارد كه انسان ها با کمک آن بیمار نشوند و واکنشی نداشته باشند. 

چگونه متوجه شویم يک برند از تست حیوانی استفاده نکرده است؟

در صورتی که قصد شناسایی برندهای لوازم آرایشی بدون تست حیوانی را دارید، راهکاری وجود دارد كه به واسطه آن می توانید از این موضوع مطمئن شوید. در حال حاضر لوگویی وجود دارد كه به آن Cruelty Free گفته می گردد. هرجایی كه روی محصول این نام یا لوگوی آن را مشاهده کردید، مطمئن باشید كه برای ساخت آن از تست های حیوانی استفاده نشده.

چرا برندها به تولید لوازم آرایشی بدون تست حیوانی تشویق شدند؟

بسیاری از فعالان حقوق حیوانات در حال حاضر تلاش می کنند تا برندهای مختلف را مجبور کنند كه برای تست محصولات خود آزمایشات حیوانی را کنار بگذارند. بعد از انیمیشن کوتاه رالف را نجات دهید، همه نگاه ها به سمت برندهای تولیدکننده لوازم آرایشی رفت. 

چرا برای تست لوازم آرایشی از حیوانات استفاده می گردد؟

یکی از روش هایی كه به واسطه آن می توان از سلامت لوازم آرایشی مطلع شد، انجام تست های حیوانی می باشد. بعضی از برندها در حال حاضر برای تست سلامت محصولات خود از حیوانات استفاده می کنند. چرا كه بعضی از حیوانات سیستم ایمنی و به صورت کلی سیستم بدن شبیه به انسان ها دارند. همین موضوع موجب شد تا بسیاری از مجموعه ها برای تست سلامت محصولات و لوازم آرایشی خود، از این حیوانات برای انجام آزمایش استفاده کنند.

در گذشته این موضوع چندان مهم نبود و بسیاری از مجموعه ها این کار را انجام می دادند. اما با معرفی انیمیشن کوتاه رالف را نجات دهید، آگاهی مردم در زمینه حمایت از این حیوانات بیشتر شد و بسیاری از برندهای لوازم آرایشی مجبور شدند برای تست محصولات خود از روش های دیگری استفاده کنند.

برای انجام تست های لوازم آزمایشی معمولا فقط از حیواناتی استفاده می گردد كه سیستم بدن شبیه به انسان ها را دارند. از جمله این حیوانات می توان به خرگوش ها، خوکچه های هندی، موش های صحرایی، موش ها، سگ ها و حتی بعضی از انسان ها اشاره داشت.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز