بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین خمیر دندان سفید کننده چه برندی است؟ خمیردندان سفید کننده با کیفیت را چگونه پیدا کنیم؟ برای خرید بهترین خمیردندان برای سفید کردن دندان ها چه مارکی را انتخاب کنیم؟ اگر این سوالات، سوالات شما هم هست تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. کلیه محصولات با توجه به نظرات کاربران آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شده اند.

وقتی صحبت می کنید، لبخند می زنید و می خندید این دندان ها هستند که روی صورت شما خودنمایی می کنند و شخصیت شما را به فردی که در مقابلتان قرار دارد نشان می دهند، حتی دیده شده دندان های سفید نشان دهنده بهداشت فردی مناسب شماست. همین باعث شده رنگ دندان ها اهمیت زیادی داشته باشند و خمیردندان های سفید کننده مورد توجه قرار بگیرند. این نوع خمیردندان ها علاوه بر خاصیت سفید کنندگی از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کنند و جلوی رشد باکتری های مضر دهان را می گیرند.

معرفی بهترین خمیر دندان سفید کننده توصیه شده از نظر خریداران

اگر از امتحان انواع خمیردندان های سفید کننده پیشنهاد شده از سوی دیگران خسته شده اید این مطلب مختص به شماست! به ویژگی های ذکر شده در معرفی هر محصول توجه کنید و در نهایت با توجه به شرایط خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

خمیردندان سفیدکننده ایروکس مدل Whitening

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • عصاره به کار رفته: آلوئه ورا، بید کانادایی، د-پانتنول
  • خصوصیات این خمیردندان: ضد حساسیت، سفید کننده، ضد پوسیدگی

اگر برای از بین رفتن پلاک و حفرات دندان های خود به دنبال یک راه حل واقعی هستید این محصول می تواند برای شما مناسب باشد. این خمیردندان با خاصیت سفید کنندگی بهترین انتخاب برای کسانی است که از جرم و پلاک های دندانی رنج می برند. این خمیردندان ضد حساسیت و ضد لک بوده و دارای مقدار قابل توجهی لوراید و سدیم بی کربنات می باشد.

خمیر دندان گیاهی هیمالیا مدل Sparkly White

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • خصوصیات این خمیردندان: سفید کننده
  • عصاره به کار رفته: پاپایا، نعناع، آناناس

یکی از بهترین خمیردندان های سفید کننده که طرفداران زیادی نیز دارد توسط برند هیمالیا تولید می شود که از مواد شیمیایی مضر به دور است. این خمیردندان فوق العاده از عصاره آناناس و پاپایا تولید شده و برای رفع التهابات لثه مناسب است. خواص دیگر این محصول آنتی باکتریال است که ادعا شده تا 12 ساعت مانع رشد میکروب و تشکیل پلاک می گردد.

خمیر دندان بنسر مدل زغالی

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • عصاره به کار رفته: کربن
  • خصوصیات این خمیردندان: ضد حساسیت، سفید کننده، ضد پوسیدگی

یکی از بهترین روش های سفید کردن دندان، استفاده از خمیردندان های کربنی است که برای رفع لک دندان نیز مفید می باشد، این محصولات که به عنوان خمیردندان زغالی هم شناخته می شوند امتحان خود را پس داده اند و می توانند بهترین خمیردندان سفید کننده باشند. این محصول به عنوان بهترین خمیردندان زغالی به نابودی لک دندان کمک کرده و از ایجاد جرم جلوگیری می کند.

خمیر دندان وی وان مدل Complete 8

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • عصاره به کار رفته: نعناع
  • خصوصیات این خمیردندان: ضد پوسیدگی، سفید کننده

یکی دیگر از بهترین محصولات خمیردندان سفید کننده از برند وی وان سری Complete 8 است که برای محافظت از دندان های شما انتخاب فوق العاده ای می باشد. اگر در استفاده از این خمیر دندان مداومت کنید عمر دندان و سلامت لثه شما تضمین می گردد. این خمیردندان  چند کاره آنتی باکتریال است و با ویژگی ضد پوسیدگی با پلاک های دندانی مبارزه می کند. اگر به یک خمیردندان سفید کننده عالی و چندکاره نیاز دارید پیشنهاد ما به شما این محصول می باشد.

خمیر دندان سفید کننده کلیون مدل Whitening Toothpaste

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • عصاره به کار رفته: ندارد
  • خصوصیات این خمیردندان: ضد پوسیدگی، سفید کننده، ضد حساسیت

یکی از با کیفیت ترین خمیر دندان های سفید کننده که فروش خوبی هم دارد و توسط خریداران سفارش شده از برند کلیون بوده که می تواند رضایت شما را به دست آورد. این خمیردندان هم چندکاره بوده و علاوه بر خاصیت سفید کنندگی دندان از آسیب به لثه و دندان های حساس جلوگیری می نماید. سیترات روی ترکیب اصلی این محجصول بوده و پاک کنندگی عالی دندان ها را به دنبال دارد. اگر به دنبال یک خمیردندان سفید کننده خوب هستید که مناسب دندان ها و لثه های حساس باشد این محصول برای شما مناسب است.

خمیر دندان کلگیت مدل Max White

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • عصاره به کار رفته: نعناع
  • خصوصیات این خمیردندان: ضد پوسیدگی، سفید کننده، ضد حساسیت

خمیر دندان کلگیت مدل Max White یکی از بهترین خمیردندان سفید کننده خارجی است که ساخت کشور آمریکا می باشد. این محصول یکی از پرطرفدارترین خمیردندان های نعنایی بوده که سریعا به سفید کردن دندان ها کمک می کند. این محصول حاوی کریستال سفید کننده بوده و بوی مطبوعی به دهان می بخشد.

خمیر دندان سنسوداین سری Repair & Protect مدل Whitening

بهترین خمیر دندان سفید کننده 2022

  • عصاره به کار رفته/ ویتامین: ندارد
  • خصوصیات این خمیردندان: ضد پوسیدگی، سفید کننده، ضد حساسیت

آخرین محصولی که در لیست بهترین خمیردندان های سفید کننده قرار داده ایم از برند سنسوداین مدل Repair & Protect می باشد که علاوه بر سفید کنندگی مهم ترین خصوصیت آن ضد حساسیت استاستفاده از این محصول موجب ترمیم لثه به استحکام دندان می گردد، در نهایت باید اشاره کنیم که در ساخت این خمیردندان از تکنولوژی نوامین کمک گرفته شده است. استفاده روزانه از این خمیردندان هیچ آسیبی برای شما به همراه نخواهد داشت و به مرور زمان متوجه تغییر رنگ دندان های خود خواهید شد.

 

مقاله پرفروش ترین خمیر دندان سفید کننده هم به پایان رسید، لطفا اگر محصولی هست که حس می کنید جایش در این لیست خالی است، در بخش نظرات به ما اعلام کنید تا با کمک شما این مطلب را کامل تر کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز