بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تینت لب، یک محصول آرایشی است که برای تغییر رنگ لب استفاده می شود. این تینت لب و گونه عموماً به صورت مایع یا ژلی ارائه می شود و رنگی طبیعی به لب های شما می بخشد. هنگامی که تینت لب روی لب های شما قرار می گیرد، رنگ های آن در لبان شما نفوذ کرده و با پوست لب شما ترکیب می شوند که حالتی طبیعی به خود می گیرد. یکی از مزیت های استفاده از تینت لب، ماندگاری بالای آن است که باعث می شود رنگ لب ها برای مدت طولانی حفظ شوند. این تینت لب و گونهات در رنگ های مختلفی عرضه شده اند که با سلیقه افراد مختلف تناسب دارد.

بهترین تینت لب و گونه - 12 تینت لب خارجی عالی!

بهترین تینت لب و گونه را بشناسید! | معرفی 12 بهترین تینت لب با ماندگاری بالا 

1- بهترین تینت لب اتود هاوس

بهترین تینت لب و گونه را بشناسید! | معرفی 12 بهترین تینت لب با ماندگاری بالا 

این تینت لب و گونه در 3 رنگ جذاب جهانی صورتی، نارنجی و قرمز موجود است، این تینت لب بر پایه آب بوده و در ترکیبات آن از گلیسیرین و عصاره میوه استفاده شده است، لب ها را در هر فصل سالم، انعطاف پذیر و با طراوت نگه می دارد. بسیار جمع و جور است و به راحتی در کیف های کوچکتر جا می شود. پس از خشک شدن، صاف و راحت خواهد بود. تینت لب اتود هاوس نمونه اقتصادی و به صرفه تر تینت های لب بنفیت می باشد. بسته بندی آن هم فوق العاده زیبا است و ما را به یاد لاک ها می اندازد. هر رنگ به گونه ای طراحی شده است که چهره شما را روشن کرده و زیبایی لب های شما را افزایش دهد.

2- بهترین تینت لب و گونه بنفیت

بهترین تینت لب و گونه را بشناسید! | معرفی 12 بهترین تینت لب با ماندگاری بالا 

محصولات این برند از نظر بافت بسیار نازک بوده و به سرعت به داخل لب نفوذ کرده و خشک می شوند. فرمول Swipe-and-Go برای روزهای بدون آرایش ایده آل است تا فوراً رنگی به چهره شما اضافه کند. بهترین مزیت این تینت لب و گونهات ماندگاری بالای آنها تا 8 ساعت است طوریکه رنگدانه محو نمی شود یا تکان نمی خورد حتی اگر در حال خوردن و آشامیدن باشید. پس از استفاده، فرمول مایع بسیار براق به نظر می رسد، اما وقتی رنگدانه ها جذب لب های شما میشوند، نتیجه نهایی بسیار طبیعی است و رنگی باقی می گذارد که به نظر می رسد به تازگی یک بستنی گیلاسی را تمام کرده اید.

3- پرفروش ترین تینت لب گلدن رز

بهتر است بدانید که فرمولاسیون این تینت لب و گونه شامل ویتامین E می شود که در تقویت و نرمی لب های شما تاثیر می گذارند. تینت لب گلدن رز حاووی تقویت کننده انواع میوه ها و روغن های گیاهی مانند توت فرنگی و جوجوبا است که شکلی براق و درخشان به خود می گیرد. این تینت لب و گونه دارای SPF15 است که در دو رنگ صورتی و نارنجی تولید می شود.

4- با کیفیت ترین تینت لب دیور Lip Tattoo

در حالی که این لکه لب دارای روکشی نیمه مات است، اما به لطف ماده اصلی آن، روغن گیلاس، همچنان فوق العاده آبرسان است و لب ها را ساعت ها نرم نگه می دارد. استفاده از این رنگ لب به تنهایی یا حتی به عنوان پرایمر زیر براق لب مورد علاقه تان هم امکان پذیر می باشد. ثبات رنگی این تینت لب با انجام فعالیت هایی مانند خوردن، آشامیدن، تعریق و … از بین نرفته و حتی برای شستشو آن با آب هم کمی دچار مشکل میشوید. رنگدانه های بکار رفته در این تینت لب و گونه باعث بافت مخملی آن شده می باشد.

5- تینت لب نارس Powermatte Lip Pigment

این تینت لب و گونه بافت سبکی داشته و لب های شما را خشک نمی کند. تینت لب نارس یک محصول لوکس با طیف رنگی گسترده که برای هر فصل و هر مناسبتی کاربرد دارد. این تینت لب و گونه برنده جایزه بهترین زیبایی در 14 رنگ با پوشش کامل شده می باشد. رنگدانه لب پاورمات در کنار کرم پودر نارس یک میکاپ بی نظیر را برای شما ایجاد خواهد کرد.

6- بهترین تینت لب با ماندگاری بالا تینت لب Rouge Signature لورئال

تینت لب L’Oréal نسبت به قیمتی که دارد، به اندازه نمونه های دیگر خارجی باور نکردنی می باشد. پس از خشک شدن، نمی توانید بگویید که چیزی روی لب های خود دارید. تنوع رنگی، فرمول ماندگاری طولانی و اپلیکاتور دقیق، عالی بودن این تینت لب و گونه را نشان میدهد.

7- بهترین مارک تینت لب کلارنس

این تینت لب و گونه با فرمول 77 درصدی بر پایه آب و ترکیبات کلیدی آن شامل آلوئه ورا تسکین دهنده، گلیسیرین بعنوان مرطوب کننده و عصاره برگ کاملیا سیننسیس غنی از آنتی اکسیدان (معروف به چای سبز) می باشد.

8- بهترین برند تینت لب شارلوت تیلبری مدل Tinted Love

این تینت لب و گونه از برند شارلوت تیلبری جلوه ابریشمی خیره کننده ای به جا می گذارد و ظاهری براق به لب ها می دهد. این تینت لب و گونه سرشار از ویتامین E و اسید هیالورونیک برای آبرسانی بهتر می باشد.

9- تینت لب ویکتوریا بکهام

اگر لب های شفاف تری را ترجیح می دهید، این تینت لب و گونه یک انتخاب عالی برای شماست، این تینت لب و گونه لب ها را هیدراته نگه می دارد و به لطف هیالورونات سدیم و عصاره جوانه خردل، لب ها را به طرز ماهرانه ای حجیم می کند، این رنگ لب به ویژه مورد علاقه کیت سینوت، هنرمند آرایش مشهور و مدیر خلاق زیبایی RÓEN می باشد. با یک رنگ طبیعی می تواند کل روز به لب های شما رنگ ببخشد.

10- تینت لب SuperStay Matte Ink برند میبلین

در حالی که این تینت لب و گونه از نظر اسمی به عنوان رژ لب به بازار عرضه می شود، اما دقیقاً مانند یک تینت لب عمل می کند به همین خاطر توانسته در لیست بهترین تینت لب خارجی شناخته شود. به دلیل فرمول مات خشک شدن آن کمی بیشتر طول می کشد. همانطور که از نامش پیدا است، قدرت ماندگاری فوق العاده ای دارد و تا 16 ساعت کاملاً ثبات رنگی دارد.

11- تینت لب مخملی پریپرا

بهترین تینت لب و گونه را بشناسید! | معرفی 12 بهترین تینت لب با ماندگاری بالا 

این تینت لب و گونه بهترین تینت لب برای افرادی است که عاشق لب های مخملی و لطیف هستند. پریپرا، تولید کننده پیشنهاد بسیاری از بلاگر ها و فعالین حوزه میکاپ، به عنوان برندی با کیفیت و مطمئن است. عدم استفاده از سرب و مواد مضر، ارزش خرید این تینت را بالا تر از دیگر محصولات مشابه قرار داده و شما می توانید برای تقویت لب های خود از آن کمک بگیرید. بافت محصول فوق بسیار نرم و لطیف بوده و ظاهر نهایی آن نیمه مات می باشد.

12- تینت لب مجیک یور لایف مدل 101000551

بهترین تینت لب و گونه را بشناسید! | معرفی 12 بهترین تینت لب با ماندگاری بالا 

تنوع تینت های مجیک با طراحی زیبا و دلنشین باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. این تینت لب و گونه با کیفیتی عالی و قیمت اقتصادی به بازار معرفی شد تا برای همه خانم ها قابل خرید باشد. ویتامین E موجود در محصول فوق باعث تقویت لب ها و جلوگیری از ایجاد خشکی خواهد شد. این تینت لب و گونه به سرعت روی لب ها خشک می شود و نمایی مات دارد. شما می توانید تینت مجیک را به عنوان رژگونه یا سایه چشم هم کمک بگیرید.

 

 در این مطلب بهترین تینت لب و گونه را به شما عزیزان معرفی کردیم، امیدواریم بتوانید محصول موردنظرتان را پیدا کنید و لذت ببرید. از نظر شما بهترین تینت لب چیست؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگران خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز