بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شامپو روزانه موجود در بازار داخلی ایران کدام است؟ برای خرید بهترین شامپو روزانه ایرانی یا خارجی کدام برند را انتخاب کنیم؟ بهترین شامپو برای مصرف روزانه را کدام برند تولید می کند؟ اگر برای استحمام روزانه خود دنبال بهترین شامپو می گردید تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. کلیه محصولات با توجه به نظرات کاربران آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شده اند.

اگر عادت به استحمام روزانه دارید حتما شنیده اید که شست و شوی روزانه موها بعضی از چربی های مفید و ترکیبات ضروری مو را از بین می برند و موجب ریزش و شوره می گردند، از این رو شما باید از شامپوهای روزانه که ترکیبات ملایمی دارند و می توانند برای شست و شوی روزانه مناسب باشند، استفاده کنید.

معرفی پرفروش ترین و بهترین شامپو روزانه برای موهای خشک، چرب و معمولی

بهترین شامپوی روزانه او جی ایکس حاوی روغن آرگان

بهترین شامپو روزانه 2022

بهترین شامپوی او جی ایکس حاوی روغن آرگان یکی از بهترین شامپوهای روزانه است که برای انواع مو مناسب می باشد، این محصول از روغن آرگان مراکشی که بهترین روغن آرگان در دنیاست ساخته شده و با ترکیبات فوق العاده ای که دارد در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این شامپو برای همه اعضای خانواده مناسب است و می تواند موجب درخشان سازی و شاداب سازی موهای شما شود.

شامپو سینره روزانه آووکادو برای موهای خشک و نازک

بهترین شامپو روزانه 2022

شامپوی بعدی بهترین شامپوی روزانه برای موهای نازک و شکننده است که در بازار ایران به راحتی قابل دسترسی است، شامپو سینره روزانه حاوی ترکیبات آووکادو و اسید چرب امگا 3 و امگا 6 است که نقش زیادی روی سالم ماندن مو دارند. این شامپو موجب رفع خشکی پوست سر و موها شده و برای موهای نازک و شکننده یک انتخاب ایده ال است. بعد از مصرف این شامپو شاهد درخشندگی موهای خود خواهید بود که این درخشندگی به لطف استفاده از ترکیبات نرم کننده حاصل می شود.

شامپو روزانه مای مدل Keep Fresh برای موهای چرب

بهترین شامپو روزانه 2022

ما در تهیه این لیست به فکر کسانی که موهای چرب هم دارند بودیم، شامپو مای مدل Keep Fresh یک محصول فوق العاده است و بهترین شامپوی روزانه برای موهای چرب شناخته می شود. این محصول ایرانی با قیمت عالی می تواند رضایت شما را به دست آورد. این مصول بی نظیر موجب تقویت و استحکام موهای شما شده و تا حدی جلوی ریزش موها را می گیرد.

تنرکیب اصلی این شامپوی روزانه عصاره لیمو و آلوئه ورا بوده که در تغذیه، بهبود ریشه و ساقه مو نقش بسزایی دارد. آلوئه ورا خاصیت آنتی اکسیدان دارد و با بهبود حساسیت های پوست و موی سر تقویت این ناحیه را به همراه دارد. 

شامپو درماکلین برای مصرف روزانه برای همه انواع مو

بهترین شامپو روزانه 2022

شامپوی بعدی که به عنوان بهترین و پرفروش ترین شامپوی روزانه در لیست ما قرار گرفته از برند محبوب و معروف درماکلین است که با همه انواع مو سازگاری دارد. این محصول برای آقایان و خانم ها قابل استفاده بوده و با ترکیبات ملایم برای استحمام روزانه عالی است. این شامپو فاقد پارابن بوده و با ترکیبات آلپ و سیستئین توانسته است به حفظ رطوبت و درخشندگی مو کمک کند. در نهایت باید اشاره کنیم که این محصول برای رفع و یا کاهش ریزش موها بسیار مناسب می باشد. پس اگر ریزش مو دارید و روزانه به حمام می روید این شامپو فارغ از جنسیت شما می توانند بهترین انتخاب باشد.

بهترین شامپوی روزانه چای سبز و نعنا شون

بهترین شامپو روزانه 2022

شامپو چای سبز و نعنا شون به عنوان بهترین شامپوی ملایم یکی از بهترین انتخاب ها برای شامپوهای روزانه به شمار می روند که موجب پاکسازی کامل مو و پوست سر می گردند. این محصول با حفظ رطوبت مو انتخاب مناسبی برای کسانی است که موهای رنگ شده ای دارند. همانطور که مشخص است وجود عصاره های نعناع و چای سبز با خاصیت آنتی اکسیدانی در این محصول باعث شده که با استفاده از این شامپو از موها در برابر رادیکال آزاد و آلودگی محیطی حفاظت کنید. در ضمن باید بگوییم که این شامپو از گره خوردگی موها جلوگیری می کند و با یک بار استفاده شاهد درخشندگی موهای خود خواهید بود.

بهترین شامپو ضد شوره و روزانه (D2) پریم

بهترین شامپو روزانه 2022

برند شناخته شده پریم هم با تولید یک شامپوی روزانه برای کسانی که از شوره سر رنج می برند نشان داد در این زمینه هم حرفی برای گفتن دارد. این شامپوی روزانه ضد شوره برای پوست سر خشک بهترین انتخاب است و با خاصیت ضد قارچی از رشد قارچ هایی که موجب بروز شوره می شوند جلوگیری می کند. از مهم ترین مزایای این شامپو به اثرگذاری سریع و طولانی مدت آن اشاره می کنیم.

شامپو موی روزانه آرگان نئودرم برای موهای خشک

بهترین شامپو روزانه 2022

شامپو مو آرگان نئودرم یکی دیگر از بهترین شامپوهای ترمیم و تقویت کننده موهای خشک و ضعیف است که برای استفاده روزانه مناسب است. این محصول دارای خاصیت پاکسازی و تمیز کنندگی بالایی است و به برکت روغن آرگانی که دارد موجب انعطاف و استحکام ساقه مو می گردد. اگر موهای خشک و رنگ شده ای دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از این محصول به عنوان مصرف روزانه می باشد.

 

در این مطلب بهترین و پرفروش ترین شامپو های روزانه را به شما معرفی کردیم، اگر محصولی هست که فکر می کنید نامش را در این لیست ذکر نکرده ایم در بخش نظرات به ما اعلام کنید تا با توجه به نظرات شما مطلب را کامل تر کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز