بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شامپو ضدشوره در بازار ایران چیست؟ چگونه بهترین شامپو ضدشوره خارجی و ایرانی را بشناسیم؟ برای خرید شامپوی ضد شوره خوب به کدام برند اعتماد کنیم؟ اگر از امتحان کردن انواع شامپوها برای از بین بردن شوره سر ناامید شده اید این مقاله مختص شماست! کلیه محصولات با توجه به نظرات کاربران آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شده اند.

شوره سر بیماری شایعی بوده که باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می گردد. با این که این بیماری خیلی هم جدی نیست اما ظاهر فرد را در اجتماع تحت تاثیر قرار داده و شخص را خجالت زده می کند. شوره سر درموهای خشک و چرب دیده می شود و دلایل بروز آن بسیار متفاوت است. شامپوهای ضدشوره در متنوع ترین برندها، قیمت ها و اسانس ها وجود دارند. شاید این تنوع اجازه ندهد انتخاب درستی داشته باشید، برای همین هم ما دست به کار شده ایم تا شما را با بهترین شامپوهای ضدشوره بازارهای ایران آشنا می کنیم.

معرفی بهترین شامپو ضدشوره خارجی و ایرانی

شامپو ضد شوره و ضد ریزش آلپسین مدل coffein c1

بهترین شامپو ضدشوره 2022

برند آلپسین به عنوان یک برند آلمانی توانسته است با شامپوی صد ریزش خود در جهان غوغا کند! شامپوی شد شوره coffein c1 دارای خاصیت ضدریزش هم می باشد و به آب رسانی پوست سر نیز کمک می کند. اگر از این شامپو استفاده کنید میزان خاراندن پوست سرتان کاهش پیدا می کند و به مرور زمان از شر شوره سر خلاص می شوید. تولید کنندگان و ترکیبات این شامپو روی ضدقارچ بودن این محصول تاکید دارند، قیمت این محصول متوسط رو به بالاست و دلیل آن نیز وارداتی بودن این محصول و حجم بالای آن است.

بهترین شامپو ضد شوره هگور مدل پروکتون اولامین

بهترین شامپو ضدشوره 2022

یکی از بهترین شامپوهای ضدشوره خارجی شامپوی هگور است که توسط خریداران پیشنهاد شده است. این محصول ساخت کشور فرانسه بوده و به عنوان یک یک ضدشوره حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرد. این شامپوی خارجی ضد شوره حاوی زینک است و استحکام موها را نیز به دنبال دارد. پس اگر موهای ضعیف و شکننده ای دارید که شوره سر، دمار از روزگارشان درآورده استفاده از این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. توجه داشته باشید که این شامپو جزو محصولات درمانی شناخته می شود و باید هر هفته یا هر 10 روز یک بار استفاده شود.

پرفروش ترین شامپو ضد شوره لافارر سری CLIMBA

بهترین شامپو ضدشوره 2022

برند لافارر هم در تولید بهترین شامپوهای ضد شوره حرفی برای گفتن دارد و با شامپوی ضدشوره مخصوص موهای چرب و کدر توانسته است بار دیگر خود را ثابت کند. این شامپو نیز ضد قارچ و ضد میکروب می باشد و و برای تقویت مو و پوست سر مفید است. داخل این محصول گیاهانی مثل آلوئه ورا وجود دارند که اجازه نمی دهند پوست سر ملتهب شود.

شامپو ضد شوره مو و روزانه فولیکا

بهترین شامپو ضدشوره 2022

یکی از بهترین شامپوهای ضد ریزش ایرانی برند فولیکا بوده که هم ضد شوره می باشد و هم برای استفاده روزانه مناسب است، این شامپو برای انواع مو مناسب است ولی ما توصیه می کنیم افرادی که موهای خشک دارند از آن به صورت روزانه استفاده نکنند. (این موضوع را با توجه به نظرات کاربران متوجه شدیم) قیمت این محصول نیز با توجه به این که ساخت ایران است مناسب بوده و حجم قابل توجهی نیز دارد.

شامپو بدون سولفات و ضد شوره باربارا مدل Ultra Soft

بهترین شامپو ضدشوره 2022

شامپو ضد شوره و بدون سولفات ایرانی بارارا به عنوان یکی از بهترین شامپو ضد شوره ایرانی هم در این لیست قرار دارد، این محصول با رطوبت رسانی و آب رسانی به پوست سر و موهای شما امکان تولید شوره را به حداقل می رساند و رایحه زیبایی نیز از خود به جا می گذارد. این شامپو برای کسانی که از خارش پوست سر کلافه شده اند بسیار مناسب است و برای موهای خشک بهترین گزینه به شمار می رود چرا که پوست سر را با رطوبت رسانی نرم کرده و مانع از خارش و در نهایت پوسته پوسته شدن پوست سر می گردد.

شامپو ضد شوره سریتا مدل Probiotic-Oily

بهترین شامپو ضدشوره 2022

برند معروف سریتا در لیست بهترین ها همیشه حاضر است، شامپوهای سریتا همیشه مورد توجه قرار می گیرند و این موضوع را مدیون کیفیت و قیمت مناسبی که دارند هستند. سریتا با تولید یکی دیگر از پرفروش ترین شامپوی ضد شوره ایرانی می تواند نظر شما را جلب کند. این محصول ضد ریزش و ضد قارچ بوده و توانایی کنترل چربی پوست سر را نیز دارد. پس برای کسانی که موهای معمولی رو به چرب دارند مناسب می باشد.

بهترین شامپوی ضد شوره اویدرم مدل Ciclozinc

بهترین شامپو ضدشوره 2022

اویدرم با عصاره هایی مثل کاندولا و چای سبز شامپوی ضد شوره Ciclozinc را ساخته که می تواند انتخاب مناسبی برای کسانی که از شوره سر رنج می برند باشد. اگر پوست سر شما ملتهب می شود این محصول با ترکیباتی که دارد می تواند تا حد زیادی کمک کننده باشد. در نهایت باید اشاره کتیم که این شامپو از برند اویدرم قیمت بسیار مناسبی نیز دارد.

شامپو ضد شوره پرفروش نئودرم مدل Nutrisol

بهترین شامپو ضدشوره 2022

نئودرم آخرین محصولی است که در لیست معروف ترین شامپوی ضد ریزش ما قرار دارد، این محصول ایرانی با ترکیبات فوق العاده ای که دارد مانع از پوسته پوسته شدن پوست سر شده و با خاصیت ضد قارچ می تواند محصول مفیدی باشد. در نهایت باید اشاره کنیم که شامپوی مذکور برای رفع خارش و التهاب پوست سر مناسب است و ضدالکتریسیته نیز می باشد. کاربران هم تاکیرد داشته اند که این شامپو موجب خوش حالت شدن مو می گردد.

 

این هم از مطلب پرطرفدار پرفروش ترین شامپوهای ضد شوره که امیدواریم بتواند به شما کمک کند محصول موردنیازتان را سریعا انتخاب و تهیه کنید. در صورتی که تجربه استفاده از محصولات مذکور را داشتید خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان مجله مرجع سوربان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:
  • Amir_ali شنبه, 21 آبان 1401

    واس اولی نوشتید شامپو ضد شورش

    پاسخ مدیر:

    بله ممنون از تذکرتون :) تصحیح شد.