بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مراکز خرید تهران در کجا قرار دارند؟ معروف ترین پاساژ های تهران برای خرید پوشاک و لوازم کدام هستند؟ در این مقاله قصد داریم مراکز خرید و پاساژ های مطرح شهر تهران را به شما معرفی کنیم.

شهر تهران دارای مغازه ها و مراکز خرید بی شماری است که می توان مطالب بسیاری از آن ها نوشت و در اختیار شما قرار داد، اما ما در این مقاله فقط به معرفی معروف ترین ها اکتفا کرده ایم. شما در این مراکز خریدی که معرفی کردیم می توانید بهترین خریدها را داشته باشید و از نظر تفریحی هم حسابی خوش بگذرانید!

 

معرفی بهترین مراکز خرید تهران

این شما و این هم معرفی بهترین مراکز خرید تهران که با توجه به نظرات شما کاربران عزیز در این لیست قرار داده ایم:

مرکز خرید پالادیوم

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

مرکز خرید پالادیوم جزو معتبر ترین و جدیدترین مراکز خرید تهران بوده که در زعفرانیه واقع شده است.  پالادیوم مرکزی تجاری و تفریحی می باشد و در کنار خرید طلا و جواهرات، اسباب بازی، خوراکی، محصولات فرهنگی، کتاب و لوازم التحریر و...  باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه، خانه بازی و ... هم در اختیارتان می گذارد. وجود فودکورت و رستوران های بی نظیر در این مرکز خرید حجت را برای خریداران تمام کرده است.

  • آدرس: تهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید ارگ تجریش

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

ارگ تجریش هم یکی دیگر از بهترین مراکز خرید تهران است که دارای امکانات زیادی مثل کافی شاپ، فودکورت، رستوران، کارواش، پردیس سینمایی، شهربازی فان تایم، آمفی تئاتر و بام سبز می باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید می توانید در این مرکز خرید حسابی خوش بگذانید.

مغازه های این مرکز خرید بزرگ به فروش پوشاک، لباس مجلسی، کت و شلوار، سیسمونی، کیف و کفش، عطریات، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و... می پردازند. در این مرکز خرید انواع برندها را می توانید ببینید.

  • آدرس: میدان تجریش، ابتدای خیابان سعدآباد، مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز خرید سام سنتر

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

سام سنتر مرکز خرید شمال تهران، با نما و نورپردازی جذابی که دارد مثل جعبه نورانی در دل شب می درخشد. این مرکز خرید معروف در تهران دارای شعبه هایی از برندهای معتبر خارجی و داخلی است و اجناس باکیفیت و گران را عرضه می کند. پس اگر محدودیتی در خرج کردن ندارید و فقط برند می پسندید باید هرچه سریعتر سری به این مرکز خرید بزنید. انواع عطر، لوازم آرایشی، محصولات چرم، اکسسوری، عینک، پوشاک زنانه و مردانه و... برند را در این مرکز خرید لوکس می توانید پیدا کنید.

  • آدرس: تهران، الهیه، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر

ایران مال

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

  • آدرس: تهران، اتوبان شهید همت(غرب)، اتوبان شهید خرازی، ایران‌مال

ایران مال یکی از جدیدترین، مشهورترین و بزرگترین مراکز تفریحی تجاری ایران بوده که در محدوده غرب تهران قرار دارد. این مرکز خرید دارای فضای بسیار مدرن و زیبایی است و دیده شده افراد برای خوشگذارنی و عکاسی به آن مراجعه می کنند. امکانات تفریحی و تجاری مایران مال می تواند برای شما یک روز عالی رقم بزند. ایران مال بزرگ ترین مرکز خرید ایران دارای هتل، شهربازی، مجموعه ورزشی، پردیس سینمایی، فودکورت، رستوران، هایپراستار می باشد. در مغازه های مرکز خرید ایران مال از شیر مرغ تا جون آدمیزاد می توانید پیدا کنید!

مرکز خرید سون سنتر

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

  • آدرس : تهران، نارمک، میدان هفت حوض، نبش رضوان غربی

سون سنتر یکی از بهترین مراکز خرید شرق تهران با تنوع زیادی که در فروش اجناس دارد در لیست ما قرار گرفته است. این مرکز خرید توانسته علاوه بر شرق نشینان، بقیه اهالی محله های مختلف شهر تهران را شیفته خود کند و افراد زیادی برای خرید انواع لوازم ارایشی، اکسسوری، پوشاک به آن مراجع می کنند.

مجتمع تجاری کوروش

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

  • آدرس: تهران، بزرگراه شهید ستاری، نبش خیابان پیامبر مرکزی، مجتمع تجاری کوروش

حتما نام مرکز خرید کوروش بارها به گوشتان خورده است، مرکز خریدی بزرگ واقع در شمال غرب تهران با مغازه های بی شماری که انواع پوشاک زنانه و مردانه، اسباب بازی، لوازم خانگی، سیسمونی، لوازم آرایشی، طلاو جواهر، موبایل، آجیل خشکبار و... را به فروش می رسانند. در این مرکز خرید می توانید لوازم برند را هم پیدا کنید.

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

  • آدرس: تهران، لواسان، بلوار امام خمینی، خیابان گلها، مرکز خرید اسکای سنتر

منظره سد لتیان یا طبیعت سرسبز لواسان از طبقه اول این پاساژ مشخص است و این مرکز خرید را به مرکزی برای خرید به همراه تفریح تبدیل کرده است، مبلمان، فرش، پوشاک، جواهر آلات و… با برندهای مشهور در این مرکز خرید وجود دارد. این مجموعه یکی از بهترین مراکز خرید تهران است که بسیار لوکس بوده و برای خرید انواع لوازم خانه، پوشاک و اکسسوری مناسب است.

اطلس مال

معرفی بهترین مراکز خرید تهران 2022 | بهترین و معروف ترین پاساژ تهران کجاست؟

  • آدرس: تهران، خیابان پاسداران، ضلع جنوبی پارک نیاوران، اطلس مال

اطلس مال جدیدترین مراکز خرید تهران در کنار پارک نیاوران با فضای سبز و آبشار، آسانسور پانوراما با چشم اندازی زیبا یکی دیگر از بهترین مراکز خرید در تهران است که می توانید برای خرید انواع پوشاک، اکسسوری و حتی لوازم خانگی به آن سر بزنید.

بام لند

لیست معرفی بهترین مراکز خرید شهر تهران را با بام لند به پایان می رسانیم، مرکزی خریدی فوق العاده با رنج های متنوع قیمتی که می توانند یک روز زیبا را برای شما رقم بزنند. بام لند موجود در چیتگر تهران بوده و می توانید بعد از خرید هم به پارک چیتگر بروید و هوایی تازه کنید!

 

خب، به پایان مقاله معرفی بهترین مراکز خرید تهران رسیدیم و امیدواریم به شما کمک کرده باشیم بهترین پاساژ و مغازه های تهرانی را بشناسید. اگر حس می کنید مرکز خرید معتبری از دستمان در رفته در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز