بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ریزش موهای شما هم باعث شده است به فکر خرید بهترین شامپو برای ریزش مو بگردید؟ نمی دانید پرفروش ترین شامپو برای قطع ریزش مو در کدام برند قرار دارد؟ شامپوی خوب برای درمان ریزش مو را چگونه بشناسیم؟ ما در این مقاله لیستی از بهترین شامپو درمان ریزش مو فراهم کرده ایم تا به شما کمک کنیم در کمترین زمان درمانی برای موهای خود پیدا کنید.

این روزها با تغییر ترکیبات مواد غذایی، آلودگی آب و هوا و زندگی نا سالم شاهد افزایش ریزش مو در خانم ها و آقایان هستیم. افراد زیادی هستند که بعد از شانه کردن موهای خود با گوله بزرگ مو رو به رو می شوند که به آن ها نشان می دهد ریزش موی بسیار شدیدی دارند. ریزش موها به مرور باعث کم پشتی و حتی طاسی می گردد. پس باید قبل از این که موهای شما در اثر ریزش کمتر و کمتر شوند راه چاره ای پیدا کنید. استفاده از شامپوهای ضد ریزش مو یکی از راهکارهایی است که می تواند تا حدودی برای رفع این مشکل تاثیرگذار باشد. در این مقاله قصد داریم به صورت خلاصه اما مفید پرفروش ترین شامپو برای ریزش مو را به شما معرفی کنیم!

 

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش سینره

6 بهترین شامپو برای ریزش مو

اولین محصول در لیست معرفی بهترین شامپوهای ضد ریزش مو، از برند معروف و پرطرفدار سینره است. محصولات این برند کیفیت و قیمت مناسبی دارند که می توانید از آن ها نتیجه خوبی بگیرید. شامپو ضد ریزش و تقویت کننده سینره محصول تخصصی برای تقویت و جلوگیری از ریزش مو بوده که به تحریک رشد موها هم کمک می کند. این محصول دارای عصاره Saw Palmetto بوده که نخل بومی آمریکاست و یکی از مهم ترین ترکیبات ضد ریزش در شامپوهای حرفه ای می باشد. مواد آنتی آندروژنیک در این شامپو به کاهش ریزش مو کمک کرده و کم کم چربی مو را کاهش می دهد. اگر موهای چربی دارید که ریزش آن ها شما را کلافه کرده است باید از این محصول استفاده کنید.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو فولیکا

6 بهترین شامپو برای ریزش مو

بگذارید ادامه مطلب را با برند فولیکا ادامه دهیم. شامپوی ضد ریزش فولیکا با بالا بردن حرکت خون در پوست سر افزایش رشد موها را به دنبال دارد و همینطور با افزایش ضخامت موهای شما باعث نابودی شکنندگی موها می گردد. این شامپو از ویتامین B6 و B7 و عصاره گیاه آرنیکا تولید شده و رایحه بسیار خوبی هم از خود به جا می گذارد.

شامپو ضد ریزش ایروکس مدل Nettle Extract

6 بهترین شامپو برای ریزش مو

یک شامپو ضد ریزش ارزان قیمت و با کیفیت است که افراد زیادی را شیفته خود کرده است. این محصول برای موهایی که چرب و معمولی هستند مناسب است. ترکیبات این شامپو ویتامین B5 , ویتامین E است که در جلوگیری ریزش مو تاثیرات زیادی دارند.

شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو مومیا

6 بهترین شامپو برای ریزش مو

اگر اسم شامپو ضد ریزش موی مومیا را در این لیست نمی آوردیم بی لطفی بسیار بزرگی بود، این شامپو جزو قوی ترین شامپو ضد ریزش شناخته می شود که از عصاره رزماری، دم اسب، کافیین، بابونه و ویتامین B5 تشکیل شده است. مزیت دیگر این شامپو تنظیم چربی پوست سر است.

شامپو ضد ریزش و تقویت کننده مو استم سل

6 بهترین شامپو برای ریزش مو

اگر به دنبال بهترین شامپو ایرانی برای ریزش مو هستید شامپوی تقویت کننده استم سل از سری Pro می تواند بهترین انتخابی باشد که تا به حال کرده اید. اگر موهای خود را کراتین، صافی و ریباندینگ کرده اید هم می توانید از این شامپو بهترین نتیجه را بگیرید. این محصول فاقد سولفات بوده و به حالت پذیری ،درخشندگی موها کمک زیادی خواهد کرد.

شامپو ضد ریزش موهای چرب استم سل

6 بهترین شامپو برای ریزش مو

این محصول هم از برند سم استل است، با این تفاوت که برای موهای چرب و افرادی که پوست سر چرب دارند مناسب است. اگر مشکلات ریزش مو و چربی مو را باهم دارید این شامپو می تواند به صورت معجزه آسایی به شما کمک کند و تنها چند بار بعد از استحمام نتیجه آن را به وضوح مشاهده خواهید کرد.

 

خب، امیدواریم مقاله معرفی بهترین شامپو برای قطع ریزش مو حسابی به کارتان آمده باشد! خیلی خوشحال می شویم در بخش نظرات نظر شخصی خود را بابت استفاده از این محصولات بدانیم، پس شما هم به ما بپیوندید و برای کامل شدن این مطلب به ما کمک کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز