بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر به دنبال بهترین و ارزان ترین کرم پودر ها هستید این مقاله را از قصد ندهید زیرا قصد داریم در این مقاله به معرفی بهترین کرم پودرهای ارزان بپردازیم! اگر هنوز توانسته اید کرم پودرهای خوب و ارزان را بشناسید با ما همراه شوید! کرم پودر یکی از اصلی ترین لوازم آرایش است که بدون آن تقریبا نمی شود هیچ کاری انجام داد! از طرفی قیمت کرم پودرهای خوب انقدر بالا رفته که هرکسی قدرت خرید یک کرم پودر با کیفیت و مناسب را ندارد.

البته باید شفاف سازی کنیم که وقتی می گوییم کرم پودرهای ارزان، منظورمان ابدا کرم پودرهای بی کیفیت و فیک نیست، در واقع قصد داریم از فرصت استفاده کنیم و محصولاتی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت در سطح مناسبی قرار دارند را به شما معرفی کنیم. کلیه محصولات معرفی شده با توجه به نظرات خریداران آنلاین شاپ ها، فروشندگان و تحلیل کنندگان لوازم آرایشی بهداشتی انتخاب شده اند و از آنجایی که قیمت ها مدام تغییر می کنند از درج قیمت خودداری کرده ایم.

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022 که با نمونه های گران و لاکچری رقابت می کنند!

کرم پودر ضد آکنه ارزان کنویس

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

کرم پودر کنویس با حدف لكه ها و همه مشکلات پوست شما و همینطور فاکتورهای محافظتی در مقابل آفتاب توانسته است عنوان بهترین کرم پودر ارزان را از آن خود کند. کرم پودر کنویس ساخت ایران است و با وجود داشتن قیمت عالی، از نظر کیفیت قابل رقابت با کرم پودرهای خارجی می باشد. محصولی که فاقد چربی است و با فرمولاسیون مخصوص مناسب افرادی است كه پوست آکنه دار و چرب دارند. با استفاده از این کرم پودر می توان حالات پوست زیباتر و بدون عیبی را تجربه کرد.

کرم پودر ارگانیک ارزان لوسرو

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

کرم پودر ارگانیک لوسرو  هم جزو کرم پودرهای ارزان ایرانی و با کیفیت است كه پوشانندگی زیادی داشته و همه مشکلات پوستی و همینطور چین و چروک را به بهترین شکل پوشش می دهد. این کرم دارای مواد معدنی، اسیدهای آمینه، ویتامین های A و E، روغن بادام و روغن های گیاهی غنی شده است و با انواع پوست سازگار می باشد. کرم پودر ارگانیک لوسرو دارای مواد آبرسانی است كه در سلامت پوست شما نقش زیادی دارد. ماندگاری این کرم پودر 24 ساعته بوده و کیفیت و قیمت آن عالی می باشد.

بهترین کرم پودر اقتصادی این لی مدل Vanilla Cream

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

این لی برند شناخته شده ایرانی توانسته است با تولید کرم پودری با کیفیت و با قیمت بسیار اقتصادی نشان دهد حرفی برای گفتن دارد. این محصول برای استفاده روزانه کاملا مناسب است. کرم پودر ایرانی این لی دارای پوشانندگی بالا هستند و همینطور بعد از استفاده متوجه می شوید اصلا روی پوست شما سنگینی نمی کنند و به اصطلاح سیک می باشند.

از خصوصیات مثبت دیگر این کرم پودر ارزان می توان به ظاهر مات و طبیعی آن اشاره داشت که باعث می شود حالت صاف و یکدستی روی پوست خود تجربه کنید. این کرم پودر در مقابل تعریق و رطوبت مقاومت کرده و ماندگاری بالایی دارد. در نهایت باید به رنگبندی متنوع این کرم پودر ارزان ایرانی اشاره کنیم که باعث می شود بتوانید دقیقا محصول متناسب با پوست خود را انتخاب کنید.

کرم پودر ضد چروک ارزان سینره

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

مگر می شود حرف از بهترین ها شود و سینره را مثال نزد؟ کرم پودر ارزان و با کیفیت سینره یکی دیگر از محثولاتی است که باید در این لیست قرار می گرفت. پوشانندگی کرم پودر ضد چروک سینره بسیار بالاست و تقریبا برای هر پوستی قابل استفاده است. اگر می خواهید یک کرم پودر عالی داشته باشید که بوی مطبوعی را در زمام استفاده از آن حس کنید در خرید این کرم پودر شک نکنید.

کرم پودر ارزان و با کیفیت شون مدل Smoothing Matt

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

شون هم دست به تولید یک کرم پودر خوب و ارزان زده است که برای مخملی کردن آرایش بسیار عالی عمل کرده و چهره ای مات و تابستانی برای شما می سازد. این محصول با یک دست کردن پوست صورت و پوشاندن عیوب ظاهری پوست بهترین گزینه برای کسانی است می خواهند با هزینه کم یک کرم پودر ارزان و با کیفیت داشته باشند.

کرم مای MY Foundation Tube کرم پودر تیوپی ارزان

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

کرم پودر مای هم دارای قیمت بسیار مناسبی است و همیشه از نظر کاربران به عنوان کرم پودر ارزان و مناسب شناخته می شود. این محصول را به جرئت می توان یکی از بهترین کرم پودرهای ایرانی دانست که بافت بسیار سبک - در عین کاور بسیار عالی - برای شما می سازد. کرم پودر تیوپی مای برای استفاده روزانه هم مناسب است و می تواند مدت ها روی چوست با کیفیت عالی باقی بماند.

کالیستا مدل Long Lasting And Matt کرم پودر مات ارزان

کرم پودرهای خوب و ارزان 2022

اگر به دنبال یک کرم پودر ارزان با ماندگاری بالا هستید که ساعت ها روی پوست شما باقی بماند پیشنهاد ما این است که برند کالیستا مدل Long Lasting And Matt را انتخاب کنید، محصولی که دارای پوشانندگی عالی است و برای استفاده روزانه هم گزینه خوبی به شمار می رود.

 

دوستان عزیز سوربانی، امیدواریم بتوانید کمال استفاده از مقاله معرفی بهترین کرم پودرهای خوب و ارزان را ببرید و با توجه به بافت پوست خود بهترین انتخاب را داشته باشید. اگر فکر می کنيد محصولی است كه در معرفی ها از قلم انداخته ایم در بخش نظرات اعلام کنيد تا بقیه خوانندگان هم بتوانند از تجربیات شما استفاده کنند!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: