بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر ایرانی کدام است؟ این سوالی است كه افراد هنگام خرید کرم پودر ها می پرسند. اگر می خواهید بدانید بهترین کرم پودرهای ایرانی در کدام برند ها قرار دارند تا پایان این مطلب کاربردی با ما همراه شوید!

چندی است که شرکت های تولید لوازم آرایش ایرانی توانسته اند ثابت کنند که می توانند در تولید محصولات بسیار عالی عمل کنند، کرم پودر از لوازم آرایش پر استفاده ای است که بانوان ایرانی اهمیت زیادی به آن می دهند و همین باعث شده تولید و فروش آن از سوی برندهای ایرانی جدی گرفته شود. شما با کمک کرم پودر می توانید پوست یک دست و صافی داشته باشید و همینطور به پوشش نواقص پوستی خود کمک کنید.

معرفی بهترین کرم پودر ایرانی 

در این مقاله شما را با بهترین برند های تولید کرم پودر و پرفروش ترین کرم پودرهای ایرانی اشنا می کنیم!

بهترین برند تولید کرم پودر ایران برند مای

بهترین کرم پودر ایرانی 2022

هرجا که صحبت از بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی باشد،  نام مای حسابی خودنمایی می کند! مای یکی از بهترین و با کیفیت ترین شرکت هایی است که سالهاست در عرصه و فروش انواع لوازم آرایشی فعالیت دارد. همه خانم ها محصولات این برند را برای یک بار هم که شده استفاده کرده اند و همین نکته نشانگر قدرت این برند می باشد. مای در تولید انواع کرم پودر بسیار موفق عمل کرده است و توانسته با تنوع تولید کرم پودر برای انواع پوست در صدر بهترین ها باشد.

کرم پودر مای سری valvet makeup

از خصوصیات این کرم پودر به بافت نرم، کرمی و سبک آن اشاره می کنیم. این محصول بدون اینكه احساس سنگینی روی پوست شما به وجود آورد برای زیرسازی آرایش هم مورد استفاده قرار می گیرد و پوست صاف و روشنی به شما هدیه می دهد. این کرم پودر SPF ۱۵ دارد و بهترین کرم پودر برای زمستان و پاییز به شمار می رود؛ در نهایت باید اشاره کنیم که این کرم پودر ایرانی با همه نوع تایپ پوستی سازگاری دارد و می توانید با خیالی آسوده از آن ها بهره مند شوید.

کرم مای مدل matt make up

این محصول یکی از بهترین کرم پودرهای ایرانی است که برای افرادی که پوست چرب و مستعد جوش و آکنه دارند بسیار مناسب است، این محصول یک جلوه مات و یک دست روی صورت ایجاد می کند. ماندگاری بالا و رایحه خوش این محصول آن را پرطرفدار کرده است و لازم است اشاره کنیم که این محصول کاملا فاقد چربی می باشد.

کرم پودر Long Lasting مای

محصول بعدی که آن را به عنوان پرفروش ترین کرم پودر ایرانی برند مای به شما معرفی می کنیم هم برای انواع پوست مناسب بوده و همینطور دارای بافتی نرم و سبک بوده و با SPF پایینی که دارد در فصل های پاییز و زمستان هم به عنوان یک ضد آفتاب عالی عمل می کند. این محصول دارای 5 رنگ بندی متفاوت می باشد تا بتوانید با هر رنگ پوستی که هستید درست ترین انتخاب را داشته باشید.

 

معرفی پرفروش ترین کرم پودرهای ایرانی برند کالیستا Callista

بهترین کرم پودر ایرانی 2022

خب، برند بعدی که می خواهیم آن را به عنوان بهترین برند کرم پودر ایرانی معرفی کنیم کالیستا است که با تولید متنوع ترین لوازم آرایش با بهترین قیمت و کیفیت در دل خانم های ایرانی جای بزرگی باز کرده است. با ما همراه شوید تا پرفروش ترین کرم پودرهای ایرانی کالیستا را به شما معرفی کنیم!

کرم پودر کالیستا مدل comfort

این محصول برای پوست های چرب و مختلط مناسب است و با پوشش دهی عالی باعث کاور همه پستی و بلندی های پوست می گردد. از جمله ویژگی های مثبت این کرم پودر به جلوگیری از انسداد منافذ پوستی اشاره می کنیم.

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting and matt

اگر به دنبال یک کرم پودر ایرانی سبک هستید این محصول برای شما مناسب است. این کرم پودر پرفروش ایرانی برای همه تایپ های پوستی مناسب بوده و بعد از استفاده از این کرم متوجه پوشش مات کامل بر روی پوست می شوید. ماندگاری این کرم پودر هم بالا بوده و برای استفاده های روزانه بسیار مناسب می باشد.

 

معرفی با کیفیت ترین کرم پودرهای ایرانی برند شون

بهترین کرم پودر ایرانی 2022

برند شون را هم اصلا نباید در معرفی بهترین کرم پودرهای ایرانی از قلم انداخت، زیرا این شرکت بزرگ و موفق توانسته است با ارائه کرم پودرهایی با بهترین کیفیت و همینطور مناسب ترین قیمت نظر خریداران را جلب کند. در ادامه دو مدل از پرفروش ترین کرم پودرهای ایرانی برند شون را به شما معرفی می کنیم.

کرم پودر matt smothing شون

این کرم پودر ضد آفتاب ایرانی بوده و یکی از بهترین محصولاتی است که برند شون تولید کرده است. جلوه این کرم پودر مات بوده و دارای خواص پوشانندگی عالی، بافتی سبک و جلوگیری از ایجاد حساسیت برای پوست می باشد.

کرم پودر شون Daily Defence

اگر به دنبال یک کرم پودر ایرانی ضد چروک و مرطوب کننده می گردید باید بی برو برگرد همین محصول را انتخاب کنید. این محصول دارای کاور زیادی است و همینطور برای پوشاندن لک های پوست بهترین گزینه است. این کرم پودر ایرانی و با کیفیت دارای میزان پایینی از spf است و نقش ضد آفتاب را هم اجرا می کند.

 

کرم پودرهای ایرانی قدرتمند برند این لی

بهترین کرم پودر ایرانی 2022

یکی دیگر از شرکت های ایرانی پرافتخار که در تولید لوازم آرایشی بسیار حرفه ای عمل کرده است و در برخی موارد می تواند با برند های خارجی رقابت کند برند این لی است که کرم پودرهایی سبک به همراه کاور بالا تولید می کند. در ادامه 3 مدل از پرفروش ترین کرم پودرهای ایرانی این لی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در انتخاب کرم پودر به بهترین شکل عمل کنید.

کرم پودر peach این لی

یکی از بهترین کرم پودرهای ایرانی با قیمت مناسب برای پوست های چرب این مدل از برند این لی است که کاور بسیار خوبی هم دارد. این محصول فاقد چربی بوده و برای کسانی که مستعد جوش هستند هم گزینه بسیار خوبی به شمار می رود.

کرم پودر invory این لی

اگر می خواهید از براقی پوست خود خلاص شوید این محصول برای خود شماست! این محصول رنگ روشنی دارد و برای افرادی که پوست های چرب و آکنه داری دارند بسیار مناسب است.

کرم پودر golden sand این لی

این محصول دارای فرمولاسیونی برای مقاومت در برابر تعریق و گرما بوده و همینطور فاقد چربی نیز می باشد. ماندگاری این کرم پودر پرطرفدار ایرانی نیز بالا بوده و می تواند برای استفاده روزانه کاملا مناسب باشد.

 

نظر شما چیست؟ به نظر تان عنوان بهترین کرم پودرهای ایرانی لایق کدام یک از برندهایی است كه معرفی کردیم؟ خوشحال می شویم اگر تجربه استفاده از محصولاتی كه معرفی کردیم را داشتید در بخش نظرات به ما اعلام کنيد و نقشی در کامل تر شدن این مطلب داشته باشید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما: