بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نظرات در مورد کرم سیکالفیت اون در سایت های مطرح دنیا چه بوده است؟

کرم سیکالفیت یک محصول ترمیم کننده است که می‌تواند از طریق تقویت ساختار پوست، چروک‌ها را کاهش داده و پوست را نرم و لطیف کند. این محصول از طریق ترکیبی از مواد موثره مانند سولفات مس، روی و آهن، که خواص ضدعفونی کننده و ضدباکتری دارند، عمل می‌کند. همچنین حاوی آب چشمه حرارتی اون در فرانسه است که خاصیت درمانی و التیام بخشی دارد. کرم سیکالفیت پلاس اون به ترمیم و بهبود پوست آسیب دیده و التیام زخم‌ها کمک می‌کند. این کرم برای استفاده در مواردی مانند زخم‌ های جراحی، آسیب‌های پوستی مانند جای جوش، رد بخیه، شقاق سینه، سوزش ناشی از ادرار سوختگی و آفتاب سوختگی و ... مناسب است.

البته بهتر است قبل از هر چیز، راهنمای استفاده، دستورالعمل‌های مربوطه و نظرات مصرف کنندگان درباره عملکرد سیکالفیت اون را به دقت مطالعه کنید. در صورت لزوم با پزشک نیز میتوانید مشورت کنید.

نظرات در مورد کرم سیکالفیت اون در سایت های مطرح دنیا چه بوده است؟

 

مصرف کنندگان کرم سیکالفیت اون چه نظری درباره عملکرد این محصول داشته اند؟

سایت آمازون

نظر کاربر اول:

من در ساحل خلیج تگزاس زندگی می کنم. این کرم رو از سایت آمازون سفارش دادم و نگران 2 فازه شدن آن بودم. وقتی به دستم رسید کرم 2 فاز شده بود اما در اینترنت خوانده بودم، لوله خود را در آب گرم فرو کردم، حدود 5 دقیقه آن را گذاشتم و آن را به شدت تکان دادم. دوباره این روند را تکرار کردم و موفقیت آمیز بود!

پس از استفاده متوجه شدم که این مرطوب کننده و التیام بخش ترین کرمی است که تا به حال دیده ام. بسیار غلیظه اما به خوبی پخش و کاملا جذب پوست می شود و هیچ گونه چربی باقی نمی گذارد که این موضوع بسیار مهم است زیرا من پوست چرب دارم. من این را برای کمک به قرمزی های روی پوستم خریدم. معمولاً، کرم‌های ضخیم‌تر صورت مانند این باعث ایجاد آکنه یا مسدود شدن منافذ پوستی می‌شوند، اما این یکی اینطور نیست.

نظر کاربر دوم:

پس از اینکه کرم را روی صورتم گذاشتم و بلافاصله احساس سوزش کردم. تمام صورتم قرمز شد. شوهرم دقیقا کنارم بود و از چیزی که می دید عصبانی بود. مجبور شدم آن را بشوییم و واقعاً روی پوستم سوخته بودم. من احساس می کنم که این کرم ممکن است تقلبی باشد.

نظر کاربر سوم:

من پوست حساسی دارم که خشک می‌شود و روی گونه‌هایم قرمزی زیادی دارم، که برای آن معجزه کرده!! من تقریباً هر روز از آن برای مناطقی از صورتم که نیاز به رطوبت و تغذیه اضافی دارند استفاده می کنم. من حتی اخیراً استفاده از آن را برای کودک نوپایم برای زمانی که صورتش ترک می خورد شروع کرده ام.

نظر کاربر چهارم:

من این کرم را دریافت کردم زیرا می خواستم روتین مراقبت از پوست خود را به روز کنم و این یک مکمل عالی است. پس از هر بار استفاده پوست را بسیار نرم می کند و این احساس برای مدتی باقی می ماند. کرم آنقدرها رایحه ندارد و پوست حساس را تحریک نمی کند. تنها مشکل من با این کرم زمانی است که برای اولین بار در بطری را باز کردم موجی از آب بیرون ریخت که فکر نمی کنم تقصیر فروشنده باشد بلکه نحوه نگهداری آن باشد. غیر از این عالیه

سایت برند اون Avene

کامنت کاربر اول:

بخاطر بیماری سرطان تحت برداشتن جزئی سینه قرار گرفتم، پس از 2 عمل جراحی، جراح اکیداً توصیه کرد که جای زخم ‌هایم را با سیکالفت ماساژ دهم. امروز زخم های من عملاً نامرئی هستند. این بهترین کرم ترمیم کننده دنیاست.

کامنت کاربر دوم:

باید اعتراف کنم که سیکالفیت یک کرم فوق العاده است. التیام زخم، نیش حشرات، و همچنین برای صورت. این کرم واقعا موثر است و بعد از دو هفته استفاده از لکه ها را کاهش می دهد.

کامنت کاربر سوم:

من تقریبا هر روز از آن استفاده می کنم، برای خودم و بچه هام، و برای تغییر پوست های خیلی قرمز، خراش دار، آسیب دیده و عفونی کردن کاربرد دارد.

سایت easypara

دیدگاه کاربر اول:

من در چند ماه اخیر چند سوختگی درجه دو تا سه داشتم که در حین آشپزی برایم اتفاق افتاده بود. وقتی این کرم را زدم خیلی زود خوب می شوند و هیچ اثری از خود باقی نمی گذارند. اگر استفاده از این را فراموش کنم، پوست من حداقل دو برابر بیشتر طول می کشد تا بهبود یابد و لکه های قرمز مدت بسیار طولانی تری باقی می مانند.

دیدگاه کاربر دوم:

من واقعا هیجان زده بودم که این کرم را خریدم، اما به هر دلیلی برای پوست من کار نکرد. قطعا برای افراد دیگر مفید بوده، اما متأسفانه برای من، قرمزی اطراف بینی و دهانم را تشدید کرد. من طبق دستورالعمل ها حدود یک هفته عمل کردم، اما کار نکرد.

دیدگاه کاربر سوم:

من سالها پیش روی پایم ملانوم داشتم و متخصص پوستم به من گفت که بافت اسکار بجا مانده از آن هرگز مانند بقیه پوست من نخواهد بود، زیرا همیشه از خشکی آن شکایت دارم. نسبت به بقیه پوستم خیلی احساس خشکی می کنه. هر بار که از این محصول استفاده می کنم، احساس می کنم که بافت اسکار من رطوبت اضافی مورد نیاز خود را دریافت می کند.

سایت دیجی کالا

اولین نظر :

بنظرم ۲۰۰ تومن گرانتر ولی از داروخانه تهیه کنید. من با توجه به نظرات فروشنده مناسب رو انتخاب کردم ولی برخلاف نظرات هم تاریخش گذشته هم دوفاز شده و بعد از باز کردن بسته و جعبه متوجه تاریخش شدم امکان مرجوع نبود

دومین نظر :

برای ترمیم زخم کاملا موثره

سومین نظر :

عالی نتیجه سریع به خصوص اگر با ژل اسکارش باهم استفاده بشن

فروم نی نی سایت

سوال: کیا تا حالا از کرم سیکالفیت اون استفاده کردن؟

پاسخ اول:

من بینیمو ک عمل کردم دکتر برا زخمای جای بخیه تجویز کرد و خوب بود راضی بودم.

پاسخ دوم:

زیر چونه دخترم سوخته بود مدتها سیکالفیت زدم بیشتر از یکی دوماه آخر سر دیگه خسته شدم البته هیلی هم مرتب نمیزدم براش ولی جاش پیدا بود ولی چون زیر چونه اش بود همینطوری معلوم نمیشد من هم بیخیالش شدم ولی الان دیگه جاش واقعا رفته،بیشتر فکر کنم خودش پوستش ترمیم شد تا اثر سیکالفیت.

پاسخ سوم:

فقط اگه مرتب استفاده کنی اثر میکنه برا جای لیزر استفاده کردم جواب داد

جمع بندی:

کرم‌های ترمیم‌کننده معمولاً حاوی موادی مانند ویتامین ‌ها، آنتی ‌اکسیدان‌ ها، پپتیدها، روغن‌ ها و مواد مرطوب‌کننده هستند که به ترمیم و بازسازی پوست کمک می‌کنند. این مواد می‌توانند در تغذیه و تقویت ساختار پوست، بهبود الاستیسیته و کلاژن پوست کمک کرده و بازسازی سلول‌های آسیب دیده را تسریع کنند.

کرم سیکالفیت اون به عنوان یک کرم‌ ترمیم‌کننده دارای مواد ضد التهاب و ضد عفونی کننده نیز میباشد که در بهبود واکنش‌های التهابی و جلوگیری از عفونت‌ ها نقش دارند. اگر پس از خواندن نظرات کاربران در سایت های مختلف مبنی بر نحوه عملکرد سیکالفیت پلاس اون Avene این کرم‌ را خریدید، باید آن را به منطقه مورد نیاز روی پوست مالیده تا به مرور زمان به ترمیم و بازسازی پوست کمک کند. فروشگاه عسل بانو کرم سیکالفیت اون را به صورت اصل و اورجینال با بهترین قیمت ارائه مینماید. ضمن اینکه اگر پس از ارسال محصول 2 فاز شده بود میتوانید آن را بدون هیچ مشکلی مرجوع کرده و کرم جدیدی تحویل بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز