بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر موهای رنگ شده ای دارید باید به دنبال بهترین شامپو مخصوص موهای رنگ شده بگردید تا موهای شما کیفیت خود را حفظ کنند. در این مقاله می خواهیم ببینیم که بهترین شامپو مخصوص موهای رنگ شده کدام است؟ پرفروش ترین شامپو برای موهای رنگ شده در کدام برند قرار دارد؟

شما برای رنگ کردن موهای خود متحمل وقت و هزینه خواهید شد، از این رو طبیعی است برای حفاظت بهتر آن ها سعی کنید با شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده آشنا شوید. اگر شامپوی مخصوص موهای رنگ شده خود را درست انتخاب کنید مدت ماندگاری رنگ موی شما افزایش پیدا خواهد کرد و همینطور آسیب هایی که در حین فرایند رنگ کردن مو به مو وارد شده است تا حد زیادی جبران می گردد. با ما همراه شوید و ببینید پرفروش ترین شامپو موی رنگ شده از نظر کاربران از چه برندهایی هستند!

 

شامپو موی رنگ شده سینره

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

اولین محصول تحت عنوان بهترین شامپو برای موهای رنگ شده لیست خود را از برند محبوب و پرطرفدار سینره شروع می کنیم. سینره دارای محصولات آرایشی، بهداشتی و مراقبتی زیادی است که با بهترین فرمولاسیون تولید شده اند. شامپوی مخصوص موهای رنگ شده سینره از ترکیبات طبیعی تشکیل شده که نقش بسزایی در حفظ و ترمیم مو دارند، عصاره انار برای افزایش درخشندگی، طراوت و نرمی مو و همچنین پلیمرهای کواترنیزه شده برای تثبیت رنگ و حفاظت از موها در این محصول وجود دارند.

شامپو Stem Cell مخصوص موهای رنگ و هایلایت شده

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

اگر بعد از رنگ کردن موهای خود با خشکی مو هم مواجه شده اید این محصول می تواند به معنای واقعی معجزه کند! این شامپو از ترکیبات روغن امگا سه، روغن گل گاوزبان، کالاندولا و ویتامین B5 ساخته شده و به بهترین شکل به موهایی که بر اثر رنگ و دکلره خشک شده اند آبرسانی می کند.

شامپوی آریووال با مدل GY

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

شامپوی آریووال محصول پرفروش انگلستانی بوده که با فرمولاسیون مخصوصی برای موهای رنگ شده تولید شده است. این شامپو مقدار بسیاری گلیسیرین دارد که با نابودی خشکی ساقه مو، به شما موهایی شاداب هدیه می دهد. ناگفته نماند که قیمت این شامپو بسیار مناسب است. این شامپو فرمول متعادلی دارد و می توان از آن برای شست و شوی روزانه موهای رنگ شده کمک گرفت.

شامپو موی رنگ شده کامان

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

شوینده ­ای ملایم برای از بین بردن چربی آلودگی ها از مو و تثبیت رنگ مو است. شامپو موی رنگ شده کامان فاقد ترکیبات سولفات و هرگونه مواد شیمیایی مضر بوده و به موها آسیب نمی ­رساند. این شامپو خاصیت ترمیم کنندگی دارد و از موهای ضعیف و شکننده به خوبی محافظت می­ کند. همچنین این محصول در بازسازی و احیای موهای آسیب دیده موثر است و از کدر شدن و تغییر رنگ دادن موها جلوگیری می ­کند. استفاده از شامپو باعث از بین رفتن خشکی و وزی موها شده و لطافت، نرمی و درخشندگی را به موهای شما می­ بخشد.

شامپو موی رنگ شده لافارر

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

شامپو مخصوص موهای رنگ شده لافارر فرمولاسیون گیاهی دارد که به غیر از تثبیت رنگ مو، جان بخش موهای آسیب دیده است. استفاده از این شامپو لطافت و ابریشمی مو را به دنبال دارد و شاهد افزایش درخشندگی و طراوت موها خواهید بود. عصاره این شامپو گیاهانی مثل دم اسب، آلوئه ورا، گل همیشه بهار، سبوس برنج، رزماری، گزنه، سدر، آویشن، بابونه آلمانی، آرموراسیا، حنا و پروتئین های هیدرولیز شده ابریشم می باشد که فولیکول های مو را تغذیه و تقویت کرده و افزایش گردش خون پوست سر را به دنبال دارد.

شامپو موی رنگ شده لورال

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

برند محبوب و فرانسوی لورال هم با تولید شامپوی موهای رنگ شده حرفی برای گفتن دارد، PH مناسب این شامپو علاوه بر پاکیزگی حفظ رنگ مو، ترمیم و بازسازیرا به دنبال دارد. استفاده از این شامپو موهای شما را از نوک تا ریشه تغذیه می­ کند و ماندگاری رنگ را افزایش می­ دهد. این شامپو موهای شما را در برابر اشعه ­های UVA و UVB محافظت می ­کند. اگر پس از رنگ کردن موهای شما با زبری مواجه شده، این شامپو در صافی، نرمی و درخشان کردن موها به شما کمک می کند.

شامپو موی رنگ شده داو

بهترین شامپو برای موهای رنگ شده 2022

آخرین محصولی که آن را در لیست پرفروش ترین شامپو برای موهای رنگ شده قرار داده ایم از برند محبوب داو می باشد، این شامپو دارای فایبر اکتیو است که باعث بازسازی مو از داخل می گردد. این شامپو دارای سرم میکرو مرطوب کننده بوده که و آب رسانی عمقی دارد و همینطور و رطوبت منحصر به فردی در مو به وجود می آورد. از ویژگی­ های دیگر این محصول می­ توانیم به حفظ بافت مو، طراوت و شادابی، جلوگیری از آسیب دیدگی و ریزش مو اشاره داشت.

 

امیدواریم بتوانید با کمک مطلب معرفی شامپوهای پرفروش موهای رنگ شده، بهترین شامپو را برای موهای رنگ شده خود انتخاب کنید. در صورتی که شامپوی موردنظر شما در این لیست قرار نداشت در بخش نظرات اعلام کنید تا آن را هم به لیست اضافه کنیم!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: