بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آیا به دنبال بهترین مارک اپیلیدی هستید و هنوز نتوانسته اید بهترین برند اپیلیدی برای اصلاح موی صورت و بدن را انتخاب کنید؟ نمی دانید برای خرید بهترین مدل اپیلاتور کدام برند می تواند بهترین باشد؟ در این مطلب کاربردی به درخواست شما عزیزان، بهترین اپیلیدی یا اپیلاتور های شناخته شده را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

اپیلیدی یا اپیلاتور یکی از روش های حذف و شیو موهای زائد صورت و بدن است که برای استفاده به تخصص خاصی نیاز ندارد و به سرعت به شما برای اصلاح کردن کمک می کند.  دستگاه اپیلاتور برای حذف موهای صورت، زیر بغل، پا، دست ها و ناحیه های بیکینی کاربرد دارد و عموما با برق یا باطری کار می کند.

معرفی بهترین اپیلیدی - بهترین اپیلاتور اصلاح صورت و بدن

تمامی محصولات معرفی شده با توجه به امتیازهای خریداران در آنلاین شاپ ها و همینطور نظرات فروشندگان جمع آوری شده اند. در هر صورت قبل از خرید، ویژگی های محصول را با توجه به نیازهای خود مطابقت دهید.

اپیلاتور بی سیم براون سیلک اپیل مدل 7، سری 561-7

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

 

بهترین اپیلاتور بی سیم براون سیلک اپیل مدل 7 به عنوان یکی از پرفروش ترین اپیلاتور جهت اصلاح صورت و نقاط دیگر بدن با موهای ریز و کوتاه شناخته می شود.  این محصول مناسب کسانی با مشکلات پوستی یا پوست حساس است. این مدل اپیلیدی با این که کمی قدیمی شده اما همچنان با مدل های جدید رقابت می کند. با استفاده مداوم این اپیلاتور، احساس درد به مرور کمتر می شود. از این محصول برای تراشیدن سر نیز می توان استفاده کرد و سر چرخشی آن موجب بهتر چیدن موها می گردد.

از این اپیلاتور می توان جهت شیو خط بکینی استفاده کرد. در کنار خرید این دستگاه، وسایل مفیدی مثل موکن اختصاصی برای صورت، شیور، شانه برای نصب روی شیور، پوشش باریک جهت بیشترین تماس با پوست و پیرایشگر مخصوص خط بیکینی دریافت می کنید.

اپیلاتور اپتیما مدل Valvet Weapon

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

یکی دیگر از بهترین اپیلیدی های موجود در بازار، به برند اپتیما برمیگردد که از دو ردیف جداگانه 18 عددی موچین پیروی می کند. هر ردیف موچین در جهت های مختلفی چرخش می کنند و به این صورت به سرعت موجب شیو موهای زائو می گردد. این محصول دارای حالت موجی بوده تا درد کمتری در حین اصلاح حس کنید. اپیلاتور اپتیما دارای سری شیور بوده که آن را برای بخش هایی از بدن که به سختی اپیلاسیون می شوند، مناسب کرده است.

اپیلاتور براون سری Silk Epil 3 مدل 3170

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

یکی دیگر از پرفروش ترین اپیلیدی ها به برند براون تعلق دارد که دارای 20 عدد موچین استیل برای کندن موها است. این اپیلاتور برای خانم ها و اقایان مناسب است و در واقع موجب کندن موهای نازک و ضخیم می گردد. این اپیلاتور برقی بوده و سری آن قابل جداسازی و شستشو است. یکی دیگر از ویژگی های مثبت این اپیلاتور این است که روی غلتک آن، زائده پلاستیکی ریز وجود دارد که موجب بلند کردن موهای خوابیده، برای اصلاح بهتر می شود.

اپیلاتور براون سیلک اپیل، مدل3، سری 3270

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

یکی دیگر از بهترین اپیلاتورها برای کندن موهای ریز نیز مخصوص برند براون است که فروش بسیار بالایی در دنیای اپیلاتورها کسب کرده است. قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است و اگر می خواهید یک خرید مقرون به صرفه داشته باشید می تواند بهترین انتخاب پیش روی شما باشد. با کمک این اپیلاتور علاوه بر شیو موهای بدن، پوست شما نیز نرم و صاف خواهد شد. با خرید این محصول، لوازمی مثل سر شیور، ماساژور و درپوش تریمر برای اصلاح اسان تر نیز دریافت خواهید کرد. در نهایت باید اشاره کنیم که این اپیلاتور مخصوص پوست های خشک، مرطوب و حساس می باشد.

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71 با یکبار قرار گرفتن روی پوست، تعداد بسایری از موها را می کند. این اپیلاتور حاوی 48 عدد موچین بوده و به صورت سریع به اصلاح موهای زائد کمک می کند. شما می توانید سری این محصول را با کمک فوم یا خمیر ریش بشویید. این اپیلاتور بی سیم بوده و با باطری قابل شارژ کار می کند. با خرید اپیلاتور پاناسونیک مدل ES-WD71 سه سری بزرگ و عریض با 48 موچین، یک سری باریک مخصوص نواحی محدود و یک سری شیور به همراه شانه دریافت خواهید کرد.

اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

اگر به یک اپیلیدی با قابلیت شست و شو نیاز دارید، اپیلاتور فیلیپس مدل HP6423 می تواند انتظارات شما را به بهترین شکل برآورده کند. این محصول قدرتمند دارای دو سری بوده که یکی از آن ها برای کندن مو و سری دیگر برای کوتاه کردن مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول برقی بوده و دارای یک شانه جهت جلوگیری از تماس سری اپیلاتور با مناطق حساس به هنگام جدا کردن موهای بدن از ریشه می باشد. طراحی این محصول به صورتی است که بتوانید خیلی سریع و راحت از آن استفاده کنید.

برس پاک کننده و اپیلاتور صورت براون مدل Face 831

معرفی بهترین اپیلیدی 2023 | بهترین مارک اپیلاتور کدام است؟

آخرین محصولی که در لیست بهترین مارک اپیلیدی خود قرار داده ایم، پیلاتور اصلاح صورت براون 831، مدل Face است که با قیمتی عالی در بازارهای داخلی ایران و آنلاین شاپ ها در دسترس است. این اپیلاتور نیز طرفداران زیادی دارد و کیفیت مناسب آن موجب می شود سال ها از آن استفاده کنید.  این اپیلاتور دارای یک سری باریک می باشد که برای کندن موهای زائد پشت لب، اصلاح ابرو و پیشانی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول علاوه بر حذف موهای زائد صورت دارای یک برس جدا برای پاک کردن صورت می باشد.  این محصول با باتری کار می کند و ضد آب می باشد تا بتوانید زیر دوش هم از آن به بهترین شکل استفاده کنید.

 

امیدواریم توانسته باشیم در این مطلب کاربردی به خوبی به شما بهترین اپیلاتورها را معرفی کنیم. خوشحال می شویم در بخش نظرات، تجربیات استفاده از محصولات معرفی شده را با ما و دیگر خوانندگان سوربان به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز