بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک ست براش آرایشی چیست؟ برای خرید بهترین ست براش آرایشی سراغ کدام برند برویم؟ ست براش آرایش یکی از مهمترین ابزارهای آرایش صورت است که کمک می کند بتوانید از لوازم آرایشی مثل رژگونه، سایه، کرم و ... به بهترین شکل استفاده کنید.  اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید و یا زیاد اهل آرایش کردن نیستید از براش های تکی استفاده کنید و متناسب با نیاز خود براش ها را انتخاب کنید.

براش با موی طبیعی یا مصنوعی؟

براش ها با موی طبیعی مثل موهای سمور، سنجاب، بز و… ساخته می شوند یا از موهای مصنوعی که از نایلون یا پلی استر تولید می شوند که یکی از ویژگی های خوب آن این است که عمر طولانی تری دارند.  برای لوازم آرایشی پودری مانند پنکک، سایه یا رژگونه از براش با موی طبیعی استفاده شود که راحت تر روی صورت بنشینند و برای استفاده از محصولات کرمی استفاده از براش هایی با موی مصنوعی مناسب تر است.

بهترین مارک ست براش آرایشی

براش آرایشی برند بی اچ کازمتیکس

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

این فن براش همه کاره موهای لطیفی با طراحی مخروطی شکل داشته و کمک می کند كه به صورت یکنواخت کرم پودر و یا رژگونه روی پوست تان پخش گردد. همینطور این مدل براش، گزینه مناسبی برای هایلایتر و برنزر بوده و قیمت نسبتا معقولی دارد. به علت پهنای زیادی كه سر این براش دارد، نیازی نخواهد بود كه رژگونه را چندین بار روی صورت تان بکشید. 

ست براش الف

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

ست براش الف ترکیبی از براش های چشم و صورت را داراست؛ از جمله براش مشهور سایه چشم C، برس زاویه دار برای رژگونه یا کانتورینگ و براش های کوچک کرکی. به ویژه در صورتی که مبتدی باشید، این ست براش مجموعه کاملی از هر آنچه برای آرایش کردن به آن نیاز دارید، در يک کیف کوچک ضدآب در اختیارتان قرار می دهد. در صورتی که در جست و جوی محصول باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه ای هستید، بهترین مارک براش برای شما برند الف خواهد بود.

براش آرایشی آرتیس الیت

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

این براش می تواند برای پخش کردن محصولات مختلفی از جمله کرم پودر، برنزر، رژگونه و کانتور مورد استفاده قرار گیرد؛ بنابراین جایگزین چندین براشی خواهد بود كه احتمالا در حال حاضر فضای زیادی را در کیف لوازم آرایش تان اشغال کرده اند.  با این وجود انعطاف پذیری و کارکرد فوق العاده این براش، ارزش آن را دارد كه يک بار برای همیشه هزینه کنید؛ به ویژه در صورتی که يک میکاپ آرتیست حرفه ای باشید. علاوه بر این با موهای نرم براش الیت، لطافت و نرمی بی نظیری را تجربه خواهید کرد.

براش آرایشی فنتی بیوتی

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

از این براش می توانید هم برای کانتور پودری و هم کانتور کرمی بهره مند شوید.  موهای نرم و متراکم این براش آرایشی، نمی ریزند و در نتیجه بعد از سال ها استفاده کردن از آن همچنان کارکرد خود را حفظ می کنند. محصولات آرایشی فنتی بیوتی طیف رنگی جذابی دارند اما این براش زیبای آب نباتی و صورتی رنگ، فقط علت مشهوریت آن نیست.  

براش آرایشی برند پت مک گرث

این براش با موهای نرم، مصنوعی و گنبدی شکل برنزر را به میزان کافی روی پوست تان پخش می کند. این محصولات تا به حال توانسته اند توجه میکاپ آرتیست های زیادی را در سراسر دنیا جلب کنند.

براش آرایشی برند سیگما

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

براش سیگما موهای مصنوعی و در عین حال لطیفی دارد كه کمک گرفتن از آن بسیار آسان بوده و پلک چشم تان را با رنگدانه های جذاب سایه می پوشاند.  برای حرفه ای تر زدن سایه چشم تان، به براشی نیاز دارید كه سر گرد، متراکم و کوتاهی داشته باشد. براش های سیگما در بسیاری از فروشگاه های معتبر ایران هم قابل خریداری می باشد.

براش آرایشی میکاپ فور اور 

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

سری این براش به نحوی طراحی شده كه به آسانی چند رنگ را روی پلک تان پخش و هیچ ردی از مرز رنگ ها باقی نمی گذارد. در صورتی که به سایه چشم های چندرنگ علاقه دارید، حتما باید براشی مانند این مدل برس سایه چشم میکاپ فور اور تهیه کنید تا سایه تان حالت طبیعی تری داشته باشد. از آنجایی كه موهای این براش نسبتا بلند می باشند، برای کنترل بیشتر تا حد امکان دست تان را به سر براش نزديک کنید. 

براش آرایشی برند مک

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

براش های مک در برابر ریزش مو بسیار مقاوم بوده و به علت کیفیت بسیار بالای شان اغلب برای گریم و آرایش های حرفه ای استفاده می شوند. این مدل براش برند مشهور مک هر نوع سایه چشمی، چه براق و چه مات، پشت چشم ها را می آراید. تمام براش های این ست نشکن و کاملا انعطاف پذیر می باشند.  علاوه بر این برند مشهور مک يک مجموعه 12 عددی از براش را هم تولید کرده بوده كه نسبتا قیمت مناسب و به صرفه ای دارد. 

براش آرایشی برند شانی

تمام این براش ها در يک کیف چرمی وگان جای گرفته اند. موهای برس ها ضد حساسیت و آنتی باکتریال می باشند و بنابراین در فاصله بین شست و شوی آن ها، نگرانی بابت آسیب رسیدن به پوست تان نخواهید داشت. 

این براش های حرفه ای از ترکیبی از موهای سمور، بز و اسب ساخته شده كه با هر چند بار استفاده، یکپارچگی خود را از دست نمی دهند. اگر در جست و جوی يک ست براش هستید كه بتواند شما را در تمام مراحل آرایش از سایه چشم گرفته تا کرم پودر، برنزر، رژگونه و هایلایتر همراهی کند، قطعا این ست 24 تكه از شانی گزینه ایده آلی خواهد بود. 

دسته های این مجموعه براش به صورت خاص از چوب بلوط و رزوود ساخته شده و روکش مشکی و براقی دارد.  هر کدام از براش ها سری نرم و انعطاف پذیری دارند و بنابراین پس از بارها استفاده نگران از بین رفتن آن نخواهید بود.

براش آرایشی برند منتد

براش مدادی این مجموعه از منتد ابزار مناسبی برای کشیدن خط چشم در خط مژه پایین تان و یا هایلایت گوشه های چشم می باشد. به علاوه براش مسطح این مجموعه برای کمک گرفتن از سایه های براق و رنگ های جیغ تر طراحی شده می باشد. همینطور براش پخش کننده آن برای محو کردن چین و چروک ها کاربرد دارد. 

 کیت براش اکوتولز

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

اکوتولز در بین براش های نرم حرف اول را می زند. بهترین مارک براش های ارایشی آن دسته برندها می باشند كه نرم ترین و یکنواخت ترین موها را دارند. این مجموعه اختصاصی برای سایه چشم، برنزر و پنکک طراحی شده و کمک می کند صورت تان را بدون به جای ماندن هیچ رگه یا ناهمواری رنگ کنید. براش های این برند از موهای تاکلون فوق العاده نرم، دسته های بامبو مقاوم و دیگر مواد طبیعی و قابل بازیافت تشکیل شده می باشد. 

براش آرایشی ریل تکنیک

بهترین مارک ست براش آرایشی - 13 براش آرایشی برای استفاده حرفه ای

موهای مصنوعی كه در طراحی این برس نرم و گرد به کار برده شده، امکان آرایش بی عیب و نقصی با انواع پنکک و رژگونه پودری فراهم می کند. برای زدن پنکک و محصولات پودری از این دست، لازم نیست حتما هزینه زیادی بپردازید. با این حال حتما باید براشی را تهیه کنید كه موهای نرم و لطیفی داشته باشد تا بدون ایجاد خط و خطوط، پودر را روی پوست تان پخش کند. 

براش کاور اف ایکس

این نوع براش کاور اف ایکس همه آن چیزی را كه برای زدن کرم پودر مایع لازم دارید، فراهم می کند؛ بهترین مارک براش برای کرم پودر مایع، براشی بوده كه سر تخت با موهای متراکمی داشته باشد. همینطور هیچ خط و خطوطی بر پوست تان برجای نمی گذارد. از موهای کاملا پر و متراکم آن گرفته تا اندازه مناسبی كه موجب خوش دست شدن آن شده می باشد. 

 

 

در این مطلب بهترین مارک ست براش آرایشی را به شما معرفی کردیم. از نظر شما کدام برند، بهترین براش آرایشی را تولید می کند خوشحال می شویم شما هم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را درباره خرید براش آرایشی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز