بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین ریمل های حجم دهنده در کدام برند ها تولید می شوند؟ پرفروش ترین برند ریمل چیست؟ یکی از رازهای داشتن چهره ای زیبا و چشمانی جذاب، مژه های پرپشت و بلند می باشد، ریمل ها به منظور زیباتر کردن مژه ها تولید شده اند و در انواع بلند کننده، پرپشت کننده و ... وجود دارند. همانطور که از اسم ریمل حجم دهنده پیداست حجم مژه ها را افزایش داده و باعث پرپشت شدن مژه ها می گردد. اگر از مژه های کوتاه و کم پشت خود خسته شده اید مقاله بهترین ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده را از دست ندهید!

معرفی بهترین مارک های ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده

ریمل دوسه

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

بی شک برند دوسه تولید کننده بهترین ریمل حجم دهنده در بازار جهانی می باشد. ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک، با کمک برس مخروطی و بزرگی که دارد تک تک مژه ها را از هم جدا می کند و به جز حجم، طول مژه ها را افزایش دهد. این بافت مژه ها را خشک نکرده و رطوبت آن ها را حفظ می کند. مزایای ریمل دوسه پخش نشدگی، پوسته پوسته نشدن و عدم چسبیدن مژه ها می باشد. بافت ریمل پانک، نرم و یکدست بوده و رنگدانه های بسیار سیاهی دارد که به چشم ها، حالتی زیبا و طبیعی می بخشد.

ریمل اسنس مشکی

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

این ریمل پرطرفدار حجم دهنده بافت بسیار سبکی دارد و هیچ ریزشی در زیر چشم ایجاد نمی کند. اگر به دنبال داشتن چشمان نافذ و زیبا و مژه های بلند و فر می باشید این ریمل انتخاب مناسبی برای شماست. مژه ها با ریمل اسنس مشکی پرپشت شده و رنگ مشکی بسیار زیبا و طبیعی به خود می گیرند.  اگر به صورت روزانه هم از این ریمل استفاده می کنید نه تنها برای چشم ضرری ندارد بلکه مواد موجود در آن باعث تقویت مژه هم می شود.

این ریمل حجم دهنده یک برس فیبری با دو لبه شکاف دار دارد که شامل فرچه هایی کوچک هستند. این مزیت باعث شده رنگدانه های بیشتری در خود جای داده و حجم مژه ها را بیشتر کنند.

ریمل بل مشکی

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

ریمل بل مشکی را هم می توانیم در لیست محبوب ترین ریمل حجم دهنده قرار دهیم. ریمل حجم دهنده بل با حجم دهندگی و بلند کنندگی مژه های بلند و کوتاه تا چند برابر حالت اول توانسته است مشتریان زیادی داشته باشد. ریماین ریم از مواد شیمیایی و گیاهی ساخته شده است و برای همه چشم ها سازگار بوده و حساسیتی ایجاد نمی کند.

ریمل لاندن سبز

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

ریمل سبز لندن یکی از پرفروش ترین ریمل پرپشت کننده بوده که دارای قیمت بسیار مناسبی هم می باشد. این ریمل حاوی اسیدهای آمینه بوده که باعث تقویت مژه ها می شود. ریمل لاندن سبز با کمک ویتامین ها مژه ها را تقویت می کند. ریمل سبز مناسب چشم های حساس بوده و اگر از لنز استفاده می کنید انتخاب مناسبی برای شماست. در ساخت این ریمل مواد مضره پارابن استفاده نشده و برای چشم ها حساسیتی به وجود نمی آورد.  بافت الیافی خاص ریمل سبز مژه ها را سنگین نکرده و سبب می شود شما احساس سبکی روی مژه ها داشته باشید.

ریمل دیپ رومنس

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

ریمل حجم دهنده دیپ رومانس مدل DR-01 Deep Romance یک برند مطرح آلمانی بوده که در مدتی کوتاه توانسته است به جایگاه محبوب و مناسبی در میان بانوان برسد. این ریمل الیاف و رنگدانه های مشکی دارد که بعد از استفاده زیبایی چشمان را چند برابر می کند و حجم دهندگی فوق العاده ای به مژه های شما می دهد. این محصول حجم دهندگی زیادی برای مژه ها به ارمغان می آورد و بدون هیچ بو و رایحه می باشد. دیپ رومنس برای کسانی که به بوی لوازم آرایشی حساسیت دارند بهترین انتخاب می باشد.

ریمل یورن

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

ریمل حجم دهنده سوپر لش یورن مناسب افرادی است که مژه های کم پشت و کم حجم دارند و می خواهند با کمک ریمل، مژه های خود را جدا کرده و حجم دهند. فرمولاسیون ریمل یورن از ایجاد ماسیدگی و لکه روی مژه ها جلوگیری کرده و سبب می شود ریمل به سرعت روی مژه خشک شود.

رنگدانه های کاملا مشکی ریمل یورن ترکیبی بسیار مناسب برای افزایش حجم دهی به مژه ها می باشد. این ریمل به خوبی مژه ها را از هم تفکیک می کند. با ویتامین های موجود در فرمولاسیون خود سبب تقویت مژه ها می شود.

ریمل ایزادورا بیگ بلد

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

ریمل حجم دهنده ایزادورا حجم دلخواهی را به مژه های شما می دهد. این ریمل مورد تایید متخصصان پوست بوده و به چشم و مژه های شما آسیب نمی رساند. این ریمل با قابلیت حجم دهی مژه ها را بسیار خوش حالت خواهد کرد و از نوع ماسکاراهای حجم دهنده و حالت دهنده بوده و برسی منحصربه فرد دارد که تمام مژه ها حتی مژه های ریز گوشه چشم را پوشش می دهد. اگر چشمان حساس دارید و یا از لنز استفاده می کنید ایزادورا برای شما انتخاب خوبی است.

ریمل بل آبی

بهترین ریمل های حجم دهنده 2022

ریمل بل آبی حجم دهنده با فرمول عملکرد دوگانه نه تنها حجم، بلکه طول مژه ها را هم افزایش می دهد. این برند از قدیمی ترین ها در بازار آرایشی بوده و از گذشته مورد علاقه مصرف کنندگان بوده است.  ریمل بل آبی حجم دهنده BIG LASH با برسی مخروطی با الیاف حجم دهنده دارد که به صورت ویژه برای به دست آمدن بیشترین حجم ممکن طراحی شده است. ریمل bell برای ایجاد حجمی فوق العاده و بدون ایجاد چسبندگی مناسب بوده و بدون تجمع مایع ریمل روی مژه ها، آن ها را حجیم و پرپشت می کند.

 

خب، به پایان مقاله معرفی بهترین ریمل های پرپشت کننده رسیدیم. نظر شما درباره برندهایی که معرفی کردیم چه بود؟ اگر موردی را در لیست پرفروش ترین ریمل های حجم دهنده از قلم انداخته ایم در بخش نظرات به ما بگویید تا آن را هم اضافه کنیم!



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 2.4 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز