بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مارک رنگ مو را کدام برند تولید می کند؟ بهترین برند رنگ مو بر چه اساسی انتخاب شده است؟ پرفروش ترین رنگ مو این روزها را کدام برند اختصاص داده است؟ ما خوب می دانیم که موهای شما چقدر برایتان عزیز و ارزشمند هستند و افراد برای به دست آوردن سلامت و زیبایی موهای خود هزینه بسیاری می کنند و برای خرید هر محصولی که به موهایشان مربوط می شود حساسیت زیادی نشان می دهد.

رنگ کردن مو فرایندی است که موهای شما را دچار تغییرات شیمیایی می کند. اگر از رنگ موهای بی کیفیت استفاده کنید موهای شما کدر شده و شاید حتی با ریزش هم مواجه شوید! نگران نباشید. هنوز هم برندهایی هستند که روی تولید رنگ مو حساسیت زیادی نشان می دهند که همین باعث شده محصولاتشان به عنوان بهترین مارک رنگ مو شناخته شوند.

معرفی بهترین مارک رنگ مو + خارجی و ایرانی

در ادامه این مقاله کاربردی و مفید سوربان، شما را با بهترین برندهای رنگ مو آشنا می کنیم.

رنگ مو کلایرول Clairol

بهترین مارک رنگ مو 1401

اولین محصول لیست بهترین مارک رنگ مو را از برند مشهور و پرطرفدار کلایرول مدل natural instincts شروع می کنیم. این محصولات فاقد آمونیاک هستند و تنها در 10 دقیقه موهای شما را رنگ می کند. ترکیبات کلایرول روغن نارگیل، آلوئه ورا و ویتامین ها می باشد. حتی اگر برای رنگ کردن موهای سفید و خاکستری می خواهید از این برند استفاده کنید نتایج بسیار خوبی خواهید گرفت.

رنگ موی REVLON

بهترین مارک رنگ مو 1401

برند بعدی که آن را تحت عنوان پرفروش ترین رنگ مو معرفی می کنیم REVLON است. محصولات رنگ مو رولن، دائمی و زیبا هستند و در دنیای رنگ مو کاملا شناخته شده اند. آرایشگران برجسته هم اصولا از این برند برای رنگ کردن موهای مشتریان استفاده می کنند. این رنگ مو در ثانیه های اولیه تماس با موها تمایل به محو شدن دارد. رنگ موی قرمز Revlon 3D پیشنهاد ویژه ما به شماست که به شما کمک می کند بهترین مارک رنگ مو شرابی را امتحان کنید.

رنگ مو جان فریدا

اگر به دنبال بهترین مارک رنگ مو برای رنگ کردن موها در خانه هستید از این برند استفاده کنید. این برند بهترین رنگ مو ها را برای موهای سفید در اختیارتان قرار می دهد. رنگ های تیره این برند بسیار طبیعی به نظر می رسند و رنگی که به موها می دهند کاملا شیک و با کیفیت است.

رنگ موی گارنیه

بهترین مارک رنگ مو 1401

اگر رنگ موی گارنیر را در لیست خود قرار ندهیم بی لطفی بسیار بزرگی را مرتکب شده ایم! با کمک این محصول می توان خاکستری های مو را پوشش داد و ریشه های تیره مو را روشن کرد و یک رنگ جدیدی روی موها داشت. فرمولاسیون این رنگ طوری طراحی شده که ماندگاری طولانی مدتی دارد. رنگ گارنیر با مواد مغذی، باعث ویتامینه شدن موها شده و تشکیل شده از روغن دانه انگور، کره شی و روغن آووکادو می باشد. هم اکنون در سالن های زیبایی ایران از این برند به عنوان بهترین رنگ موی خارجی یاد می شود.

رنگ مو BEAUTY

بهترین مارک رنگ مو 1401

برند بیوتی کشور فرانسه در تولید رنگ مو پر قدرت و باکیفیت بسیار موفق عمل کرده و محصولات رنگ موی این برند سرشار از مواد مغذی و ویتامین ث هستند. کاربردی ترین رنگ موی برند بیوتی رنگ رنگ 90.5 یاسی تیره، شماره 10 بلوند روشن،رنگ 91 بلوند نقره ای، رنگ 9.45 شنی ماسه ای است.

رنگ موی Loreal

بهترین مارک رنگ مو 1401

رنگ موهای لورآل تقریباً در سراسر دنیا شناخته شده هستند و در دو گروه Excellence و Casting عرضه می شوند. مقدار آمونیاک رنگ لورآل پایین بوده و بعضی از رنگ های آن فاقد آمونیاک هستند که آن را تبدیل به بهترین برند رنگ مو برای دوران بارداری کرده است. رنگ موی پرفروش لورآل Excellence شماره 6.1 قهوه ای دودی یا تیره است و برای طیف گسترده ای از موها به خصوص برای موهای سفید و خاکستری تولید شده است.

بهترین رنگ موی ایرانی

بهترین مارک رنگ مو 1401

خب حالا شما را با بهترین برندهای رنگ مو ایرانی آشنا می کنیم که دارای بهترین کیفیت هستند. با این که در رنگ موهای ایرانی آمونیاک استفاده می شود اما رنگ های داخلی با جنس موهای ایرانی مطابقت بیشتری دارند.

  • مارال - طیف وسیعی از رنگ
  • گلباران - با کیفیت - تنوع بالای رنگ مو و پودرهای دکلره
  • دوبینا - کیفیت و ماندگاری بالا
  • آنیکا - ماندگاری مناسب
  • آتوسا - استفاده از از روغن زیتون و ویتامین E - قیمت بسیار مناسب
  • پروکسا - برندی ایتالیایی ولی تولید ایران
  • بیول - پرفروش ترین برند رنگ موی ایرانی
  • والانسی - با کیفیت

دوستان، امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به خوبی شما را با بهترین رنگ موی خارجی و ایرانی آشنا کنیم. شما سابقه استفاده از کدام برندها را داشته اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(9 امتیاز , میانگین: 4.7 از 5)

نظرات شما: