بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین محصول برای جوش صورت چیست؟ چگونه جوش صورت را کاهش دهیم؟ بهترین روش برای درمان جوش صورت کدام است؟ اگر این روزها جوش ها اعصابتان را بهم ریخته و نمی دانید چگونه و با چه روشی می توانید به درمان جوش صورت بپردازید این مطلب را دنبال کنید. بروز جوش صورت دلایل بسیاری دارد که پرداختن به آن ها از حوصله این مقاله خارج است، جوش صورت موجب ظاهر نازیبای پوست شده و حتی در مواردی اعتماد به نفس ما را کاهش می دهد. در این مطلب درمان های خانگی را کنار گذاشته ایم و به معرفی محصولات درمان جوش صورت می پردازیم.

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

بهترین محصول برای جوش صورت

بهترین تونر ضد جوش سرسیاه نوتروژینا

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

این تونر PH پوست را متعادل کرده و پوست را آبرسانی و شاداب نیز می کند. تونر نوتروژینا به طور ویژه برای افراد با جوش های سر سیاه تولید شده می باشد. توجه داشته باشید که به اطراف چشم نزنید. برای استفاده از این تونر ضد جوش سرسیاه، باید پس از پاک کردن آرایش و شستشوی صورت ،پد یا پنبه آرایشی را آغشته به تونر نوتروژینا کرده و به آرامی با حرکت دورانی پوست خود را تمیز نمایید.

بهترین ژل ضد جوش فوری نوتروژینا - بهترین محصول برای جوش صورت

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

برای استفاده از این ضد جوش، مقداری از آن را بر روی قرمزی و التهابات پوستی به جز پوست حساس نواحی چشم بمالید. بهتر است صبح و شب روزی دو بار از آن استفاده کنید.این ژل سبک و فاقد چربی بوده که تنها در عرض 4 ساعت آثار جوش ها را به کمترین میزان ممکن کاهش داده و به مرور از بین می برد. حاوی سالیسیلیک اسید بوده که به آرامی پوست را لایه برداری نیز می کند.تکنولوژی به کار رفته در این ضد جوش باعث از بین رفتن چربی های مفید و ضروری پوست نمی گردد و نمایی شاداب و زنده در صورت به ارمغان می آورد. این ژل ضدجوش، قابلیت درمان سریع آکنه را دارد و با خاصیت خشک کردن سریع جوش در عرض مدت زمان بسیار کوتاه، قرمزی و جوش های پوستی را از بین می برد.

بهترین کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

برای استفاده از این ضد جوش، باید بعد از سرم آبرسان، مقدار کافی از کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر را روی پوست صورت پخش نمایید. کرم ضد جوش ویتالیر در واقع هم یک کرم پوشاننده و هم یک کرم درمانی است که با ترکیبات موثر خود، به تعدیل مشکلات مربوط به پوست های چرب مانند چربی زیاد و آکنه کمک می کند. کرم ضد جوش اکتی ویت ویتالیر رنگ (نچرال) یک محصول ضدجوش با ساختاری مشابه کرم پودر است و برای پوست های چرب و مستعد جوش مناسب خواهد بود.

این کرم نه تنها کومدون زا نیست، بلکه یک کرم ضد جوش ودرمانی برای آکنه ها می باشد. این کرم ضد جوش، به تنظیم ترشح چربی پرداخته و با متعادل سازی آن، از چرب شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کند و حاوی ترکیبات مات کننده برای رفع براقی پوست می باشد.

بهترین سرم درمان جوش صورت میراکل سام بای می

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

برای استفاده از سرم ضد جوش، ابتدا محصول را خوب تکان دهید، سپس آن را در جهت بافت پوست بزنید. عصاره درخت چای در این ضد جوش به کنترل سبوم و پاکسازی منافذ پوست نیز کمک می کند و گیاه سنتلا آسیاتیک موجود در آن، برای تسکین و تقویت دفاعی و مراقبت از آن نیز موثر می باشد. این سرم ، مانند یک لایه بردار عمل می کند و پوست را تمیز و شفاف تر از گذشته می نماید.

کرم ضد جوش و روشن کننده والنسی

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

کرم ضد جوش والنسی با لایه برداری ملایم و از بین بردن باکتری های مولد آکنه در رفع جوش های صورت و بدن اعم از آکنه، جوش سرسیاه و معمولی نقس مهمی بر عهده دارد به همین خاطر برای انواع پوست بخصوص افرادی با پوست های چرب و مستعد آکنه بهترین گزینه می باشد.

صابون ضد جوش فلو حاوی روغن درخت چای

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

صابون ضد جوش فلو با خاصیت آنتی باکتریال و ضد التهابی روغن درخت چای طی مدت زمان نسبتا کوتاهی جوش و آکنه سطح پوست را از بین می برد و با کنترل ترشح چربی پوست منافذ پوست را کوچک می کند. این صابون یک محصول درمانی عالی برای رفع جوش و آکنه است که با حفظ رطوبت و افزایش لطافت پوست از خشکی و کشیدگی پوست بعد از مصرف صابون حلوگیری می کند.

سرم ضد جوش فارماسی حاوی روغن درخت چای - بهترین محصول برای جوش صورت

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

این سرم با جذب سریع و خاصیت آنتی باکتریال باعث نابودی باکتری های مولد آکنه می شود و هرگونه قرمزی و تورم روی پوست را از بین می برد. سرم ضد جوش فارماسی بهترین انتخاب برای پوست های چرب و مستعد جوش است که با داشتن روغن چای در ترکیباتش با از بین بردن فوری جوش و جای جوش به بهبود التهابات پوستی و افزایش شفافیت پوست کمک زیادی می کند.

بهترین ماسک درمان جوش صورت خاک رسی جو و آووکادو فریمن

بهترین محصول برای جوش صورت | معرفی 13 بهترین تونر و پماد برای درمان جوش صورت

این ماسک فریمن برای انواع پوست مناسب بوده اما به دلیل خاصیت ضد التهابی که دارد به عنوان یک محصول ضد جوش قوی برای پوست های چرب و جوش دار پیشنهاد می شود. این ماسک با خاصیت لایه برداری ملایم به راحتی می تواند پوست تان را از سلول های مرده پاک کند و با تنظیم چربی پوست در جمع شدن منافذ و رفع جوش ها اثرگذار باشد. ماسک آووکادو فریمن را می توان محصولی فوق العاده موثر برای رفع جوش های ریز پوستی و سطحی دانست که با پاکسازی عمیق منافذ به رفع چربی، آلودگی و میکروب های سطح پوست کمک شایانی می کند.

بهترین پماد برای رفع جوش

پماد سولفور

این پماد خیلی قوی می باشد. موارد استفاده آن برای جوش های باکتریایی و چرکی می باشد. چون خاصیت ضد میکروبی، ضد قارچی و ضد انگلی دارد برای درمان طیف وسیعی از جوش ها کاربرد دارد. بهترین پماد برای جوش صورت که دارای گوگرد است و برای درمان جوش های صورت خیلی خوب عمل می کند.

بنزوئیل پراکسید

ماده ای ضد چربی و ضد آکنه است و باکتری هایی را که موجب ایجاد آکنه می شوند را از بین می برند. به رفع چربی های اضافی پوست کمک کرده و سلول های مرده پوست را از بین می برند.

آداپالن بهترین محصول برای جوش صورت

این ضد جوش رتینوئیدی است که به باز کردن منافذ پوست و جلوگیری از ایجاد جوش های تازه کمک می کند. این نوع ژل یعنی آداپالن (Differin) را می توانید با قدرت 0.1 درصد تهیه کنید.

از استفاده این نوع محصولات در نواحی از بدن که دچار بریدگی، بثورات یا آفتاب سوختگی و التهاب پوستی هستند، خودداری کنید. چون در حین استفاده از ژل یک سوزش خفیف ایجاد می کند. از دیگر عوارض آن خشک شدن پوست، پوسته پوسته شدن و التهاب می باشد. به منظور کاهش این نوع علائم از مرطوب کننده غیر روغنی استفاده کنید.

بهترین درمان جوش صورت - اسید آزلائیک

این محلول بدون نسخه و با قدرت 10 درصد در دسترس می باشد. اینگونه محصولات لکه های صورت را برطرف می کنند. اسید آزلائیک بهترین محلول برای رفع جوش های صورت می باشد. میزان اندکی خاصیت ضد باکتری دارد.

بهترین پامد درمان جوش اسید سالیسیلیک

بعضی از این نوع محصولات پوستی درمانی حدود 0.5 الی 2 درصد اسید سالیسیلیک دارند. برای مقابله با جوش های جدید، اسید سالیسیلیک منافذ پوست را باز می کند.

 

در این مطلب به معرفی بهترین محصول برای جوش صورت پرداختیم و امیدواریم بتوانیم به شما کمک کنیم از شر جوش های صورتتان خلاص شوید. حالا نوبت شماست که در بخش نظرات با ما همراه شوید و بگویید کدام محصول توانسته به شما برای درمان جوش کمک کند تا با کمک شما این مطلب را کامل تر کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز