بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شامپو برای پرپشت کردن موها کدام است؟ چگونه می توانیم بهترین شامپو پرپشت کننده مو را بشناسیم؟ برای خرید پرفروش ترین شامپو پرپشت کننده مو چه برندی را انتخاب کنیم؟

حتما می دانید که موهای کم پشت و نازک باید تحت مراقبت بیشتری نسبت به موهای معمولی قرار بگیرند. اولین حرکتی که می توانید برای مراقبت از موهای کم پشت و نازک داشته باشید شامپوهای پرپشت کننده و ضخیم کننده مو هستند. اما تنوع شامپوهای اینچنینی انقدر بالاست که حتی کسانی که در زمینه مراقبتی پوست و مو فعالیت می کنند هم به اشتباه می افتند.

در واقع شماهم وقت و هزینه زیادی ندارید که مدام در حال خرید و امتحان کردن شامپوهای مختلف باشید. در این مقاله 6 مورد از پرفروش ترین شامپوهای پرپشت کننده موها را به شخما معرفی می کنیم که همگی توسط خریداران و مصرف کنندگان پیشنهاد شده اند.

 

بهترین شامپو پرپشت کننده مو برای کسانی که موهای نازک و شکننده ای دارند

شامپو حجم دهنده مو او جی ایکس

بهترین شامپو پرپشت کننده مو 2022

او جی ایکس برند پرطرفدار و محبوبی است كه شامپو حجم دهنده آن در فهرست بهترین شامپو حجم دهنده خارجی قرار دارد. این شامپو برای درمان موهای کم پشت و نازک انقدر مفید است که همه کسانی که از آن استفاده کرده اند، خرید آن را مدام به دیگران توصیه می کنند.  ترکیبات این محصول طوری تنظیم شده كه با بالا رفتن قدرت و سلامت موها موهای شما از کم حجمی و نازکی نجات پیدا می کنند.

همچنین باید اشاره کنیم که این شامپو فاقد سولفات و پارابن می باشد به همین دلیل برای موهای رنگ شده و دکلره شده هم مناسب است. اگر در جست و جوی بهترین شامپو حجم دهنده مو هستید در خرید این محصول شک نکنيد. بعد از مصرف شامپو حجم دهنده موی او جی ایکس می بینید که موهای شما ضخیم شده و حجیم تر به نظر می آیند. با کمک این محصول به خاطر تقویت و تغذیه فولیکوهای مو و ترمیم ساختاری نیز موهای براق و خوش حالت شدن خواهید داشت.

بهترین شامپو برای موهای کم حجم شامپو ویتامینه پنتن

بهترین شامپو پرپشت کننده مو 2022

یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات این برند شامپو پرپشت کننده موی سر آن است كه به عنوان بهترین شامپو پرپشت کننده مو شناخته می شود. این شامپو یک درمانگر معجزه آسا برای درمان موهای کم پشت و نازک می باشد. حتما می دانید كه یکی از علت های کم حجم شدن موها، چربی بیش از حد آن هاست كه باعث سنگینی و به اصطلاح تپیدن روی سر می شود.

بهترین شامپو پنتن با قدرت پاک کنندگی فوق العاده ای كه دارد باعث تمیز شدن موها و به خصوص ریشه موها می شود و این شامپو به سبب وجود کلاژن در ترکیباتش ضخامت موها را افزایش می دهد. همچنین این شامپو همانند سایر شامپوهای پنتن حاوی pro_v است كه موها را تقویت می کند.

شامپو پرپشت و ضخیم کننده مو کراستاس

بهترین شامپو پرپشت کننده مو 2022

کراستاس یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید لوازم بهداشتی و مراقبتی است که با تولید پرفروش ترین شامپو پرپشت کننده مو با استقبال زیادی از طرف مصرف کنندگان مواجه شد. شامپو کراستاس شامپوی روزانه و درمانی است و برای کسانی که موهایی نازک و شکننده دارند بسیار مناسب است. تاثیرات شگفت انگیز این محصول بر روی موهای نازک و شکننده بعد از چند بار استفاده نمایان می شود.

ویتامین E و گلیسیرین در فرمولاسیون این شامپو به کار رفته اند. شامپو کراستاس موجب تقویت فولیکول های مو شده و با افزایش مقاومت موها موجب درمان و ترمیم موهای شکسته و نازک می شود و ضخامت آن افزایش پیدا می کند. این شامپو فاقد پارابن و فتالات بوده و بعد از استفاده از شامپوی کراستاس شاهد ضخیم شدن و پرپشت شدن موها خواهید بود.

بهترین شامپو پرپشت کننده مو لورال

بهترین شامپو پرپشت کننده مو 2022

برند لورال هم توانسته است با عصاره های گیاهی مثل برگ رزماری و مواد مغذی برای موهای نازک و کم حجم یکی از بهترین شامپوهای پرپشت کننده موهای نازک را بسازد. فرمولاسیون این محصول با افزایش قدرت و سلامت موها به حجیم تر شدن موها کمک می کند.  در نهایت باید اشاره کنیم که این شامپوی خوب حجم دهنده مو بدون سولفات و دیگر فاکتورهای آسیب زا بوده به همین خاطر کوچکترین آسیبی به موهای شما نخواهد رساند.

شامپو داو مدل Oxygen Moisture

بهترین شامپو پرپشت کننده مو 2022

برند داو با تولید یک شامپوی عالی برای پرپشت کردن موها با قیمت بسیار مناسب و اقتصادی ثابت کرد که حرفی برای گفتن دارد. اصلا نباید این تصور را داشته باشید که قیمت پایین این شامپو به منزله بی کیفیت بودن آن است، این محصول با فرمولاسیون و ترکیبات طوری  طراحی شده كه افزایش مقاومت و ضخامت مو و آبرسانی و تغذیه کافی به تارهای مو را به دنبال دارد و موجب می شود موها حجیم تر و پرپشت تر به نظر برسند. اگر می خواهید موهای پرپشت و سالمی داشته باشید این محصول می تواند بهترین انتخاب شما باشد!

شامپو نئوژنیک ویشی

بهترین شامپو پرپشت کننده مو 2022

شامپو پرپشت کننده مو ویشی پیشنهاد آخر ما برای کسانی است که در جست و جوی بهترین شامپو برای موهای کم پشت و نازک خود هستند،  ترکیبات و فرمولاسیون این شامپو همزمان ساقه و پیاز مو را قوی می کند. در واقع با کمک این محصول ساقه و بافت موها ترمیم شده و پیاز موها نیز جهت رشد بیشتر تحریک می گردد. این را هم در نظر داشته باشید که شامپو ویشی دارای ترکیبات حالت دهنده بوده و بدون سنگین کردن موها آن ها را براق و خوش حالت می کند.

 

مقاله معرفی بهترین شامپو پرپشت کردن موها هم به پایان رسید و امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم بهترین شامپو برای حجم موهای نازک را پیدا کنيد! در صورتی كه تجربه استفاده از محصولی را داشتید كه از نظر شما بهترین بوده، در بخش نظرات به ما اعلام کنيد تا آن را به مقاله اضافه کنیم!



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

نظرات شما:
  • البنا دوشنبه, 27 شهریور 1402

    خیلی خوبه