بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

به نظر شما بهترین مارک خط چشم کدام است؟ پرفروش ترین خط چشم ها از کدام برند انتخاب شده اند؟ کدام توانسته است بهترین خط چشم را بسازد؟ با ما همراه باشید تا باهم بهترین برند خط چشم ها را بررسی کنیم!

از همان قدیم ها همیشه چشم های مشکی جذابیت خاصی داشتند و خانم ها سعی می کردند با وسایلی مثل سرمه چشم های خود را برجسته تر و گیراتر نشان دهند. کم کم با پا گذاشتن خط چشم ها به عرصه سلایق تغییر پیدا کرد و خط چشم ها تبدیل به یکی از مهم ترین بخش های آرایش صورت شدند. حالا شاهد مدل های زیادی از خط چشم ها هستیم که هرکدام به نحوی می توانند به ما برای بخشیدن حالت و جلوه به چشم ها کمک کنند. اما ما قصد داریم به شما کمک کنیم که در میان برندهای مختلف خط چشم، بهترین ها را انتخاب کنید.

 

خط چشم بیو

بهترین مارک خط چشم 2022

بگذارید لیست بهترین خط چشم ها را از برند شناخته شده بیو شروع کنیم، برند آلمانی که در همه جای جهان معروف بوده و رمز موفقیت آن، پیش بینی روند تغییرات مد و فشن و انعطاف پذیری و احترام سلایق مختلف است. بیو از مدل های مختلفی برای تولید خط چشم استفاده کرده که بهترین های آن ها را به شما معرفی می کنیم:

  • بهترین خط چشم مایع بیو : خط چشمی فوق العاده مشکی با بافت نرم و سبک - ماندگاری بالا
  • بهترین خط چشم مویی Black Mirror بیو: مشکی و براق - کاربری بسیار _ بدون پارافین بوده مناسب چشم های حساس
  • بهترین خط چشم مایع ضد آب بیو مدل WP10: ضد آب بوده - جلوه بی نظیر
  • بهترین خط چشم ماژیکی Deep Black بیو: ماندگاری بالای 10 ساعت - رنگدانه های زیاد و بسیار مشکی

خط چشم ماژیکی مای مدل Dip Liner

بهترین مارک خط چشم 2022

خط چشم مای جزو محصولاتی است که با خرید آن به راحتی می توان بدون نیاز به مهارت بالا آرایشی بی نقص داشت. این خط چشم دارای اپلیکاتور نمدی یا ماژیکی است که کمترین لغزش را دارد و میزان خطا را به شدت کم می کند. این خط چشم بعد از کشیدن سریعا خشک می شود و در طول چند ساعت هیچ ریزشی نخواهد داشت. با پاک کننده آرایشی می توانید به راحتی این خط چشم را پاک کنید. برای کشیدن خط چشم های فانتزی، ساده یا حرفه ای این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم.

خط چشم ماژیکی اوتی سری Natural as Nture

بهترین مارک خط چشم 2022

اگر به دنبال یک خط چشم با پوشش دهی مناسب و یکنواخت هستید که رنگدانه های غنی داشته باشد و در نهایت پوسته پوسته نشود باید از این خط چشم کمک بگیرید. این خط چشم در پشت پلک ها پوسته پوسته نخواهد شد و به راحتی به شما کمک می کند مدل خط چشم مورد علاقه خود را پیاده کنید.

خط چشم ماژیکی گلدن رز مدل Precision

بهترین مارک خط چشم 2022

نگویید که تا به حال اسم خط چشم گلدن رز را نشنیده اید! این برند دست به تولید یکی از بهترین خط چشم های ماژیکی زده است که به سرعت طرفداران خود را پیدا کرد. ماندگاری بالا رنگ بندی متفاوت باعث شده برای مجالس طولانی بسیار مناسب باشند. قلم این خط چشم نمدی بوده و به طوری طراحی شده که بسیار نرم و روان خط چشم شما را رسم می کند. این محصول در برابر تعریق نیز مقاوم است باعث شده برای افرادی با پوست چرب ایده آل باشد. در نهایت باید بگوییم که این محصول ضد حساسیت هم می باشد.

خط چشم کاپریس مدل Silky Matt

بهترین مارک خط چشم 2022

خط چشم ماژیکی کاپریس با ماندگاری بسیار بالا هم یکی از محصولاتی است که به پوست آسیب نمی رساند و با این که ضد آب نمی باشد ولی در مقابل آب مقاومت نشان داده و با اشک چشم و یا آب پاک نمی شود.

خط چشم مویی مای مدل آی لاینر

بهترین مارک خط چشم 2022

محصولات مای همیشه در لیست بهترین ها قرار دارند و حالا قرار است خط چشم آن را به شما معرفی کنیم. این برند پرفروش و محبوب با تولید خط چشم سری آی لاینر توانسته است ثابت کند همیشه می تواند بهترین باشد! این محصول دارای قلم بسیار مناسب بوده و به شما برای کشیدن یک خظ چشم تمیز کمک می کند.

خط چشم پاریس

بهترین مارک خط چشم 2022

این محصول با همان ظاهر قدیمی خودش هنوز هم که هنوز است در کیف آرایش هر بانوی ایرانی موجود است و به خاطر داشتن رنگ مناسب، ماندگاری بالا و همینطور قیمت بسیار خوبی که دارد از صد جدول بهترین خط چشم پایین نمی آید. بسیاری از خانم ها خط چشم پاریس را به عنوان بهترین خط چشم مویی معرفی می کنند.

خط چشم فلورمار مدل Dipliner

بهترین مارک خط چشم 2022

خط چشم کوزه ای مشکی فلورمار با رنگدانه های مشکی و بافت نرم و کرمی خود، پوششی بالا و یکنواخت روی پلک به وجود آورده و موجب افزایش گیرایی و زیبایی چشم ها می شود. خط چشم کوزه ای فلورمار به سرعت خشک شده، بدون ایجاد ماسیدگی روی پلک جلوه ای مات، طبیعی و زیبا به چشم ها می بخشد.

خط چشم مات فلورمار با دارا بودن روغن نارگیل، پانتنول و ویتامین E موجب حفظ رطوبت پوست شده، ظاهری براق و شاداب در چشم ها به وجود می آورد و به خاطر خاصیت آنتی اکسیدانی خود به خوبی از پوست پلک و مژه ها در برابر عوامل محیطی آسیب زا محافظت به عمل می آورد.

خوانندگان عزیز سوربان، ممنونیم که با ما تا پایان مطلب معرفی بهترین خط چشم ها همراه بودید، خوشحال می شویم که در بخش نظرات به ما بگویید که تجربه استفاده از این برندها را داشتید یا خیر؟



به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:
  • خط چشم مای سه شنبه, 22 شهریور 1401

    خط چشم مای عالی

  • ناشناس سه شنبه, 22 شهریور 1401

    عالی بودن واقعا ممنون

    پاسخ مدیر:

    مرسی از شما دوست عزیز سوربان.