بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم پودر مخملی را کدام برند تولید کرده است؟ برای خرید بهترین کرم پودر با بافت مخملی چه مارکی را انتخاب کنیم؟ پرفروش ترین کرم پودر مات و مخملی چه ویژگی هایی دارد؟ اگر شما هم برای رسیدن به پاسخ این سوالات وارد این صفحه شده اید با ما همراه باشید. کلیه محصولات با توجه به نظرات کاربران آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شده اند.

کرم پودر مهم ترین وسیله آرایشی محسوب می شود و علاوه بر زیبایی تاثیر مستقیمی روی سلامت پوست شما خواهد داشت. کرم پودرهای مخملی ظاهری مات و طبیعی به پوست می بخشند و مناسب افرادی هستند که از پوست های درخشان و براق دوری می کنند، کرم پودرهای مات و مخملی برای فصول پاییز و زمستان مناسب هستند و در صورتی که به درستی انتخاب شوند به پوشاندن نواقص پوستی مثل کک و مک و جای جوش کمک می کنند.

 

 

معرفی بهترین کرم پودر مخملی 2020 برای انواع پوست

بهترین کرم پودر کاراجا سری اسکین ولوت

بهترین کرم پودر مخملی 2022

اولین محصول لیست بهترین کرم پودر مخملی را از کمپانی ایتالیایی شروع می کنیم که در سراسر دنیا طرفدارانی بی شمار دارد. پوست یکدست و جلوه طبیعی نتیجه استفاده از این محصول بوده که خستگی و پف اول صبح صورت را پوشش می دهد. این محصول برای داشتن یک پوست نرم و مخملی انتخاب بسیار مناسبی می باشد. فرمولاسیون این کرم مخملی بر پایه موم طبیعی بوده که موجب لطافت بخشیدن به پوست می گردد. اگر به دنبال یک محصول روزانه و مات هستید این کرم پودر مخملی می تواند نظر شما را جلب کند.

موس مات مینرال بورژوا

بهترین کرم پودر مخملی 2022

باید بدانید که کرم های موس، کاور بسیار بیشتری به نسبت کرم پودرهای معمولی دارند و شما را به جلوه مخملی مورد نظر نزدیک تر می کنند.  بورژوا محصول کشور فرانسه بوده که سالیان سال است با تولید کرم پودر های با کیفیت سرپا مانده است. این موس بهترین کرم پودر مخملی برای پوست چرب به شمار می رود. در صورتی که دارای پوست مختلط هم داشته باشید این محصول می تواند برای پوست شما گزینه مناسبی باشد. پوشانندگی این موس کاملا طبیعی بوده و به سرعت روی پوست خود را نشان می دهد.

موس مات کاتریس برای پوست های خشک

بهترین کرم پودر مخملی 2022

کمپانی کاتریس هم با تولید موس سبک و مات با چهار رنگ بژ طبیعی، بژ روشن، بژ شنی و عاجی روشن توانسته است در لیست بهترین کرم پودرهای مخملی قرار بگیرد. ادعا شده که این موس کرم پودر مخملی مات دارد و با ظاهر مخملی و جذاب روی پوست های خشک شما را شگفت زده می کند. این محصول با پوشاندن تمامی خطوط صورت و چروک های ریز دور چشم بهترین انتخاب برای کسانی است که پا به سن گذاشته اند. با همه این ها این کرم پودر مخملی کاملا سبک بوده و ماندگاری زیادی نیز دارد.

کرم پودر مخملی میکاپ فکتوری

بهترین کرم پودر مخملی 2022

اگر به دنبال یک کرم پودر مخملی با کیفیت هستید که بافتی نرم و روان داشته باشد پیشنهاد ما به شما کرم پودر مخملی میکاپ فکتوری است که با پوشش دهی یکدستی که روی پوست ایفا می کند می تواند بهترین انتخاب به شمار برود. این محصول رنگ طبیعی داشته و اصلا ظاهر مصنوعی نخواهد داشت و بهترین نکته این است که برای پوشاندن کک و مک و جای جوش بهترین گزینه می باشد.

در نهایت باید اشاره کنیم که این کرم پودر فاقد مواد روغنی و چربی بوده تا از بسته شدن منافذ پوستی و بروز جوش صورت جلوگیری نماید. اگر پوستی مستعد جوش دارید و یا پوست شما کک و مک و جای جوش دارد این محصول به عنوان بهترین و پرفروش ترین کرم پودر مخملی می تواند انتظارات شما را برآورده کند.

بهترین کرم پودر مخملی مای مدل ولوت مات

بهترین کرم پودر مخملی 2022

یکی از بهترین و پرفروش ترین کرم پودرهای مخملی که موجب بسته شدن منافد پوست می شود از برند ولوت بوده که هم اکنون مورد توجه خانم های بسیاری قرار دارد، این محصول پوشش دهی یکسانی روی تمامی نواحی پوست صورت داشته و برای پوشاندن نواقص پوستی بهترین گزینه به شمار می رود. این محصول حاوی SPF 15 بوده تا اجازه ندهد اشعه های مضر و نامهربان خورشید پوست شما را در معرض آسیب قرار دهد. مهم ترین ویژگی محصول این است که از براق به نظر رسیدن پوست جلوگیری می کند و بهترین کرم پودر مات و مخملی به شمار می رود.

کرم پودر سوپر بالانس کلینیک

بهترین کرم پودر مخملی 2022

برند کلینیک هم با تولید کرم پودر مات و مخملی توانسته است نشان دهد حرفی برای گفتن دارد، محصول کرم پودر مات این برند به سرعت توانسته طرفداران خود را پیدا کند. این محصول دارای پوشانندگی بالایی است و برای کسانی که پوست چرب دارند انتخاب مناسبی به شمار می رود.  مواد مغذی و SPF 10 ترکیبات اصلی این محصول هستند. اگر پوست حساس و مستعد قرمزی دارید این محصول دقیقا برای مشا طراحی شده و با بخشیدن ظاهری مات و مخملی شما را راضی نگه می دارد. 

بهترین کرم پودر مخملی دوسه

بهترین کرم پودر مخملی 2022

اگر از برند دو سه در معرفی بهترین کرم پودرها گذر کنیم بی لطفی بزرگی کرده ایم، بهترین کرم پودر مخملی دوسه با انواع پوست سازگاری دارد و با خواص ضد لک و ضد چروکی می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که سلامت پوست را در وهله اول قرار می دهند. همچنین خریداران این محصول اذعان داشته اند که کاور این کرم به عنوان بهترین کرم پودر مخملی و مات بسیار بالاست و حتی برای استفاده در مجالس نیز بسیار مناسب است. رنگ بندی های این کرم پودر متفاوت است و می توانید با توجه به رنگ پوستی خود، انتخاب درستی داشته باشید.

 

به پایان مقاله معرفی بهترین کرم پودرهای مخملی رسیدیم، امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم با کمک کرم پودرهای مخملی معرفی شده، به ظاهری که درنظر دارید دست پیدا کنید. در صورتی که نظر یا انتقادی دارید در بخش نظرات به ما اعلام کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(25 امتیاز , میانگین: 3.9 از 5)

نظرات شما:
  • ریحانه سلیمانی شنبه, 21 آبان 1401

    عالی ولی می‌خوام کرم پودری رومعرفی کنید که ضدآفتاب داشته باشد

  • اکبری شنبه, 21 آبان 1401

    کرم پودر های برند تراست عالی هستن پیشنهاد میدم حتما امتحان کنید