بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در این مقاله قصد داریم به شما بهترین شامپو برای موهای چرب را معرفی کنیم. افراد زیادی هستند که سوال می کنند پرفروش ترین شامپو برای موی چرب کدام است؟ بهترین شامپو موهای چرب از نظر کاربران کدام برند انتخاب شده است؟

اگر موهای چربی داشته باشید به خوبی در جریان دردسرهای آن هستید، این موها حتی یک روز یا چند ساعت بعد از حمام انقدر چرب می شوند که انگار ماه هاست پا به حمام نگذاشته اید! چرا این اتفاق رخ می دهد؟ چه راهی هست که بتوانیم این معضل را حل کنیم و چربی پوست سر و موی خود را کنترل کنیم؟ بهترین چاره برای رهایی از چربی مو استفاده از محصولات مراقبتی مناسب است که برای موهای چرب ساخته شده اند و هدفشان همین است که به شما کمک کنند چربی موهای خود را کنترل کنید.

اگر از امتحان کردن شامپوهای مختلف خسته شده اید و نتیجه ای نگرفته اید این مطلب دقیقا برای خود شما نوشته شده است، زیرا در این مطلب کاربردی مناسب ترین شامپو برای موهای چرب را معرفی کرده ایم که از دیدگاه کاربران انتخاب شده اند، پس با ما همراه شوید.

 

شامپو درمان شوره مو یانسی پروفشنال

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

اولین شامپوی که تحت عنوان بهترین شامپو برای موهای چرب معرفی می کنیم یانسی است که علاوه بر کنترل چربی از شر شوره سر هم شما را خلاص می کند. ترکیبات این شامپو مولتی ویتامین های ضد چربی هستند که چربی روی پوست سر و مو را جذب می کند تا بتوانید لطافت و شادابی را تجربه کنید. پیریتیون روی هم ترکیب بعدی این شامپو است.

شامپو ویتامینه فابریگاس حاوی عصاره فلفل مناسب موی چرب

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

فابریگاس هم بیکار نشسته و شروع کرده است به تولید شامپویی که کاربران از آن به عنوان برترین شامپو موی چرب یاد کرده اند، این شامپوی پرطرفدار مخصوص موهای چرب دارای عصاره فلفل است و علاوه بر تقویت فولیکول های موی سر، باعث گردش خون در پوست سر به صورت حرفه ای و سریع تر می شوند. پس اگر رشد موهای شما کوتاه هم شده می توانید از این محصول استفاده کنید.

شامپو ضد ریزش نوپریت مدل Nopri Forte G مناسب موی چرب

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

اگر هم موهای چربی دارید و هم این که ریزش آن ها شما را کلافه کرده باید همین امروز به فروشگاه یا داروخانه ها بروید و یک شامپو ضد ریزش نوپریت مدل Nopri Forte G مخصوص موی چرب خریداری کنید! این شامپو مخصوص موهای چرب و ریزش دار است که برای فصول گرم سال معجزه می کند. آنزیم ضد چربی این شامپو باعث حذف روغن اضافه پوست سر و موهای شما شده و در نتیجه موهایی با لطافت و شادابی بالایی را به شما هدیه می دهد.

شامپو سیلوکسان حاوی عصاره نعناع مناسب موی چرب

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

خواص دارویی و شگفت انگیز نعناع دیگر از کسی پنهان نیست، این گیاه محبوب در رشد و تقویت مو بسیار خوب عمل کرده و به خاطر وجود ویتامین و مواد معدنی متعدد، در بسیاری از محصولات بهداشتی به کار رفته است، برند سیلوکسان هم توانسته است با تکیه بر نعناع و خواصی که برای پوست و مو دارد یکی از پرطرفدارترین شامپو موهای چرب را بسازد و وارد بازار کند.

شامپو تنظیم کننده چربی موی مای مدل Oilomed

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

در ترکیبات شامپوی مای مدل Oilomed عنصرهای معدنی “روی” و “مس” برای آبرسانی و محافظت مو استفاده شده است. این محصول تنظیم کننده چربی مو بوده و غدد سباسه را تنظیم می کند و همینطور وظیفه سبوم و پاکسازی پوست سر و مو را برعهده دارد. این محصول تقویت مویرگ های سر را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. اگر به دنبال یک شامپوی مناسب موهای چرب هستید که هر چه سریع تر شما را از چربی اضافه پوست سر و موها نجات دهد از این محصول استفاده کنید.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سریتا مناسب موی چرب

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

اگر به خاطر کنترل چربی پوست و موی خود هر روز به حمام می روید و این موضوع باعث شده است با ریزش موها مواجه شوید باید از بهترین شامپو برای موهای چرب برند سریتا استفاده کنید. شامپوی تقویت و ضد ریزش موهای چرب سریتا، با جوانه گندم، بابونه، رزماری و مریم گلی فرمول بندی شده است. این شامپو از ریزش مو و از رشد قارچ کف سر جلوگیری می کند.

شامپو روزانه لافارر مناسب موهای چرب و کدر

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

برای استفاده روزانه هم می توانید از شامپوی روزانه موهای چرب لافارر استفاده کنید. این شامپو ریشه های موی شما را از حساسیت و التهاب دور نگه می دارد و دشمن درجه یک و چربی موهاست. همچنین رایجه شامپو استم سل مناسب موهای چرب برای کنترل چربی اضافه مو در فصل گرما می توانید از شامپو مخصوص موهای چرب استم سل استفاده کنید و از نتیجه استفاده از این محصول پرطرفدار شگفت زده شوید! شادابی و درخشندگی موهای خود را با این شامپو یک بار دیگر ببینید!

شامپو کامان مدل Hair Water مناسب موهای چرب

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

اگر به دنبال یک شامپوی فاقد سولفات برای موهای چرب خود هستید برند کامان می تواند انتظارات شما را براورده کند. این شامپو برای موهای چرب و حساس بسیار مفید است و همینطور به نرم شدن موها و تعادل پوست سر کمک زیادی خواهد کرد. در صورتی که موهای رنگ یا دکلره شده داربد هم می توانید از این محصول نتایج خوبی بگیرید.

شامپو مورینگا و چای سبز سینره

بهترین شامپو برای موهای چرب 2022

برند سینره هم در زمینه تولید شامپو برای موهای چرب هم حرفی برای گفتن دارد، این شرکت بزرگ و محبوب توانسته است شامپویی را با عصاره چای سبز تولید کند و طراوت و شادابی را به بهترین شکل به موهای شما برگرداند. این شامپوی اعجاب انگیز چربی موها را نابود می کند، ضد شوره است و همین برای درمان ریزش مو هم انتخاب بسیار مناسبی است.

 

نظر شما درباره برندهایی که تحت عنوان بهترین شامپو مخصوص موی چرب معرفی کردیم چه بود؟ از نظر شما بهترین شامپو برای موهای چرب کدام گزینه است؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات، به ما برای کامل تر کردن این مطلب کمک کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز