بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟ کدام برند و کمپانی توانسته است بهترین کرم موبر مخصوص خانم ها را بسازد؟ برای خرید بهترین کرم موبر بدن زنانه به کدام مارک اعتماد کنیم؟ در این مطلب قصد داریم به صورت خلاصه و مفید به این سوالات شما پاسخ دهیم.

برای هر خانمی داشتن پوستی صاف و بدون موهای زائد خوشایند است اما استفاده از محصولات نادرست موجب شده هرکسی نتواند به آسانی با موهای زائد بدن خود مبارزه کند، بعضی از خانم ها به تیغ و ژیلت حساسیت دارند و در صورت استفاده از این محصولات دچار جوش پوستی می شوند، بعضی از خانم ها برای از بین بردن موهای زائد بدن به وکس و اپیلاسیون رو آورده اند که خطر کشیدگی و شل شدگی پوست آن ها را تهدید می کند و در نهایت بسیاری از خانم ها استطاعت مالی برای انجام جلسه های لیزر را ندارند و یا آن را مضر می دانند.

در این میان کرم های موبر یکی از بهترین محصولاتی هستند که می توانند برای مبارزه با موهای زائد بدن مورد استفاده قرار بگیرند. کرم های موبر ارزان هستند و استفاده از آن ها بسیار سریع و آسان می باشد. ما در این مطلب با توجه به نظرات کاربران در آنلاین شاپ ها و همینطور فروشندگان لوازم بهداشتی یک لیست خلاصه و مفید از معرفی بهترین کرم های موبر بدن برای خانم ها آماده کرده ایم!

معرفی بهترین کرم موبر بدن زنانه خارجی و ایرانی - کرم های موبر فوری برای خانم ها

1- کرم موبر بدن زنانه سی گل Body Depilatory

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

اولین محصول لیست معرفی بهترین کرم های موبر زنانه خود را از برند مشهور و معروف سی گل شروع می کنیم که با رفع موهای زائد بدن می تواند جایگزین مناسبی برای تیغ و ژیلت و حتی لیزر باشد!

کرم موبر «Body Depilatory» از ترکیبات تیوگلیکولات، عصاره  اسطوخودوس، گل همیشه  بهار، آلانتوئین و بیزابولول شاخته شده و باعث می شود بعد از استفاده از آن شاهد ترمیم و مرطوب سازی پوست باشید؛  تسکین دهندگی هم یکی دیگر از خصوصیات ویژه این کرم موبر به شمار می رود.

2- بهترین کرم موبر بدن زنانه هیدرودرم

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

برند هیدرودرم هم در تولید انواع کرم های موبر بسیار موفق عمل کرده و کرم موبر زنانه آن به سرعت توانسته است در میان افراد محبوب شود. این محصول سریعا پوست شما را از موهای زائد پاکسازی می کند و با کمک عصاره های آلوئه ورا و گلیسیرین باعث آبرسانی و حفظ رطوبت پوست می گردد. اگر پوست خشک و حساسی دارید این محصول می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد.

کرم موبر هیدرودرم دارای اوره و ماده ضدعفونی کننده بیزابولول است و با خواص ضدالتهاب و التیام بخش خود، در کم کردن التهابات پوست تاثیرات زیادی دارد. موبر هیدرودرم از رشد باکتری و قارچ ها نیز جلوگیری کرده و پوستی شاداب و زیبا به شما هدیه می دهد.

3- کرم موبر بدن زنانه سروینا مدل Dry Skin

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

سروینا یکی دیگر از تولید کننده های بهترین کرم موبر زنانه است که محصولاتش در آنلاین شاپ ها بازخورد بسیار مثبتی گرفته است. کرم موبر سروینا مدل درای اسکین می تواند به رفع موهای ضخیم و نازک در مدت زمانی کوتاه کمک کند و پوست شما را نرم سازد.

4- کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست معمولی

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

اگر دارای پوست معمولی هستید و به دنبال یک کرم موبر برای پوست معمولی می گردید پیشنهاد ما به شما کرم موبر بدن ویت مخصوص پوست معمولی است که از عصاره نیلوفرآبی و یاس ساخته شده و بعد از مصرف هیچگونه قرمزی و التهاب روی پوست به جا نمی گذارد. کرم های موبر ویت سریعا تاثیر کرده و پوست شما را کاملا تمیز و بدون مو می سازد. بعد از مصرف مداوم این محصول شاهد کم پشتی موهای زائد خود خواهید بود.

5- کرم موبر صورت و بدن سافت لاین آردن

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

کرم موبر آردن برای رفع موهای زائد صورت و بدن طراحی شده و در آن عصاره مواد طبیعی مثل آلوئه ورا و روغن بادام شیرین و عصاره چای سبز وجود دارد که باعث نرم و ابریشمی شدن پوست و کاهش التهاب پوست پس از اصلاح می شود. این کرم موبر برای پوست های حساس انتخاب مناسبی است، زیرا پس از مصرف موجب بروز التهاب، قرمزی و خارش نخواهد شد.

6- کرم موبر صورت و بدن آگیس برای پوست های حساس

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

یکی از بهترین روش های از بین بردن و رفع موهای زائد بدن استفاده از کرم های موبر است که قیمتی ارزان و همینطور سرعتی بالا برای اثر کردن دارد، دیده شده افراد بعد از مداومت مصرف کرم های موبر شاهد کم شدن موهای زائد خود خواهند بود و نیاز به اصلاح در آن ها کمتر خواهد شد.

کرم موبر آگیس محصولی به سرعت موهای زائد شما را نابود کرده و پوست را ترمیم و مرطوب می سازد. این محصول پوست شما را خشک نخواهد کرد و با نفوذ به ریشه موهای زائد موجب کاهش رشد موها می گردد. این کرم پوست شما را به قرمزی و حساسیت دچار نمی کند و گزینه ای مناسب برای پوست های حساس به شمار می رود. در این محصول ویتامین E نیز به کار رفته است.

7- کرم موبر بدن حاوی عصاره آلوئه  ورا ایروکس

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

محصول بعدی که یکی از بهترین کرم های موبر زنانه شناخته می شود کرم موبر ایروکس بوده که حاوی عصاره های گیاهی ضد حساسیت و ضد التهاب است. محصولی که یکی از بهترین کرم های موبر بدن زنانه بوده و با کمک عصاره های مخصوص نرم کنندگی، ضد التهاب و التیام بخش گیاهی موجب حفظ سلامت پوست می گردد.

8- کرم موبر صورت و بدن سینره

7 مارک بهترین کرم موبر بدن و بیکینی زنانه | بهترین کرم موبر زنانه کدام است؟

آخرین محصولی که تحت عنوان بهترین کرم موبر بدن زنانه به شما معرفی می کنیم از برند مشهور و معروف سینره است که با ترکیبات خاص خود تنها در 5 دقیقه پوست شما را از هرگونه موی زائد زبر و نازک پاکسازی می کند. این محصول قیمت مناسبی دارد و در بسیاری از فروشگاه های لوازم بهداشتی و آنلاین شاپ ها موجود می باشد.

 

خب، این هم از مقاله بهترین کرم موبر زنانه که امیدواریم توانسته باشیم به خوبی شما را راهنمایی کنیم. اگر از محصولات معرفی شده استفاده کرده اید خوشحال می شویم در بخش نظرات تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(7 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما: