بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham Beauty)

برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام توسط یکی از طراحان مد، خواننده و شخصیت تلویزیونی انگلیسی به نام ویکتوریا کارولین بکهام راه‌اندازی شد. این برند، اکنون ۴ سال است که در حوزه تولید محصولات زیبایی فعالیت می‌کند.

اگر تمایل دارید بدانید که چطور یک خواننده سوپراستار به سمت مد و محصولات زیبایی روی آورد و برند تجاری خود را ثبت کرد؛ ادامه این مقاله را که به این موضوع و معرفی بهترین محصولات برند ویکتوریا بکام پرداختیم، دنبال کنید.

 

درباره برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام بعد از حضور موفق خود در حرفه خوانندگی و روی آوردن به صنعت مد و زیبایی؛ برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی (Victoria Beckham Beauty) را در سپتامبر ۲۰۱۹ راه‌اندازی کرد. او، به همراه یکی از بنیان‌گذاران این برند به نام سارا کریل (Sarah Creal)، محصولات این برند را در هفته مد لندن به نمایش گذاشت.

ویکتوریا بکهام که در ابتدا با نام "Posh Spice" در گروه دختران بریتانیایی Spice Girls شناخته می‌شد، در طول دهه ۱۹۹۰ در حرفه موسیقی و خوانندگی، خیلی موفق ظاهر شد. با این حال، اشتیاق بکهام به طراحی مد، او را وارد صنعت مد و فشن کرد و در نهایت برند مد خود را با نام ویکتوریا بکهام تأسیس کرد. این برند به دلیل ارائه طرح‌های شیک و مدرن، شهرت بسیار زیادی به دست آورد. سرانجام، ویکتوریا بکهام بعد از این که جایگاه خود را به عنوان یک طراح مد سرشناس تثبیت کرد، به صنعت زیبایی روی آورد. با سابقه زیادی که بکهام در صنعت مد و استایل شخصی داشت، این دور از باور نبود که برند زیبایی خود را هم ایجاد کند. درواقع، برند ویکتوریا بکهام بیوتی (VBB)، بازتابی از علاقه ذاتی بکهام به آرایش و زیبایی و پیشرفت بزرگی در مسیر فعالیت او بود.

ویکتوریا بکهام که به دنبال افزایش حضور خود در بازار جهانی و گسترش خط تولید محصولات زیبایی برند تجاری خود بود؛ برای پیشبرد اهدافش با سارا کریل، کهنه‌کار صنعت زیبایی که تجربه زیادی در توسعه و بازاریابی محصولات زیبایی داشت، همکاری کرد. تخصص Creal و ‌ایده‌های خلاقانه ویکتوریا بکهام با هم ترکیب شدند و این برند را ایجاد کردند. کریل در ابتدا سمت مدیر عاملی VBB را بر عهده داشت و تا مارس سال ۲۰۲۲ با این سمت ادامه داد. در حال حاضر، کتیا بوچمپ (Katia Beauchamp)، یکی از بنیان‌گذاران سرویس اشتراک خدمات زیبایی Birchbox، به عنوان مدیر اجرایی بعدی ویکتوریا بکهام بیوتی منصوب شده است.

محصولات برند ویکتوریا بکهام

برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham Beauty)

برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام، اولین لاین محصولات خود را به تولید لوازم آرایش مخصوص چشم مثل خط چشم، سایه چشم و پالت سایه اختصاص داد؛ اما یک ماه بعد از شروع فعالیت خود، محصولات دیگری در زمینه آرایش لب مثل رژ لب و مداد لب ضد آب را به بازار عرضه کرد.

در میان پرفروش‌ترین محصولات لوازم آرایش ویکتوریا بکهام، پالت‌های سایه چشم Smoky Eye Brick به دلیل رنگدانه‌های غنی و پیگمنت عالی که دارند، شهرت بسیار خوبی به دست آورده‌اند. از طرف دیگر، Bitten Lip Tint محصول دیگری از این برند و یک تینت لب است که بر روی لب‌ها یک رنگ طبیعی زیبایی ایجاد می‌کند و بسیار پرطرفدار است. علاوه بر این، پرایمر آبرسان Cell Rejuvenating Priming Moisturizer، محصولی چندکاره است که با آبرسانی و جوان‌سازی پوست، نظرات مثبت زیادی را به خود جلب کرده است.

در حال حاضر، محصول Contour Stylus یک قلم کانتورینگ صورت و جدیدترین محصولی است که توسط برند ویکتوریا بکام عرضه شده است. شما می‌توانید محصولات این برند را از طریق وب‌سایت رسمی آن به آدرس victoriabeckhambeauty.com یا نمایندگی‌های برند ویکتوریا بکام بیوتی داخل ایران تهیه کنید.

ویژگی محصولات برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام

ویکتوریا بکهام، زمانی که تصمیم گرفت وارد صنعت زیبایی شود، اعتقاد داشت که توجه به زیبایی باید مکمل زندگی هر فردی باشد. او تمایل داشت تا محصولات آرایشی با کیفیت و همسو با ارزش‌های خود را که جایشان در کیف لوازم آرایشی خالی است، روانه بازار کند. درواقع، برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام، تأکید زیادی بر روی زیبایی طبیعی دارد و به همین دلیل از ترکیبات مضر و شیمیایی برای محصولات خود استفاده نمی‌کند.

از طرف دیگر، ویکتوریا بکهام در نظر داشت محصولاتی را به مخاطبان خود ارائه کند که نه تنها لوکس باشند بلکه از نظر زیست محیطی هم مناسب باشند. این یعنی بسته‌بندی محصولات این برند بعد از استفاده و تمام شدن محتویات آن، قابل بازیافت و تجزیه‌پذیرند.

در حالی که محصولات آرایشی بکهام به سبب ویژگی‌های مطلوبی که دارند در سطح بین‌المللی شناخته شده و محبوب‌اند؛ تعدادی از سلبریتی‌ها هم مثل کایلی جنر و آناستازیا سوار محصولات این برند را مورد ستایش قرار داده‌اند.

بازخورد مشتریان درباره برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام

 

برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام (Victoria Beckham Beauty)

بازخورد مخاطبان، تاکنون برای محصولات لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی مطلوب بوده است و طرفداران این برند از محصولات آرایشی با کیفیتی که ارائه می‌شود، رضایت کافی دارند. درواقع، مخاطبان، این برند را به دلیل توجه به جزئیات، استفاده از بسته‌بندی مجلل و عملکرد بالای محصولاتش تحسین می‌کنند. همچنین، بسیاری دیگر از طرفداران، پالت‌های سایه این برند را بسیار خوب می‌دانند که طیف متنوعی از رنگ‌های پوست را پوشش می‌دهد.

این موفقیت ویکتوریا بکهام بیوتی در جلب رضایت مخاطبان را نه تنها می‌توان به شهرت خود ویکتوریا بکهام، بلکه می‌توان به تعهد این برند به تولید محصولات با کیفیت و خلق نوآوری نسبت داد. این برند به طور مؤثری از سبک شخصی ویکتوریا بکهام استفاده می‌کند و تاکنون، تأثیر فوق‌العاده‌ای در صنعت زیبایی داشته است.

چشم‌انداز آینده برند ویکتوریا بکام

محصولات لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی با همکاری شرکت‌های پیشرو در صنعت زیبایی تولید می‌شوند. این برند با تولید‌کنندگان و تأمین‌کنندگان معتبر همکاری می‌کند تا مطمئن شود که استاندارد‌های کیفیتی در بالاترین سطح خود رعایت می‌شوند. وجود این همکاری‌ها باعث می‌شود تا ویکتوریا بکهام بیوتی، آینده رو به رشدی داشته باشد و بتواند محصولاتی را ارائه دهد که انتظارات مخاطبانش را برآورده می‌کند.

جمع‌بندی

برند لوازم آرایشی ویکتوریا بکهام بیوتی، منعکس‌کننده اشتیاق بکهام برای ارائه محصولات زیبایی با کیفیت و ارگانیک است. این برند با تأکید بر نوآوری، جایگاه خود را در صنعت سلامت و زیبایی تثبیت کرده است و همچنان طرفداران زیادی را مجذوب خود می‌کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز